Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z 4K UltraBox+ i Box+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problemy z 4K UltraBox+ i Box+

    Co może być przyczyną braku połączenia dekodera 4K UltraBox+ i Box+? Obydwa dekodery mają prawidłowo skonfigurowane połączenia sieciowe, Box+ (od Multiroomu) widzi Radio+ i nawet nc+ GO TV. Po pojawieniu się zakładki Multiroom w menu dekodera - nie może nawiązać połączenia z dekoderem głównym.
    Najprawdopodobniej problem leży po stronie 4K UltraBox+, a może też trudności w dogadaniu się Cayman'a a Conax'em.
    Dekoder 4K UltraBox+ w menu Multiroom posiada jestnie pole status z enigmatycznym, niewiele mówiącym napisem. Nie jest możliwe wykonanie testu Miltiroomu od strony dekodera głównego.

    Czyżby trzeba było czekać na aktualizację oprogramowania?

    Pozdrawiam,
    Piotrek
    --------------------
    od 29.12.2009: 4K UltraBox+ / Box+ / VIP+Max

  • #2
    PioVar w jaki sposób dekodery połączone są ze sobą? Podaj również dane połączenia sieciowego dla obydwu dekoderów (Adres IP, Brama, Maska) oraz status dekodera dodatkowego. Znajdziesz go w zakładce Diagnostyka>Inf o systemie.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
      PioVar w jaki sposob dekodery polaczone sa ze soba? Podaj rowniez dane polaczenia sieciowego dla obydwu dekoderow (Adres IP, Brama, Maska) oraz status dekodera dodatkowego. Znajdziesz go w zakladce Diagnostyka>Inf o systemie.
      Pani Aleksandro,

      Niestety nie mogę zamieścić odpowiedzi - znowu bład serwera...

      Pozdrawiam,
      Ostatni raz edytowany przez PioVar; 2018-08-07, 19:15.
      Piotrek
      --------------------
      od 29.12.2009: 4K UltraBox+ / Box+ / VIP+Max

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+