Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kilka problemów z ów dekoderem:)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kilka problemów z ów dekoderem:)

    Witam,

    Dawno mnie tu nie było, ponieważ nie miałem problemów z dekoderem dopóki nie wymieniłem swojego Box+ na Wifibox+. Po podłączeniu Wifiboxa okazało się, że nie odbieram kilku kanałów, które powinienem widzieć, są to Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel, MTV live HD, MTV Polska i VH1. Po konsultacji telefonicznej z działem technicznym polecono mi udanie się do salonu nc+, Pan w salonie stwierdził,że wszystkie uprawnienia na kartę nie 'wskoczyły' ale on to zrobił i powinno być dobrze, po powrocie do domu okazało się,że problem nadal występuje, zadzwoniłem ponownie do nc+ a tam stwierdzono,że jest problem z moją instalacją Tylko,że z moim Box+ przez 6 lat nie wystąpił taki problem, ale postanowiłem to sprawdzić i pożyczyłem dekodery od swoich sąsiadów, Wifipremiumboxa i 4K Ultraboxa, oczywiście te dekodery prawidłowo odtwarzają wszystkie kanały na mojej instalacji
    Kolejna sprawa to zawieszanie się dekodera, poza tym kilkukrotnie już gubił dźwięk na kilku kanałach, a także ostatnio rano nie mogłem go uruchomić, a na wyświetlaczu był tylko napis 'BOOT', oczywiście wypięcie i wpięcie zasilania pomogło, ustawienia fabryczne już przywracałem...a i przy włączaniu HBO3 chciał kodu autoryzacji...,denerwujące jest również to,że przy przełączeniu na inny kanał dźwięk jest od razu, a obraz wisi przez jakieś 2-3 sekundy.
    Szczerze mówiąc przez 6 lat nie miałem żadnych problemów z moim starym, poczciwym Box+, a z tym dekoderem to jest jakaś masakra Nie wierzyłem, że można stworzyć coś takiego Będę odstępował od umowy!TRAGEDIA!
    Czy Wy też mieliście takie problemy? Z góry dzięki za jakieś porady!

  • #2
    Tomekrn konieczne jest sprawdzenie jak dekoder zachowuje się na innym zestawie antenowym. W tym celu możesz udać się do Punktu serwisowego z dekoderem i poprosić o sprawdzenie sprzetu.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Byłem w punkcie serwisowym. Osoba,ktora sprawdzala dekoder stwierdziła,ze problem wystepuje ale to wina uprawnien,ktore on rzekomo dogral i juz powinno byc ok.,ale nie jest ok. Sprawdzalem na innym zestawie i jest to samo.

      Komentarz


      • #4
        Tomekrn, czy jakoś problem z wymienionych powyżej udało się rozwiązać? Z czym obecnie jest problem?
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+