Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dysk zewnętrzny

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dysk zewnętrzny

    W zestawie z dekoderem posiadam dysk zewnętrzny. Od kilku dni zaczęłam go używać do oglądania vod(pomijam cała sprawie długiej inicjacji tego vod w niektóre dni). Niestety, 9d wczoraj dysk nie działa - dekoder jakby go nie czytał. Podlaczam go do obu portów USB, tego z boku i z tyłu, po czym wyskakuje komunikat o przygotowywaniu urządzenia USB. Przechodzi proces usunięcia nagrań z dysku (których swoją drogą nie ma w ogóle), kręci się strzałka... I znów to samo. 'przygotowywanie urządzenia USB do pracy nie powiodło się'
    Próbowałam różnych rzeczy, łącznie z Przywracaniem ustawień fabrycznych dekodera ale nic to nie dało. Dysk jest podłączony, ale dekoder w jakiś sposób chyba go odrzuca(?)
    Na forum nc+ ani w FAQ na stronie operatora nic nie ma na ten temat.
    Da radę zrobić coś z tym własnoręcznie?

  • #2
    Natp, czy formatowałeś już dysk?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Niestety nie, nie wiem jak to zrobić. Można prosić o informację jak dokonać jego formatowania krok po kroku?

      Komentarz


      • #4
        Nat_Kal aby wykonać reset dekodera, proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę USTAWIENIA. Następnie proszę wybrać zakładkę /Instalacja/ a w kolejnym kroku - /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek należy zmienić ustawienia jak przedstawiono poniżej:
        Ustawienia Domyślne: Tak
        Usuń wszystkie nagrania: Tak
        Wybraną konfigurację należy zatwierdzić przyciskiem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
        Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
        - zostaną usunięte rachunki,
        - zostaną usunięte listy użytkowników.
        - zostaną usunięte nagrania i usługa VOD
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+