Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przejscie ze starego multirooma na nowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przejscie ze starego multirooma na nowy

    Witam posiadam stary multiroom na dwie osobne karty. Chcialem przejsc na nowy system zeby dobrac jeszcze jeden dekoder, posiadam dwa dekodery wifibox+. Dowiedzialem sie zeby przejsc na nowy system musze zdac te dekodery i wziasc 3 nowe z tzw dekoderem glownym. Problem w ty ze musze placic od nowa aktywacje prawie 300 zl. Nie ma mozliwosci aby to zrobic inaczej? Wiem ze juz nie bedw mial darmowego multirooma no ale 20 zl co miesiac za dwa dekodery to nie jest duzo, ale dla czego mam placic aktywacje jak juz kupe czasu jestem w nc+ a w czesniej w cyfrze? Jak to rozwiazac najlepiej

    Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka


  • #2
    drex1987
    nie ulega w±tpliwo¶ci że faktycznie musisz zwrócić ten sprzęt aby móc aktywować Multiroom z większ± ilo¶ci± dekoderów. Co do kosztów to najlepiej udaj się do Punktu Serwisowego wówczas sprawdzisz jakie s± Warunki Promocji na Multiroom Standard.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, aby¶ otrzymał odpowiedĽ najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczę¶ciej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Zastanów się nad tym. Ja właśnie mam podobna sytuację. Miałem multi premium. Zgodnie z i formacja zrezygnowałem żeby mieć 2 standardy. Teraz muszę płacić 2 aktywację. Czyli 98 zł z tym badziewnymi sagecomami. Narazie się odwołałem żeby ponownie włączyli mi mój stary system.

      Przy okazji pytanie do przedstawiciela. Nie minęło 14 dni od zgłoszenia zmiany. Dekoder multi został wyłączony. Czy mogę odwołać swoją decyzję?. Zmiana zgłoszona przez internet.

      Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


      Ostatni raz edytowany przez pike30; 2018-03-25, 09:28.

      Komentarz


      • #4
        pike30, konieczne jest sprawdzenie Twojego konta. Skontaktuj się z nami zgodnie z moj± sygnatur±. Dopiero wtedy będziemy mogli powiedzieć czy odst±pienie można zastosować.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, aby¶ otrzymał odpowiedĽ najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczę¶ciej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+