Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Instalacja z multiswitchem problem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Instalacja z multiswitchem problem

    Dzien dobry

    Mam malutki problemik z instalacja z multiswitchem

    Mianowicie kupilem sprzet fiormy opticum czy jakos tak. 4 kabelki ida od anteny do multiswitcha a potem instalacja rozchodzi sie na pare pokoi. Odebralem dekoder mediabox z dyskiem. Udalo mi sie ustawic w koncu antene i wolalbym jej nie ruszac... sila 95, jakosc 60 - wydaje mi sie ze nie jest zle. W kazdym razie lepiej juz nie da rady (musialem przedluzac kable bo budowlancy za moalo zostawili po wyjsciu z budynku)

    W kazdym razie mam problem takiego rodzaju.

    Dekoder nie pobral mi uprawnien bo jak sie domyslam mam pozamieniane kable miedzy konwerterem a multiswitchem. Czy ktos wie jak to sprawdzic nie ruszajac juz anteny a tylko przepinajac kable w multiswitchu ?

    Pojechalem najpierw z dekoderem (nie moglem zlapac jakosci bo mialem antene na astre). Mila Pani sprawdzila dekoder wiec po ponownej walce z antena udalo mi sie ja ustawic.

    Teraz mam taka sytuacje ze jak zmieniam kanaly to najpier przez chwile mam info ze uprawnienia wygasly a po chwili brak sygnalu prosze sprawdzic czy dekoder jest prawidlwo podlaczony do anteny (jakosc caly czas 60).

    Jedyne nalay na ktorych tak nie pisze to Kino Polska i TVP info wiec odszukalem ze chyba kabel V low jest okej. Pozostaje pytanie jak odnalezc pozostale 3 kable nie ruszajac anteny ? Probowalem ustawic np Canal + HD i wpinac kolejne 3 kable ale nie zmienilo sie nic (W sensie napis brak sygnalu nie znika)/.

    Jakies porady. Z gory dzieki za pomoc.

  • #2
    Pytanko male

    ​Znalazlem jakoœć 65 wiec super. Mam jednak problem dekoder nie chciał porbac mi uprawnien i listy kanalow. Pojechalem do kolegi który ma instalacje sprawna i pobralo. Wracam do siebie i mam komunikat ze nie podlaczono anteny. Czy to możliwe ze ustawiłem na Astre i mam jakoœć ? Czy Wifi Premium BOX może pokazywać Jakosc z astry czy tylko i wyłšcznie z hotbirda ?

    ​Bo jeżeli z tylko hotbirda to już zupełnie nic nie rozumiem (dodam ze zalozylem konwerter oryginalny z nc plus już bez multiswitcha)
    Ostatni raz edytowany przez sponn; 2017-03-02, 18:12.

    Komentarz


    • #3
      sponn:
      doprecyzujmy kilka kwestii:
      -jaki masz dekoder? MediaBox czy WifiPremium Box?
      -aktywowałeś już dekoder bo jak pisałeś u Kolegi na Twoim dekoderze kanały działały. Jaki jest więc teraz komunikat na ekranie telewizora?
      -czy w Menu dekodera masz wybraną instalację z Diseq?
      -czy konwerter na antenie to Quatro a nie Quad?
      -czy wszystkie kable dochodzące od konwertera do multiswich są podpięte poprawnie? Czyli np. gniazdo nr 1 w konwerterze jest podpięte kablem pod gniazdo nr 1 w multiswich?

      Komentarz


      • #4
        Aleksandra_nc+ napisał że wifiPremiumbox+ ;)

        Komentarz


        • #5
          lpotaczek
          w poście #1 jest informacja: " Odebrałem Mediaboxa z dyskiem".

          Komentarz


          • #6
            Aleksandra_nc+ to prawda

            Komentarz


            • #7
              Witam

              Mam rowniez problem z brakiem uprawnien po doladowalem

              Karte doladowalem w piatek 16 czerwca

              Robilem juz reset do ustawien fabrycznie
              Dekoder na kanale 11 (tvp 1 hd) juz kilkanascie godzin I nie lapie nic

              Działają tylko kanaly FTA

              Prosze o wznowienie uprawnien

              Dekoder enki 2850
              jest ze starej oferty tnk hd

              Pozdrawiam





              Komentarz


              • #8
                Lotulinek
                w tej sytuacji koniczny jest kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
                Skrytka pocztowa nr 8
                02-100 Warszawa
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+