Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

UltraBOX i kilka zasadniczych pytań...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • UltraBOX i kilka zasadniczych pytań...

    Proszę dział techniczny oraz użytkowników przedmiotowego dekodera o odpowiedź na poniższe pytania.

    1. Czy w trakcie transmisji meczu piłkarskiego pojawia się nr karty?
    2. Czy dekoder wyświetla (nachalnie) info o fakturze i jeśli tak to czy możliwe jest wyłączenie tej funkcji?
    3. Czy utworzona lista ulubionych kanałów pozostaje po aktualizacji dekodera czy wymagane będzie ponowne jej utworzenie?
    4. Ad.3 Czy jest możliwość zapisania ustawień użytkownika w tym listy kanałów ulubionych np. na dysku twardym?
    5. Czy podczas uruchamiania dekodera pojawiają się reklamy lub inne popup-y i jeśli tak to czy można wyłączyć taką funkcję?

    Będę wdzięczny za informacje i spostrzeżenia w/w zagadnieniach.

  • #2
    1. Jest to zależne od emitowanego meczu, komunikaty z numerem karty są przypisywane tylko do danego meczu a nie występują regularnie oraz dotyczą tak samo dekoderów jak i modułów CI+. Obecnie takie sytuacje praktycznie nie występują.

    2. Informacja o płatności jest wyświetlana 1x na miesiąc w dniu wystawienia faktury oraz w przypadku braku wplaty drugi raz, będąca upomnieniem.

    3. Lista pozostaje bez zmian.

    4. Dane użytkownika zapisywane są w pamięci dekodera w tym na dysku.

    5. Dekoder posiada aplikacje "START" uruchamia się po włączeniu dekodera, możesz ją wyłączyć w ustawieniach dekodera. Komunikatt dotyczące płatności możesz wyłączyć w moje.ncplus.pl jednak należy pamiętać że wycofanie zgody w serwisie moje.ncplus.pl powoduhe anulowanie przyznanej zniżki w kwocie 5 zł / mies.

    Komentarz


    • #3
      1.wyświetlają się zawsze na meczach ligi angielskiej.

      Komentarz


      • #4
        Czyli jednak... Po ekranie fruwają numerki psując widowisko.

        Komentarz


        • #5
          radzion, andgoldi, numer, który wyświetla się na kanałach podczas oglądania danego programu, to numer karty. Jest to działanie, mające na celu zabezpieczenie przed nielegalnym udostępnianiem naszego sygnału telewizyjnego przez Internet.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Czy są jakieś dane, które potwierdzają skuteczność tego zabiegu? Ponadto rozumiem te działania jednak czy nie istnieje jakaś mniej inwazyjna metoda? Abonenci ( w większości) nie udostępniający sygnału mogą mieć/mają poczucie bycia traktowanym jak złodzieje...

            Komentarz


            • #7
              andgoldi,

              na tą chwilę jest to związane z wymogami licencyjnymi narzuconymi przez nadawcę. Oczywiście analizowane są inne możliwości w tej sprawie, ale nie mamy wiążących informacji jakoby w niedługim czasie miało się to zmienić.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Podlacze sie do tematu.
                Czy mozna ustawic, zeby po wlaczeniu dekodera, wyswietlal mi sie aktualny kanal a nie plansza inforamcyjna nc+ z premierami VOD itp?
                I czy dekoder 4K mozna wymienic na inny? (nie 4K)
                Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi.

                Komentarz


                • #9
                  Nie wymienisz,wejdz w menu w ustawieniach masz aplikację start wyłącz ją .
                  Sharp Aquos lc-43ui7252e 4K
                  abonament od 25-10-2006

                  Komentarz


                  • #10
                    MichuV8, podaję ścieżkę MENU/USTAWIENIA/APLIKACJA START/AUTOMATYCZNE URUCHOMIENIE: TAK/NIE.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+