Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Instalacja antenowa z konwerterem UNICABLE

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    @Darek11,
    komunikat występuje kiedy telewizor nie zapewnia ochrony danych przed kopiowaniem lub został uruchomiony później niż dekoder.
    Aby komunikat się nie pojawiał, należy wykonać następujące czynności w podanej kolejności:
    -wyłączyć dekoder z pilota,
    -wyłączyć telewizor z pilota,
    -włączyć telewizor z pilota,
    -włączyć dekoder z pilota.
    Jeżeli problem dalej występuje proszę sprawdzić, czy jest poprawnie ustawione wejście w menu telewizora.

    Jeśli powyższe czynności nie przyniosą rozwiązania proszę:
    - odłączyć dekoder od prądu na 10 s.
    - wypiąć HDMI (od strony dekodera i telewizora), a następnie ponownie go podpiąć,
    Jeżeli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków problem dalej występuje, proszę upewnić się, że telewizor obsługuje protokół HDCP. Najprawdopodobniej konieczne będzie podłączenie dekodera do telewizora za pomocą kabla Component, opcjonalnie IHDMI.
    Dodatkowo należy sprawdzić sprzęt w punkcie serwisowym nc+. Adresy znajdują się na stronie http://ncplus.pl/strefa-abonenta/autoryzowane-punkty-nc-plus . Są one oznaczone jako Punkt Serwisowy lub Salon nc+.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+