Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kiedy funkcja nagrywania i timeshifting będzie dostępna?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kiedy funkcja nagrywania i timeshifting będzie dostępna?

    Podpinam szybki pendrive do dekodera ustawiam na zarządzanie automatyczne i timeshifting włączony zawsze i działa ok jednego dnia. Później pen się zapełnia i nie można nic nagrać ani przewijać. Nie widzę nawet opcji formatowania, trzeba co dziennie wyjąć i włożyć pendrive i zabawa od początku... Coś tu chyba nie halo...!

  • #2
    @@deusexe, jaką pojemność ma pendrive?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      SanDisk 32GB

      Komentarz


      • #4
        W wifibox+ to norma, obojętne co się podepnie. Po jednym dniu przestaje działać bo pamięć sie zapełnia.

        Komentarz


        • #5
          Stąd moje pytanie, chciałbym żeby to normalnie działało. Teraz to jest kpina, dostaję jeden dekoder w multiroomie nagrywający pozostałe 3 porażka.

          Komentarz


          • #6
            Swoją sugestię powinieneś zgłosić do działu technicznego nc+ poprzez formularz "Napisz do Nas", znajdującego się pod adresem moje.ncplus.pl ,powinieneś tam opisać swój problem i sugestie zmian.

            Komentarz


            • #7
              Drodzy,
              przekazałam zgłoszenie do działu technicznego. Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Mniej więcej ile? Dni? Tygodnie, czy kolejne lata?

                Komentarz


                • #9
                  wiadomo coś?

                  Komentarz


                  • #10
                    W najbliższych miesiącach napewno zostanie to naprawione. Proces aktualizacji oprogramowania dekodera jest długotrwały.

                    Komentarz


                    • #11
                      Hej posiadam identyczny problem, a jedynym jego rozwiązaniem jest wg punktu nc+ wybór kolejnego dekodera z dopłatą.

                      Komentarz


                      • #12
                        Co to znaczy kolejnego, mam 4 w multiroomie na każdym to samo, poza głównym z dyskiem... Jakaś brednia one wszystkie tak mają!

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+