Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oprogramowanie multiroom

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Oprogramowanie multiroom

    Musiałem wymienić dekoder dodatkowy do usługi multiroom, ponieważ stary zaczął się dziwnie zachowywać. Wymiany dokonałem w Skymax.pl . Prawdopodobnie w trakcie dopisywania/usuwania z bazy nowych numerów tunera/karty coś się rozjechało i dekoder główny otrzymał nową konfigurację, która usunęła na nim oprogramowanie multiroom. Uprawnienia na karcie w dekoderze głównym nie zmieniły się, status zaczyna się wpisem 5 FF - czyli jest dostępna usługa multiroom. Jak zmusić turboBOXa, żeby ponownie pobrał oprogramowanie multiroom? Odświeżanie uprawnień z poziomu MojeNC+ nic nie dało. Infolinia niestety nie ma pojęcia jak to zrobić...
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

  • #2
    @Sabek,
    jaki masz typ Multiroom? Premium czy Standard?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Komentarz


    • #3
      premium od początku (9 lat)
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

      Komentarz


      • #4
        ...no i co dalej?
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

        Komentarz


        • #5
          Sabek, konfiguracja dekodera dodatkowego jest więc poprawna. Rozumiem, że nie masz na głównym dekoderze zakładki Konfiguracja Multiroom? W tym przypadku konieczny jest kontakt z Infolinią, konsultant musi wykonać kilka czynności diagnostycznych aby Multiroom działał poprawnie.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+