Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wifipremiumbox+ vs TV Samsung UE50HU6900 = opóźnienie dźwięku

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wifipremiumbox+ vs TV Samsung UE50HU6900 = opóźnienie dźwięku

    Witam,

    Niedawno przedłużyłem umowę z nc+ wymieniając również dekoder na Wifipremiumbox + i niby wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że po kilku godzinach włączonego tv głos z dekodera zaczyna się mi "rozjeżdżać" z obrazem o jakieś 0,5s - 1s co szczególnie przeszkadza w oglądaniu np. wydarzeń.

    Mamy postać która rusza ustami a głos zaczyna płynąć z głośników po "jakimś" czasie. Po włączeniu i wyłączeniu dekodera przyciskiem power sytuacja wraca do normy niestety tylko na kilka godzin.

    Próbowałem już wielu rzeczy:

    - konsultowałem temat z biurem obsługi nc+ przełączając ustawienia w dekoderze
    - przywracałem ustawienia domśle dekodera
    - wymieniłem kolejno również dekoder
    - przełączyłęm dekoder pod inny kabel HDMI na którym pracuje konsola
    - resetowałem ustawienia dźwięku w Tv
    - konsultowałem temat i infolinią Samusng, konsultant on-line dokonał testów i zapewniał że wszystko działa poprawnie
    - przywróciłem ustawienia domyśle całego telewizora

    I niestety problem jak był tak jest obecny. Dodam że dekoder jest połączony z Tv przez kabel HDMI bez kina domowego, soundbaru itd. To już trzeci dekoder od nc+ który jest podłączony do mojego tv i nigdy nie było tego typu problemów.

    Forumowicze macie jakieś inne pomysły jak pozbyć się tego problemu? Może Ktoś z Was miał taki problem?

    Pozdrawiam

  • #2
    może trzeba wyłączyć wszystkie wodotryski w tv (poprawiacze obrazu i dźwięku)

    Komentarz


    • #3
      Generalnie jakiś tryb dźwięku i obrazu trzeba wybrać i jest wybrany. Poza tym nie ma tu ulepszaczy, zresztą czego ja tam już nie przedstawiałem i niestety efekt żaden.

      Komentarz


      • #4
        w tym podobnym tunerze bez dysku jest chyba funkcja przesunięcia obrazu względem dźwięku w tym pewnie też idzie tylko jest ona niedostępna
        Ostatni raz edytowany przez joja; 2018-02-05, 12:48.

        Komentarz


        • #5
          Takiej opcji nie ma raczej w tym dekoderze, natomiast to nie jest tak że głos jest opóźniony przez cały czas. Po włączeniu jest ok a po 1-2 h zaczyna się coraz bardziej rozjeżdżać więc i tak na stale nie byłoby szans wprowadzić takiego jednego ustawienia.

          W weekend ściągnę tv ze ściany i jeszcze podepnę inny HDMI.

          Komentarz


          • #6
            Może jest podwójne usuwanie przeplotu.

            Komentarz


            • #7
              w hdmi można ustawić audio analogowo/cyfrowo

              Komentarz


              • #8
                Proszę przystępniejszym dla prostego technologicznie człowieka językiem . Co oznacza podwójne usuwanie przeplotu, gdzie w ustawieniach można dokonać zmian?

                Komentarz


                • #9
                  zazwyczaj w ustawieniach zaawansowanych obrazu ale tuner sam to ustawia i twoje ustawienie powinno być zablokowane

                  Komentarz


                  • #10
                    Jeśli masz na myśli ustawienia w menu tv, to tak jest ta opcja nieaktywna.

                    Komentarz


                    • #11
                      a jak masz kabel euro to też tak się dzieje ???

                      Komentarz


                      • #12
                        Kabla euro nawet nie podpinałem, to ewidentnie problem dekodera lub "alergia" tego typu tv konkretnie na ten właśnie dekoder.

                        Komentarz


                        • #13
                          Witajcie,

                          Podpiłem jeszcze zupełnie nowy kabel HDMI do innego wejścia i nic w zasadzie się nie zmieniło. Napiszę chyba do działu reklamacji, o wymianę dekodera na inny typ.

                          To chyba jakiś konflikt Tv z tym dekoderem i nic tu raczej się już nie da zmienić niestety...

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam,

                            Ostatnio spróbowałem nawet wymienić kartę bo helpdesk niestety się na mnie wypiął odpisując używając wyświechtanych dyplomatycznych formułek mających się nijak do zapytania które do nich złożyłem. Niestety, wymiana karty też nie pomogła a na wymianę dekodera na inny typ nie chcą się zgodzić.

                            Jednym słowem płać nam abonament a jak masz problem techniczny to jest to Twój problem i radź sobie człowieku sam bo przecież nasze dekodery są zajebiste i to nie nasza wina...

                            Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              mzazrcind666,
                              podepnij proszę dekoder pod kabel EURO (testowo) i sprawdź czy problem z dźwiękiem występuje nadal.
                              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

                              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+