Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z obrazem.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z obrazem.

    Witam serdecznie.
    Od paru dni jestem posiadaczem dekodera Ultrabox+ w konfiguracji Multiroom z jednym dekoderem.
    Zestaw z dekoderem 4k mam połączony następująco:

    Ultrabox+ -> Amplitiner Anthem MRX 520 -> Sony 75ZD9.

    Problem polega na tym, iż podczas oglądania dowolnej audycji, czy to SD, HD czy 4K, co jakiś czas mrugnie obraz.

    Dzieje się to spontanicznie, tzn. na przykład mrugnie, po chwili znowu, ale również bywa że nie mruga 2 godziny.

    Mrugnięcie trwa bardzo krótką chwilę, niestety jest to bardzo irytujące...

    Nie wiem gdzie może leżeć problem.
    Wszystkie wejścia i wyjścia HDMI w amplitunerze posiadają specyfikację 2.0a, HDCP 2.2 - ogółem pełne wsparcie dla 4k hdr...

    Czy ktoś z Was ma może podobny problem?
    Proszę o pomoc...

  • #2
    Na początek gratuluję telewizora. Świetna sprawa. Do tego 75 cali, wow.

    Odnośnie Twojego problemu. Kiedy robiłeś ostatnią aktualizację ZD9?

    Ja mam A1. I po ostatniej aktualizacji (około miesiąc) mam właśnie taki problem. Symptomy dokładnie takie jak Ty. Też mam podłączone przez amplituner. Jakkolwiek podłączenie z pominięciem ampli też nic nie daje. Częściej problem występuje przy rozdzielczości 2160 niż 1080, jak zauważyłem. Z braku audycji 4K oglądam więc 1080.

    I teraz pytanie - czy problem leży po stronie TV czy dekodera. Wcześniej (przed aktualizacją telewizora) takiego problemu nie miałem. Zastanawiałem się nad wymianą dekodera, ale skoro u Ciebie ten sam problem to chyba sknocili oprogramowanie w TV. Złożyłem już reklamację, ale czekam na zajęcie stanowiska. Oczywiście na samym początku próba robienia ze mnie głupka. Proszę zrobić reset, itp.

    Na marginesie wk..... mnie te problemy z nowymi softami. Czy to TV, czy to telefon. Zawsze coś spierd.... Jakkolwiek taki błąd jak u nas występuje to błąd krytyczny. Nie pozwala się cieszyć czymś za co płaci się grubą kasę.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Slaviola Zobacz post
      Ultrabox+ -> Amplitiner Anthem MRX 520 -> Sony 75ZD9.

      Problem polega na tym, iż podczas oglądania dowolnej audycji, czy to SD, HD czy 4K, co jakiś czas mrugnie obraz.
      Zapewne wyjście dekodera ustawiłeś na stałe na 2160p. Przestaw je na jakiś czas na 1080p i sprawdź czy nigdy wówczas nie zdarzy się takie mrugnięcie ekranu.


      USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

      Komentarz


      • #4
        Obstawiam, że zdarzy się. U mnie występuje.

        Komentarz


        • #5
          zyga

          Dziękuję i również gratuluję telewizorka ;).

          Tak, mam najnowszy soft w TV, jakoś nie dawno była aktualizacja.

          Nie sprawdzałem przed, bo wtedy jeszcze nie miałem dekodera 4k.

          Sprawdzałem bez ampli, prosto do TV, no i efekt ten sam.

          Fakt również jest taki, że w 4K miganie obrazu zdarza się częściej.

          Proszę daj mi ewentualnie znać gdy już ten problem rozwiążesz.

          Oczywiście ja na pewno Ci napiszę gdyby czasami mnie udało się szybciej .

          PS: ciekawe czy w innych modelach TV od Sony również takie coś się dzieje? Proszę, niech właściciele TV 4K od Sony się wypowiedzą...

          Komentarz


          • #6
            Testuję i odlaczam wszystko po kolei, ale skoro u Ciebie też występuje to zapewne nie problem zakłóceń, a softu. Mam jeszcze Sony 43XE8305 w sypialni. Muszę przełączyć tam w wolnej chwili ten dekoder i sprawdzić, choć to nic nie zmieni w kwestii tego że problem jest na A1 czy ZD9. Pisz reklamację do Sony.

            Komentarz


            • #7
              Aleksandra_nc+ znany jest Wam ten problem?
              Ostatni raz edytowany przez zyga; 2018-05-17, 18:30.

              Komentarz


              • #8
                Witam. posiadam od wczoraj dekoder 4 k od nc .podlaczony dekoder do tv samsung ue55mu6172 .podlaczony do hdmi 2 .odo czasu do czasu jak by obraz sie wylaczal robi sie czarny na secunde i obraz powraca..nie wiem jaki mam kabel hdmi .czy warto kupic nowy kabel ?nie mam zadnej informacji o hdpc czy cos takiego

                Komentarz


                • zyga
                  zyga commented
                  Editing a comment
                  Spójrz na drugi wątek o takim samym tytule.

              • #9
                Ponawiam pytanie i zapytuję w takim razie jak złożyć reklamację?

                Podobny problem ma teĹź uĹźytkownik Samsunga.

                Komentarz


                • #10
                  zyga, proszę jeszcze o cierpliwość. Weryfikuje tą sprawę.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #11
                    Możecie spokojnie pominąć sprawę kabli czy innych urządzeń. Przetestowałem wszystko w lewo i prawo. Problem jest między Ultraboxem i TV (a w tym gronie przynajmniej Sony A1, Sony ZD9, Samsung ue55mu6172).

                    Komentarz


                    • #12
                      napisał(a) Slaviola
                      zyga

                      Dziękuję i r�wnież gratuluję telewizorka ;).

                      Tak, mam najnowszy soft w TV, jakoś nie dawno była aktualizacja.

                      Nie sprawdzałem przed, bo wtedy jeszcze nie miałem dekodera 4k.

                      Sprawdzałem bez ampli, prosto do TV, no i efekt ten sam.

                      Fakt r�wnież jest taki, że w 4K miganie obrazu zdarza się częściej.

                      Proszę daj mi ewentualnie znać gdy już ten problem rozwiążesz.

                      Oczywiście ja na pewno Ci napiszę gdyby czasami mnie udało się szybciej .

                      PS: ciekawe czy w innych modelach TV od Sony r�wnież takie coś się dzieje? Proszę, niech właściciele TV 4K od Sony się wypowiedzą...
                      Jest aktualizacja dla TV. Na razie ze strony Sony i po USB. Zainstaluj i daj znać czy masz nadal problem.

                      Komentarz


                      • #13
                        Mam podobną sytuację. Od kilku dni mam dekoder 4k, telewizor Sony. Co 5-10min około 2 sek mrugnięcie - czarny ekran.

                        Komentarz


                        • #14
                          Aktualizuj TV.

                          Komentarz


                          • #15
                            Potwierdzam podobny problem. Po zmianie na ultraboxa 4K , pojawiły się nieregularne mrugnięcia obrazu. TV Sony 55XE9305 - soft aktualny. Bez znaczenia czy oglądam program w 4K, hd . Dzieje tak w standardzie legancy jak i unicable. Próbowałem różnych konfiguracji, nie udało mi się znaleźć przyczyny tego problemu. Ktoś z Państwa zdiagnozował problem? Wie jak zaradzić?

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+