Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak uprawnień do odbioru tego programu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #76
    "Brak uprawnien do odbioru" na wszystkich kanalach. Co robic? Prosze o pomoc.

    Komentarz


    • #77
      zadzwoń na infolinię lub do punktu sprzedaży w twojej okolicy i poproś o wykonanie reaktywacji karty , przełącz dekoder na kanał 11 i czekaj do 24h powinny pojawić sie programy

      Komentarz


      • #78
        Nikabh
        skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Konieczna jest weryfikacja konta.
        Dodam, że możesz samodzielnie wykonać reaktywację uprawnień na karcie logując się do internetowego centrum Abonenta - moje nc+ pod adresem: moje.ncplus.pl. Po zalogowaniu się należy wybrać pozycję /Szczegóły mojej oferty/ w menu po lewej stronie a następnie przejść do zakładki /Mój sprzęt/ i kliknąć w przycisk /Aktualizacja uprawnień/.

        Komentarz


        • #79
          Witam, mam taki problem gdy włączam dekoder pokazuje się komunikat "Brak uprawnień do odbioru tego programu." i nie wiem co mam zrobić. Proszę pilnie o pomoc.

          Komentarz


          • #80
            @Raczek1984,
            spróbuj na początek zalogować się do moje nc+. Po zalogowaniu wybierz pozycję /Szczegóły mojej oferty/ w menu po lewej stronie, a następnie przejdź do zakładki /Mój sprzęt/ i wybierz /Aktualizacja uprawnień/. Następnie pozostaw tuner włączony na kanale 11 TVP1 HD przez około godzinę.

            Jeśli problem nie ustąpi, proszę o kontakt z obsługą przez moje nc+ lub telefonicznie, gdyż konieczna będzie szersza diagnostyka.

            Komentarz


            • #81
              Jak ktoś ma taki problem wystarczy zrobić reaktywację karty przez Moje NC+ na stronie internetowej.

              A tak w ogóle ten problem z 90% występuje z powodu wyłączania dekodera z prądu na noc. NC+ jak każdy operator szyfruje przekaz z satelity. By oszukać kombinatorów klucze dekodujące są od czasu do czasu zmieniane. Zawsze w noc w trakcie której następuje zmiana dekoder pozostający w trybie stand-by (czuwania) pobiera sobie z satelity nowe klucze, więc następuje ciągłość pracy. Najlepiej nie wyłączać dekodera na noc z prądu (choć wiele osób to robi dla pseudo-oszczędności). A jak komuś się zdarzy, że wyłączy, a akurat nastąpiła zmiana, to wystarczy się do Moje NC+ zalogować, włączyć reaktywację karty i dać na paręnaście minut na kanał 11.
              Superpremium+
              ​Multiroom Standard HD
              ​1x mediaBOX+, 1x wifiBOX+

              Komentarz


              • #82
                witam, mam dokładnie ten sam problem który powstał po aktualizacji dekodera wifiBox+ / SAGEMCOM DSIW74, reaktywacja karty nic nie dała, nie pomogło również ponowne ustawienie sieci, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu

                Komentarz


                • #83
                  jarkopolo5,
                  w tej sytuacji konieczna jest weryfikacja konta abonenckiego.
                  Skontaktuj się proszę z Telefonicznym Centrum Abonenta (801 044 944 lub 22 310 47 47), po wybraniu numeru wewnętrznego 4 połączysz się z Konsultantem, który pomoże w kwestiach technicznych.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #84
                    Witam serdecznie, mam problem z uprawnienie odbioru. Karta opłacona a mimo tego brak uprawnień do odbioru. Proszę o pomoc. Pilne!!! Pozdrawiam

                    Komentarz


                    • #85
                      Kreft,
                      koniczny jest Twój kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
                      Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
                      ITI Neovision S.A.
                      Skrytka pocztowa nr 8
                      02-100 Warszawa.
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                      Komentarz


                      • #86
                        Witam, kupiłem moduł CAM, niestety po odpaleniu w Tv, wyświetla mi się komunikat "brak uprawnień do odbioru tego kanału" nadmienię, iż logowałem się do mojenc+, aktualizowałem uprawnienia już chyba z 8 razy, niestety dalej nic, proszę o pomoc.

                        Komentarz


                        • #87
                          @Arczbald77, aktywacja trwa zazwyczaj 2-3 godziny, maksymalnie 24. Czy uzyskałeś już dostęp do oferty?
                          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+