Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak reakcji TV na działający dekoder.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak reakcji TV na działający dekoder.

    Witam. Mam problem z dekoderem wifi premiumbox+. Posiadam go od miesiąca i ogólnie działa Ok, ale w przeciągu tego okresu musiałem go 6 razy wyłączyć z zasilania i ponownie uruchomić. Problem polega na tym, że średnio co 5 dni dekoder jakby nie wysyła sygnału do TV- idzie go normalnie uruchomić - na wyswietlaczu widać przełączające kanały itp., ale nie ma reakcji telewizora i jest brak obrazu. Wyciągałem kabel hdmi z tv i podłączałem pod inne gniazdo, ale bez efektu. Jaka może być przyczyna? W trakcie użytkowania w ustawieniach nic nie było przestawiane. Po odłączeniu zasilania dekodera, wszystko wraca do normy. Dzieje się tak co około 5 dni i te okresy są w miarę równe. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
    Ostatni raz edytowany przez grobkar; 2018-05-11, 19:28.

  • #2
    @gronkar, wykonaj proszę rest dekoder zgodnie z poniższą instrukcją a następnie sprawdź czy problem powraca.
    Aby wykonać reset dekodera proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę /Ustawienia/. Następnie proszę wybrać zakładkę /Instalacja/ a w kolejnym kroku: /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek należy zmienić ustawienia jak przedstawiono poniżej:
    Ustawienia Domyślne: Tak
    Wybraną konfigurację należy zatwierdzić przyciskiem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
    Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
    - zostaną usunięte rachunki,
    - zostaną usunięte listy użytkowników.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Zresetowałem dekoder zgodnie z zaleceniami. Jednak po paru dniach było znowu to samo. Ustawiłem tryb oszczędny na normalny i problem zniknął. Wcześniej miałem ustawiony na maksymalny/zwiększony. Chciałbym się jednak dowiedzieć, czy to normalne? Czy inni użytkownicy także mają taki problem z trybem oszczędnym(maksymalnym), że po paru dniach dekoder nie wysyła sygnału do tv?

      Komentarz


      • #4
        grobkar, nie spotkałam się dotychczas z podobnym problemem. Dziękuję za zgłoszenie. Będziemy weryfikować zgłoszenie.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+