Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak podłączyć internet z nc+ ?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jak podłączyć internet z nc+ ?

    Witam, jestem starszym człekiem i laikiem w temacie Internetu. Kupiłem Internet 80GB w nc+ i nie zamówiłem modemu ani routera (podobno ? nie znam się, więc może to prawda). Przysłali mi kartę i kiedy do nich zadzwoniłem, to powiedzieli mi o modemie i tym routerze i że teraz to sobie muszę dokupić :/ Czy ktoś mógłby mi pomóc ? Jaki modem, jaki router i jak mam to podłączyć, bo się nie znam na tym ? Dziękuję uprzejmie. Jerzy.

  • #2
    Modem może być np. Modem Huawei E3372. Taki sprzedawany jest przez nas. Na wolnym rynku lub na jakiejś aukcji można go dostać. Wkładasz do niego kartę sim. Następnie wpinasz modem w usb w komputerze. Pojawi się instalacja oprogramowania modemu. Po zainstalowaniu aplikacji wybierasz połącz i tyle. Internet działa.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam!
      Podpinam się do wątku z moim problemem.
      Korzystam w domu z internetu bezprzewodowego Cyfrowego Polsatu. Modem podpięty jest do routera. Mam możliwość korzystania z oferty HBO GO. Niestety aktualnie dekoder nie ma połączenia z internetem. Dysponuję adapterem usb TP-LINK model TL-WN722N. Czy przy jego pomocy połączę dekoder z moim internetem bezprzewodowym? Czy mam kupić inny adapter? Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

      Komentarz


      • #4
        @ jakaja napisz proszę z jakiego dekodera obecnie korzystasz?
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) jakaja Zobacz post
          Witam!
          Podpinam się do wątku z moim problemem.
          Korzystam w domu z internetu bezprzewodowego Cyfrowego Polsatu. Modem podpięty jest do routera. Mam możliwość korzystania z oferty HBO GO. Niestety aktualnie dekoder nie ma połączenia z internetem. Dysponuję adapterem usb TP-LINK model TL-WN722N. Czy przy jego pomocy połączę dekoder z moim internetem bezprzewodowym? Czy mam kupić inny adapter? Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

          Podłącz dekoder kabelkiem z routerem, u mnie tak to działa

          Komentarz


          • #6
            Mam taki sam problem jak użytkownik Monika.W proszę o pomoc

            Komentarz


            • #7
              Witam. I ja sie podepne, choc temat podobny, BOX+2849, 2850 jak podlaczyc do internetu.

              Komentarz


              • #8
                @Leon,

                pozostaje kabel Ethernet bezpośrednio od routera bądź adapter WiFi. Odnosząc się do poprzedniego postu @jakaja, TL-WN722N nie zadziała bo jest na USB. Nasze dekodery łączą się przez gniazdo Ethernet. Polecany model to TP link TL WR 702 ND. Prosta konfiguracja (http://www.tp-link.com.pl/article/?id=395 ), niewielkie urządzenie, sprawdzone na dekoderach. Sam użytkuję i nie ma z nim żadnych problemów.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Posiadam BOX+2849, 2850, router Livebox 3 ZTE PL, podpięty kabel.
                  Pojawia sie taka info: siec Lan zostala skonfigurowana, ale nie udalo sie nawiazac polaczenia z internetem. Jesli to wystarcza (np siec zostala skonfigurowana dla uslugi Multiroom HD) wcisnij Tak aby zachowac ustawienia.
                  Jesli dekoder powinien laczyc sie z internetem wcisnij Nie aby poprawic ustawienia.
                  Co dalej?

                  Komentarz


                  • #10
                    @Leon,

                    do którego portu w routerze podpiąłeś Ethernet?
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Do 2 jest podpięty kabelek od boxa.

                      Komentarz


                      • #12
                        @Leon,

                        w domyślnej konfiguracji: port nr 1 - Internet, port nr 2 - jest na stałe skonfigurowany na obsługę dekoderów IPTV, port numer 3 - Internet, ale można przełączyć na obsługę drugiego dekodera IPTV, port nr 4 - Internet. Przełącz do innego niż port nr 2.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          No jest ok, przełączyłem na 3 i jest dostęp do internetu. Jak wcisnę domek to wyskakuj info "Serwis w przebudowie" tak ma być?

                          Komentarz


                          • #14
                            @Leon,

                            portal+ nie działa już od długiego czasu.
                            Jeśli chodzi o nc+GO TV to dla modeli 2849, 2850 jest przygotowywane oprogramowanie pod tą usługę, ale jeszcze nie znamy terminu kiedy zostanie przesłane na dekodery.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #15
                              Ok, dzięki za pomoc w temacie jak wyżej.
                              Myślę, że mogę liczyć na dalszą pomoc w temacie nc+GO TV, muszę znaleźć odpowiedni wątek.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+