Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wifipremiumbox+ vs TV Samsung UE50HU6900 = opóźnienie dźwięku

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    Nie otrzymałem żadnej pomocy.
    Mzazrcind666 masz jakiś pomysł co moglibyśmy zrobić?
    Pani Aleksandro, czy może Pani nas poinformować jakie kroki Pani podjęła aby rozwiązać nasz problem?
    Czekamy...

    Komentarz


    • #32
      Szanowny Sławku ja tu już niestety "czekam" od marca kiedy przedłużyłem umowę, po drodze rozmawiałem chyba z 10x z infolinią i napisałem wniosek o bezpłatną wymianę dekodera na inny oraz 4 odwołania od jego negatywnej decyzji i nic.

      Tracę nadzieję.

      Pani Aleksandra też obiecała pomoc jak widzisz w treści korespondencji ale mijają tygodnie i nadal nic. Spójrz na datę pytania o wersję oprogramowania Tv oraz na aktualną.

      Obym się mylił;)).

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • #33
        Witam,

        Pani Aleksandro dziś dekoder musiałem wyłączyć x5 aby móc jakkolwiek oglądać programy - niestety aż tak bardzo fonia rozjeżdżała się z obrazem. Proszę Nas zrozumieć i zaproponować jakąś propozycję rozwiązania problemu.

        Pozdrawiam

        Komentarz


        • #34
          Drodzy, weryfikujemy tę sprawę. Proszę jeszcze o informacje czy inne urządzenia (DVD, czy inny odtwarzacz filmów) podłączone do TV nie maja takich problemów?
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #35
            Witam,

            Pani Aleksandro mam podłączoną pod Tv konsolę Xbox One i wszystko jest w najlepszym porządku. Wcześniej na tym samym kablu HDMI miałem podłączone inne dekodery nc+ (Box+ i Wifibox +) i nie było żadnego problemu.

            Zresztą skoro na tym samym zestawie (Tv + dekoder) ma również identyczne problemy i kolega Sławek znaczy że to kwestia leży po stronie Wifipremiumbox +.

            Pani Aleksandro mija około pół roku jak sygnalizuję Państwu omawiany problem techniczny na wszystkie mi znane sposoby i proszę wybaczyć pytanie ale co tu dalej weryfikować???

            Proszę Pani Aleksandro o pilną informację jak możemy ten problem rozwiązać, idealnie byłoby wymienić dekoder na inny (innego typu).

            Pozdrawiam

            Komentarz


            • #36
              Mam taki sam objaw

              Komentarz


              • #37
                Witam,

                Pani Aleksandro 12! dni od Pani ostatniego wpisu, prosimy o wytyczne i pomoc.

                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #38
                  Wasze zgłoszenia są nadal weryfikowane. Poinformujemy Was niezwłocznie o dostępnych rozwiązaniach po otrzymaniu informacji z Działu Technicznego. Proszę o cierpliwość.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #39
                    Aby naprawić opóźnienie między obrazem i dźwiękiem w telewizorze, po prostu wykonaj następujące czynności:

                    1. Naciśnij przycisk Menu na pilocie telewizora.

                    2.Używając klawiszy nawigacyjnych, na ekranie przejdź do Ustawień i naciśnij OK.

                    3.Przejdź do Dźwięk -> Ustawienia eksperta/zaawansowane i naciśnij OK.

                    4.Wybierz Opóźnienie dźwięku i naciśnij OK.

                    5.Teraz wybierz wartość z zakresu od 0 do 300 ms, aż do rozstrzygnięcia opóźnienia między obrazem i dźwiękiem.

                    Jeśli nadal występują opóźnienia dźwiękowe, sprawdź wersję oprogramowania układowego i zainstaluj niezbędne aktualizacje i postępuj zgodnie z powyższymi instrukcjami. Należy dodać, iż błąd nie leży w oprogramowaniu dekodera nc+ a w wybranych modelach telewizorów Samsung.

                    Komentarz


                    • #40
                      Dobry wieczór,

                      Moniko dziękuję, zatem nadal czekamy. Pytanie jak długo może to jeszcze potrwać?

                      Ps Ipotaczek dziękuję również aczkolwiek już dawno próbowałem zmiany ustawień w opcjach tv i nie przyniosło to żadnego efektu. W temacie Twojej sugestii odnośnie tego że to wina samego tv pozwolę się sobie nie zgodzić - tak jak już pisałem wcześniej zarówno Box+ jak i Wifibox+ a aktualnie Xbox One nie zgłaszają i nie zgłaszały żadnych tego typu problemów.

                      Pozdrawam

                      Komentarz


                      • #41
                        @mzazrcind666 Dokładnie. Kilka innych tunerów przetestowane i na żadnym nie "rozjeżdżał" się dźwięk.
                        Ostatni raz edytowany przez Jarzabek; 2018-09-27, 13:44.

                        Komentarz


                        • #42
                          Admini ponawiamy zatem prośbę o pomoc.

                          Komentarz


                          • #43
                            Widzę, że admini mają nas..... Zmień źródło na HDMI2/DVI i powyłączaj w tv w sekcji dźwięk, wszystkie "ulepszenia". Już 6 godz testu i synchronizacja jest OK!!!!! TV/dźwięk/dodatkowe ustawienia/kom.dolby digital- line
                            Ostatni raz edytowany przez Jarzabek; 2018-09-30, 16:13.

                            Komentarz


                            • #44
                              Kolego Jarzabek prośba, potwierdź mi proszę czy rzeczywiście udało się pozbyć problemu.

                              Ps Czy zmieniłeś tylko kom.dolby digital na linę czy coś jeszcze? Prośba tu również o szczegóły...jeśli oczywiście podziałało.

                              Pozdrawiam

                              Komentarz


                              • #45
                                Nie chce nic gadać, ale chyba trafiłem Wywaliłem konfigurację pilota uniwersalnego tv z dekoderem. Kabel podpięty pod HDMI1. W TV nic z ustawieniami dźwięku nie robiłem. Śmiga już kilka ładnych godz Ok

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+