Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zaniki sygnału na dekoderze Ultrabox

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zaniki sygnału na dekoderze Ultrabox

    Dzień dobry,
    Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu:
    Moja instalacja składa się z dekodera głównego i 3 dodatkowych. Dwa z nich są podłączone bezpośrednio do Multiswitch'a standardowego, natomiast dekoder główny i jeden z dodatkowych przez Multiswitch z wyjściem Unicable ponieważ ułożony jest jeden przewód do salonu i dalej do pokoju dodatkowego.
    Dotychczas, mając dekoder Turbobox i podłączenie obu wejść poprzez switch'a wszystko działało jak należy, łącznie z dekoderem dodatkowym na Unicablu.
    Problem się pojawił po wymianie dekodera na Ultrabox. Podłączony jest przez 1 kabel i wybrane są 3 częstotliwości (4 częstotliwość jest wykorzystywana na dekoderze dodatkowym, który działa bezproblemowo). Natomiast Ultrabox losowo co jakiś czas gubi sygnał (zwłaszcza po przełączeniu na TVP HD kanał 11- wyświetla komunikaty: "sprawdź podłączenie dekodera do anteny" lub "program nie jest teraz nadawany"). W tym czasie miernik sygnału pokazuje naprzemiennie sygnał i brak sygnału. Czytałem gdzieś na necie że przyczyną może być zwarcie na wyjściu. Nie jest możliwe przez jakiś czas załączenie żadnego programu na Ultraboksie- wyświetlane są komunikaty j/w. Oczywiście byłem w punkcie ale oczywiście w punkcie dekoder działa. Po przełączeniu dekodera pod standardowy Multiswitch działa bezproblemowo. Problem pojawia się w trybie Unicable.
    Pozdrawiam

  • #2
    I co? Nikt nie potrafi nic na ten temat powiedzieć? Gdzie administrator. Widzę że na innych postach się udziela...

    Komentarz


    • #3
      Rozwiązałeś już ten problem Domin1234? Ja mam to samo i nie wiem co z tym zrobić

      Komentarz


      • #4
        Niestety nie. Nawet na infolinii nie wiedzą co z tym fantem zrobić i zwalają na uszkodzenie instalacji. Na razie podpiąłem już dekoder bezpośrednio do wyjścia Unicable multiswitch'a i dalej to samo więc jestem na etapie sprawdzania Multiswitch'a. Może on nie pasuje do instalacji. Zauważyłem również obserwując mierniki sygnału że problem się pojawia jak zanika sygnał na którejś częstotliwości.

        Komentarz


        • #5
          Problem rozwiązany. Wychodzi na to, że Ultrabox nie działa dobrze że starszymi multiswitchami unicable I generacji. Po wymianie na multiswitch Johanson 9733PL problem znikł.
          Aha. Nie zapomnijcie przełączyć przełącznika z boku na odpowiednią pozycję.
          Pozdrawiam
          Domin

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+