Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dźwiękiem/Zakup zestawu kina domowego

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dźwiękiem/Zakup zestawu kina domowego

    Drodzy forumowicze,

    Posiadam decoder UltraBOX+ 4K podłączony do telewizora Samsung UE55JS8500.

    Po zakupie dekodera wystąpił problem z posiadanym przeze mnie zetawem kina domowego Samsung, przy czym już wcześniej zestaw ten sprawiał niewielkie problemy. Tym razem chodzi o to, że po wymianie dekodera na UltraBOX nie działa dźwięk 5.1. Działają jedynie prawa i lewa kolumna, do tego dźwięk co jakiś czas jest przerywany. Srednio raz na 30 sekund. Cały zestaw kina domowego podłączany jest do odtwarzacza Blue-Ray.

    Obecnie zastanawiam się nad zakupem lepszego zestawu kina domowego w systemie 5.1 i pytanie czy ktokolwiek z forumowiczów spotkał się z podobnymi problemami czy jednak był to odosobniony przypadek tego konkretnego zestawu kina od Samsunga? Dodam, że kilkukrotnie odwiedził mnie monter NC+ który skonfigurował całość, wymieniony został kabel HDMI i nadal występuje ten sam problem.

    Nie chciał bym aby okazało się, że to nie jest wina tego kina domowego od Samsunga i po zakupie nowego zestawu - amplituner + kolumny będę miał ten sam problem.

    Z gory dzięki za informacje.

  • #2
    W jaki sposób masz podłączony zestaw kina domowego z dekoderem ?Zmieniałeś w menu dekodera opcję Dolby Digital na TAK ?

    Komentarz


    • #3
      Dekoder jest podłączony do telewizora za pomocą kabla HDMI, zestaw kina domowego jest natomiast podłączony do dekodera przez kabel optyczny.

      Opcja Dolby Digital jest na TAK.

      Komentarz


      • #4
        Rozwiązałeś ten problem Redwoo? U mnie to samo. Amplituner Pioneer

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+