Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dziwne objawy po aktualizacji ...włączanie sie dekodera

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dziwne objawy po aktualizacji ...włączanie sie dekodera

    Witam
    Jestem nowym użytkownikiem dekodera 4 K czy to normalne ze dekoder kilka razu dziennie sie samoczynnie uruchamia a z nim telewizor
    szuka aktualizacji i wyłącza sie po kilku minutach ...nawet jak jest wyłaczony

    Mam rozumiec ze dekoder nie wspiera trybu HDR i dla tego wyprane sa kolory
    Miałem poprzedni dekoder Turbo dekoder i nic takiego nie było

    Raz na kilka właczeń wciaga ponownie liste programów ....

    Te anomalie to chyba nie sa normalne....chyba ze jest opentany przez demony

  • #2
    Dekoder wspiera hlg hdr,kolory sa wyprane przy rozdzialce 2160p, dlatego mam dekoder ustawiony na 1080 a moj tv skaluje obraz w gore.

    Komentarz


    • #3
      Mam tak samo dla mnie jest to nie normalne.
      Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
      abonent od 25-10-2006
      ULTRABOX+ 4K

      Komentarz


      • #4
        Podłaczałem TV samsung i LG a takze monitor Dell wszystkie odbiorniki z HDR ta sama reakcja po wyłaczeniu opcji HDR na urządzeniach kolory wracaja to swojego normalnego stanu. Wiec to winna samego dekodera

        Komentarz


        • #5
          Od dawna o tym pisałem,ze ten dekoder to jakas masakra jak bym wiedzial kiety go wymienialem co wiem dzisiaj to nigdy bym go nie wzioł.
          Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
          abonent od 25-10-2006
          ULTRABOX+ 4K

          Komentarz


          • #6
            tesla2018 , wykonaj przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera, następnie ustaw tryb oszczędzania energii na "Normalny" i sprawdź czy problem nadal występuje.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+