Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blad karty (kod bledu 67)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Blad karty (kod bledu 67)

    Witam, mam nastepujacy [problem,otoz po calej szopce z instalacja dekodera wyskakuje mi blad na 99% kanalach,kanaly ktore pozostaly i da sie ogladac to np. tvp info tv polonia i jakies inne badziewia,tekst komunikatu ktory wyskakuje na reszcie kanalow brzmi nastepujaco.

    "Blad Karty"

    Niewlasciwa karta.Ta karta jest przeznaczona do wspolpracy z innym dekoderem.Skontaktuj sie z biurem obslugi klienta podajac kod bledy: [67]


    Mial ktos podobny problem ? wie jakie moga byc przyczyny lub cokolwiek ?

  • #2
    Przełącz dekoder na TVP1HD i czekaj na uprawnienia. Jak dojdą komunikat zniknie.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      nie ma znaczenia ze na tvp1hd wyskakuje identyczny komunikat ? po prostu czekac tak ?

      Komentarz


      • #4
        Zgadza się.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          ok dzieki wielkie w takim razie watek do zamkniecia

          a moglbys mi powiedziec mniuej wiecej ile to bedzie trwalo?

          Komentarz


          • #6
            @vascoo,
            około godzinę - aktualnie problem nie powinien więc już występować.

            Komentarz


            • #7
              Witam, mam identyczny problem i pomimo czekania już 2 dobę nic się nie dzieje i nie znika. Próbowałem też przez ICA reaktywować kartę zgodnie z instrukcją, kilkakrotnie i dalej nic. Działają tylko te kanały co napisał kolega wyżej. Co mogę więcej zrobić żeby to rozwiązać? Pozdrawiam.

              Komentarz


              • #8
                rondel1991, proszę o kontakt przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.

                Komentarz


                • #9
                  Problem rozwiązany.
                  Dzięki serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.

                  Komentarz


                  • #10
                    Cieszę się, że problem ustąpił

                    Pozdrawiam

                    Komentarz


                    • #11
                      Błąd 67

                      Witam, mam dokładnie ten sam problem. Minęły ponad 24 godziny i nic. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu

                      Komentarz


                      • #12
                        wyciągnij kartę dekodującą
                        spisz pierwszych 12 cyfr (bez dwóch ostatnich - cyfry kontrolne)
                        wsadź kartę i włącz dekoder na kanale 11
                        zadzwoń na 22 310 47 47
                        następnie wybierz tonowo 1 (automatyczne centrum obsługi) następnie 3 (reaktywacja karty)
                        wstukaj te dwanaście cyfr
                        w ciągu 30 minut problem powinien ustąpić.

                        Komentarz


                        • #13
                          Dziękuję bardzo za chęć pomocy, niestety nie pomogło Od samego początku (od piątku) były co chwilę jakieś problemy. Teraz po prostu wymiękam

                          Komentarz


                          • #14
                            witam niestety u mnie to samo nie ma kanałów i wyskakuje błąd 67

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam, mam ten sam problem co koledzy powyżej. Czekam prawie 2 godziny i nic się nie dzieje. Jak mogę rozwiązać ten problem? pozdrawiam!

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+