Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dysk zewnętrzny

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dysk zewnętrzny

    W zestawie z dekoderem posiadam dysk zewnętrzny. Od kilku dni zaczęłam go używać do oglądania vod(pomijam cała sprawie długiej inicjacji tego vod w niektóre dni). Niestety, 9d wczoraj dysk nie działa - dekoder jakby go nie czytał. Podlaczam go do obu portów USB, tego z boku i z tyłu, po czym wyskakuje komunikat o przygotowywaniu urządzenia USB. Przechodzi proces usunięcia nagrań z dysku (których swoją drogą nie ma w ogóle), kręci się strzałka... I znów to samo. 'przygotowywanie urządzenia USB do pracy nie powiodło się'
    Próbowałam różnych rzeczy, łącznie z Przywracaniem ustawień fabrycznych dekodera ale nic to nie dało. Dysk jest podłączony, ale dekoder w jakiś sposób chyba go odrzuca(?)
    Na forum nc+ ani w FAQ na stronie operatora nic nie ma na ten temat.
    Da radę zrobić coś z tym własnoręcznie?

  • #2
    Natp, czy formatowałeś już dysk?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Niestety nie, nie wiem jak to zrobić. Można prosić o informację jak dokonać jego formatowania krok po kroku?

      Komentarz


      • #4
        Nat_Kal aby wykonać reset dekodera, proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę USTAWIENIA. Następnie proszę wybrać zakładkę /Instalacja/ a w kolejnym kroku - /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek należy zmienić ustawienia jak przedstawiono poniżej:
        Ustawienia Domyślne: Tak
        Usuń wszystkie nagrania: Tak
        Wybraną konfigurację należy zatwierdzić przyciskiem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
        Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
        - zostaną usunięte rachunki,
        - zostaną usunięte listy użytkowników.
        - zostaną usunięte nagrania i usługa VOD
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          A propos dysku zewnętrznego. U mnie od kilku dni zaczął głośno pracować, szczególnie przy nagrywaniu programów. Ale dzisiaj przeszedł samego siebie. Próbuje czytać nieustannie, a w pewnej chwili sam się zaczął formatować. Ni stąd ni zowąd. Dysk za pierwszym razem nie dokończył formatowania. Przy drugim podejściu już mu się udało. Niestety, co oczywiste, wszystkie programy nagrane "poszłu w kosmos" i w w sumie brak gwarancji, że nie będzie powtórki. Czekam na sugestie.
          Ostatni raz edytowany przez Izaa; 2018-11-08, 21:54.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+