Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blad karty (kod bledu 67)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jeśli podpisano umowę poprzez kuriera należy odczekać 24h. Po pobraniu przez dekoder główny uprawnień, dekoodery dodatkowe zaczną działać.

    Komentarz


    • Czekać czekać czekać ile można ?!

      Komentarz


      • Witam,
        na telewizorze wyświetla mi się komunikat błąd karty " Informacje o parowaniu z dekoderem nie zostały jeszcze odebrane. kod statusu 67"
        Pomimo włączonego kanału 11 i 24h oczekiwania.
        Proszę o pomoc
        Pozdrawiam

        Komentarz


        • monika02121939, skonstatuj się proszę z Infolinią. Konieczne jest wysłanie ponownej aktywacji.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • Chce utuchomic multiroom . Mam ten sam problem co odoos powyzej. Mam na dekoderze kod 67. Od kilku godzin dekoder jest na kanale 11

            Komentarz


            • bogusiapolak, skonstatuj się proszę z Infolinią. Konieczne jest wysłanie ponownej aktywacji.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • Odebrałem dodatkowe 2 dekodery do multiroomu. Jeden uruchomiony w czwartek - działa bez zarzutu od godziny po włączeniu go. Z drugim mam problem - "Informacje o parowaniu z dekoderem nie zostały jeszcze odebrane". Czekałem po kilkanaście godzin, 2 telefony na infolinię, wysyłanie uprawnień, kanał 11 i nic... wciąz to samo. Na innych dekoderach (w tym master) wskakuje informacja o odbiorze uprawnień, a ten stoi jak wryty. Ktoś pomoże? Mam wrażenie, ze na infolinii odbębniają regułkę z uprawnieniami i bajo...

                Komentarz


                • Bez dostępu do konta nie jesteśmy w stanie pomóc. Proszę o kontakt z infolinią lub poprzez moje.ncplus.pl.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • Rozumiem, że nie udało się rozwiązać tego problemu?

                    Komentarz


                    • Witam mam problem na stronie nc+ mam komunikat poprawna aktualizacja uprawnień twoja karta została zaktualizowana prawidłowo ale na tv mam komunikat dla pełnej aktywacji sprzętu itd.przełącz na kanał 11 i czekaj 2 godziny
                      dekoder był włączony przez całą noc praktycznie od wczoraj od godz ok 20 do teraz i cały czas problem co dalej?
                      dodam że kontakt z infolinia to porażka nr wa-wy cały czas zajęty nr 801 niestety automat

                      co zrobić aby w końcu móc oglądać tv?

                      Komentarz


                      • karolcia097, skontaktuj się z Infolinią, konieczne jest ponowne wysłanie aktywacji.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+