Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

UltraBox 4k aktualizacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • przemo1
    założył(a) wątek UltraBox 4k aktualizacja

    UltraBox 4k aktualizacja

    Witam .Dzisiaj przed godz. 8 rano pobrała się nowa aktualizacja do ultrabox 4k o numerze 0x23 .Wiadomo jakie zmiany wprowadza?

  • acz2
    replied
    Witaj w klubie.

    Leave a comment:


  • robiq
    replied
    Wczoraj wymieniłem dekoder. Wcześniej miałem mediaboxa, ale skuszony większym dyskiem, przy okazji podpisania aneksu, zdecydowałem się na wymianę i ..... zaczynam tej decyzji żałować. Komunikat "obecnie program nie jest nadawany" - podobno to wina diseqc. Aby się to nie pojawiało trzeba wyłączyć diseqc, tylko że zależy mi na kanałach z Astry. Widziałem post na tym forum z czerwca ubiegłego roku i nic się nie zmieniło. Skoro to taki flagowy dekoder to czemu tak olewatorsko podchodzi się do naprawy błędów. Ponad pół roku i nic się nie zmieniło.
    Dodatkowo, względem mediabox nie podoba mi się także brak przycisku wywołującego listę nagrań, oraz radia internetowe. Teraz aby te rzeczy włączyć trzeba przewijać w menu. Niby bzdura, a utrudnia życie.

    Leave a comment:


  • adambe
    replied
    Oczywiście że timeshift nie działa prawidłowo. Jest tak jak tu pisano wcześniej. U użytkowników nie działa , a wy zamiast pomóc wmawiacie że wszystko jest ok.

    Leave a comment:


  • acz2
    replied
    Przecież nie telewizora.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    O jaką aktualizacje pytasz? Obecnie nie widzę żadnych błędów.

    Leave a comment:


  • acz2
    replied
    Czy będzie jakaś aktualizacja ?

    Leave a comment:


  • acz2
    replied
    U was nigdy nie ma problemów,kombinowałem z wszystkimi kodami i nic pilot dziala tylko w jedna strone tylko wylacza.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Drodzy,
    nie zaobserwowaliśmy problemów z timeshift, nagrywaniem i przewijaniem materiałów.
    Folus, czy problemy nadal występują? Jakie czynności diagnostyczne wykonałeś?

    Leave a comment:


  • acz2
    replied
    Mam to samo,ale nic nie pisze bo to i tak nic nie da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Leave a comment:


  • arkadius333
    replied
    Ja mam problem z wyłączaniem jednym pilotem. Włączanie działa...

    Leave a comment:


  • acz2
    replied
    Odpowiadają jak wiedzą,ja czekam na jakąkolwiek odpowiec a ze cztery tygodnie i nic.

    Leave a comment:


  • harryt
    replied
    Odświeżę, ktoś z NC+ odpowie na zadane pytania? Też jestem zainteresowany. Zadałem pytanie o przeskok +/- 5,10,15 min. przy time shift na infolinii, to nie wiedzieli o problemie.
    Ostatni raz edytowany przez harryt; 2018-11-24, 06:38.

    Leave a comment:


  • Folus
    replied
    Po ostatniej aktualizacji występujące problemy

    - problemy z WiFi

    - problemy z przewijaniem (funkcja timeshift)

    - problemy z nagrywaniem (nagranie zostaje przerwane)

    - problemy z HDCP

    - problemy z włączaniem jednym pilotem Dekoder+TV

    Leave a comment:


  • Majkel35
    replied
    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
    przemo1, jest to aktualizacja czysto techniczna. Nie wnosi zmian w działaniu sprzętu.
    Oczywiście, że koledzy mają rację - timeshift zwariował. skok co 5 minut przestał działać podczas oglądania na żywo. Tzn. że przy próbie cofnięcia o 5 minut oglądanego kanału, cofa go do początku rozpoczętego nagrywania. Po próbie przeskoku 5 min do przodu nic się nie dzieje. Przeskoki czasowe działają prawidłowo tylko na nagraniach.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+