Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Słaba jakość obrazu 4K - ULTRABOX

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Słaba jakość obrazu 4K - ULTRABOX

    Witam
    Od piątku mam ULTRABOXA , przesiadłem się z PACE PVR i jestem zażenowany jakością obrazu , obraz w 2160p jest nieostry jakby za mglą, obraz w 1080p też pozostawia wiele do życzenie.
    W PACE obraz byl o wiele lepszy , był ostry i lepszy jakościowo.
    Czy trafiłem na uszkodzony model czy wy też tak macie.
    W poniedzialek go oddaje bo nie da się oglądać meczów w takiej jakości.
    Z DHCP nie mam problemów - sprawdzałem 3 kable HDMI - na każdym taka sama jakość obrazu czyli PORAŻKA

  • #2
    Miałem felerny dekoder, WYMIENIŁEM na nowy. Teraz mam obraz w dobrej jakości.

    Komentarz


    • #3
      Cześć. Mam to samo. Obraz - porażka....dokładnie „jak za mgłą” nasycenie barw i odwzorowanie kolorów. Jakakolwiek treść z Youtube jest o niebo lepsza. Ktoś jeszcze ma ten sam problem ?

      Komentarz


      • #4
        Mima udaj się do punktu serwisowego. Być może jest to jakiś błąd dekodera i konieczna jest jego wymiana.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Również mam słaby obraz w tym dekoderze nie widać różnicy czy to Full HD czy 4K
          Czy za sprawdzenie w punkcie działanie 4K w dekoderze będzie naliczona opłata ?
          Ostatni raz edytowany przez Folus; 2018-03-21, 19:17.

          Komentarz


          • #6
            Folus opłata nie powinna być naliczona. Powołaj się na rozmowę ze mną i zalecenia jakie wydałam.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Folus Zobacz post
              Również mam słaby obraz w tym dekoderze nie widać różnicy czy to Full HD czy 4K
              Czy za sprawdzenie w punkcie działanie 4K w dekoderze będzie naliczona opłata ?
              Tylko w tym punkcie się za bardzo nie upieraj, żeby ci nie musieli naliczyć opłaty za kupno telewizora 4k, bo większość punktów nie ma takich telewizorów.

              I zadbaj o to by mieli co testować, czyli aby na Twym dysku były jakieś nagrania w 4k.
              USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) fan HDTV Zobacz post

                Tylko w tym punkcie się za bardzo nie upieraj, żeby ci nie musieli naliczyć opłaty za kupno telewizora 4k, bo większość punktów nie ma takich telewizorów.

                I zadbaj o to by mieli co testować, czyli aby na Twym dysku były jakieś nagrania w 4k.
                Swoją drogą to też dobre, mieć w swojej ofercie dekoder 4k pobierać za niego opłatę i nie móc go sprawdzić w autoryzowanym punkcie NC+ z braku tv 4k.
                NC+ Comfort+/C+/TurboBox+/Multiroom st/ =59,90 zŁ
                Vectra - Złoty/100 Mb/s =50,00 zł

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) zółek Zobacz post

                  Swoją drogą to też dobre, mieć w swojej ofercie dekoder 4k pobierać za niego opłatę i nie móc go sprawdzić w autoryzowanym punkcie NC+ z braku tv 4k.
                  Muszę się udać na diagnostykę z moim dekoderem 4K UltraBox+ i od dwóch dni szukam punktu serwisowego z telewizorem 4K. W moim mieście takiego punktu nie ma. W jednym z sąsiednich miast również nie ma. Na ten moment nie mogę przeprowadzić diagnostyki ponieważ nie znalazłem punktu serwisowego, który byłby w stanie przeprowadzić taką diagnostykę.
                  Pozdrawiam,
                  nismo

                  Komentarz


                  • #10
                    Żądaj wymiany, jak nie mają i tyle. Nie Twój problem.

                    Komentarz


                    • #11
                      Na szczęście poradziłem sobie z problemem, ale tak czy inaczej brak możliwości przeprowadzenia diagnostyki dekodera 4K UltraBox w punktach serwisowych to ogromne utrudnienie dla abonentów.
                      Pozdrawiam,
                      nismo

                      Komentarz


                      • #12
                        To nie jest utrudnienie. To kompromitacja. Sprzedają coś, czego nie mogą sprawdzić, a nawet pokazać jak działa.

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) nismo Zobacz post
                          Na szczęście poradziłem sobie z problemem, ale tak czy inaczej brak możliwości przeprowadzenia diagnostyki dekodera 4K UltraBox w punktach serwisowych to ogromne utrudnienie dla abonentów.
                          Jak sobie poradziles? Bo ja mam ten sam problem i niewiem o co chodzi

                          Komentarz


                          • #14
                            Defjam ,
                            Okazało się, że amplituner podłączony do telewizora kablem HDMI powodował problem. Zmieniłem podłączenia i teraz do TV wchodzi tylko jeden kabel HDMI od dekodera i problem się nie pojawił. Odłącz wszystkie urządzenia od TV i sprawdź czy problem HDCP w dalszym ciągu występuje.
                            Pozdrawiam,
                            nismo

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Mima Zobacz post
                              Cześć. Mam to samo. Obraz - porażka....dokładnie „jak za mgłą” nasycenie barw i odwzorowanie kolorów. Jakakolwiek treść z Youtube jest o niebo lepsza. Ktoś jeszcze ma ten sam problem ?
                              Udało Ci się wymienić dekoder? U mnie te same objawy

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+