Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

UltraBox 4k aktualizacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • UltraBox 4k aktualizacja

    Witam .Dzisiaj przed godz. 8 rano pobrała się nowa aktualizacja do ultrabox 4k o numerze 0x23 .Wiadomo jakie zmiany wprowadza?
    UltraBox 4k

  • #2
    Tak, nie naprawiono starych błędów i wprowadzono nowe.

    Zgłaszałem problem z nagraniami, jeśli są zaplanowane już 3 nagrania to nie można zmodyfikować żadnego z nich. Np. mając już 3 seriale, nie można zmienić liczby odcinków, tylko za każdym razem trzeba kombinować, usuwać i dodawać na nowo.

    Teraz doszedł problem z timeshiftem. Przewijanie skokowe (< >) co 5 minut zwariowało i nie przeskakuje co 5 tylko co jakiś losowy fragment. W dodatku jeśli bufor obejmuje 2 programy to takie przewijanie w ogóle się zacina. Działa tylko normalne przewijanie. Przynajmniej w nagraniach jeszcze działa to poprawnie, ale pewnie w kolejnych aktualizacjach i to zepsują.

    Żałosne to biorąc pod uwagę, że każą sobie płacić za ten dekoder 15 zeta. Zaczynam żałować zmiany z darmowego i niezawodnego Turbo Boxa.

    Komentarz


    • #3
      przemo1, jest to aktualizacja czysto techniczna. Nie wnosi zmian w działaniu sprzętu.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
        przemo1, jest to aktualizacja czysto techniczna. Nie wnosi zmian w działaniu sprzętu.
        To dlaczego po aktualizacji, pojawiły się problemy z HDCP 2.2?

        Komentarz


        • #5
          Potwierdzam problemy z timeshiftem, cofa nie skokowo tylko do początku audycji,a zamiast do przodu też wraca do tyłu.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
            przemo1, jest to aktualizacja czysto techniczna. Nie wnosi zmian w działaniu sprzętu.
            Oczywiście, że koledzy mają rację - timeshift zwariował. skok co 5 minut przestał działać podczas oglądania na żywo. Tzn. że przy próbie cofnięcia o 5 minut oglądanego kanału, cofa go do początku rozpoczętego nagrywania. Po próbie przeskoku 5 min do przodu nic się nie dzieje. Przeskoki czasowe działają prawidłowo tylko na nagraniach.

            Komentarz


            • #7
              Po ostatniej aktualizacji występujące problemy

              - problemy z WiFi

              - problemy z przewijaniem (funkcja timeshift)

              - problemy z nagrywaniem (nagranie zostaje przerwane)

              - problemy z HDCP

              - problemy z włączaniem jednym pilotem Dekoder+TV

              Komentarz


              • #8
                Odświeżę, ktoś z NC+ odpowie na zadane pytania? Też jestem zainteresowany. Zadałem pytanie o przeskok +/- 5,10,15 min. przy time shift na infolinii, to nie wiedzieli o problemie.
                Ostatni raz edytowany przez harryt; 2018-11-24, 06:38.
                Ten 4K + MR

                Komentarz


                • #9
                  Odpowiadają jak wiedzą,ja czekam na jakąkolwiek odpowiec a ze cztery tygodnie i nic.
                  Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
                  abonent od 25-10-2006
                  ULTRABOX+ 4K

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja mam problem z wyłączaniem jednym pilotem. Włączanie działa...
                    Coś na kształt Full extra + MR Standard x 3

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam to samo,ale nic nie pisze bo to i tak nic nie da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
                      abonent od 25-10-2006
                      ULTRABOX+ 4K

                      Komentarz


                      • #12
                        Drodzy,
                        nie zaobserwowaliśmy problemów z timeshift, nagrywaniem i przewijaniem materiałów.
                        Folus, czy problemy nadal występują? Jakie czynności diagnostyczne wykonałeś?
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          U was nigdy nie ma problemów,kombinowałem z wszystkimi kodami i nic pilot dziala tylko w jedna strone tylko wylacza.
                          Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
                          abonent od 25-10-2006
                          ULTRABOX+ 4K

                          Komentarz


                          • #14
                            Czy będzie jakaś aktualizacja ?
                            Sharp Aquos lc-43ui7552e 4K
                            abonent od 25-10-2006
                            ULTRABOX+ 4K

                            Komentarz


                            • #15
                              O jaką aktualizacje pytasz? Obecnie nie widzę żadnych błędów.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+