Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oprogramowanie multiroom

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Oprogramowanie multiroom

    Musiałem wymienić dekoder dodatkowy do usługi multiroom, ponieważ stary zaczął się dziwnie zachowywać. Wymiany dokonałem w Skymax.pl . Prawdopodobnie w trakcie dopisywania/usuwania z bazy nowych numerów tunera/karty coś się rozjechało i dekoder główny otrzymał nową konfigurację, która usunęła na nim oprogramowanie multiroom. Uprawnienia na karcie w dekoderze głównym nie zmieniły się, status zaczyna się wpisem 5 FF - czyli jest dostępna usługa multiroom. Jak zmusić turboBOXa, żeby ponownie pobrał oprogramowanie multiroom? Odświeżanie uprawnień z poziomu MojeNC+ nic nie dało. Infolinia niestety nie ma pojęcia jak to zrobić...
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

  • #2
    @Sabek,
    jaki masz typ Multiroom? Premium czy Standard?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      premium od początku (9 lat)
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

      Komentarz


      • #4
        ...no i co dalej?
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

        Komentarz


        • #5
          Sabek, konfiguracja dekodera dodatkowego jest więc poprawna. Rozumiem, że nie masz na głównym dekoderze zakładki Konfiguracja Multiroom? W tym przypadku konieczny jest kontakt z Infolinią, konsultant musi wykonać kilka czynności diagnostycznych aby Multiroom działał poprawnie.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Niestety konsultanci nie mają takich kompetencji żeby mi pomóc, albo po prostu nie chce im się robić coś więcej niź czytanie skryptu... Jak mogę dotrzeć do II linii wsparcia, techników, którzy pewnie od razu rozwiążą mój problem? Kiedyś miałem podobnie - też problem z multiroomem i ktoś do mnie zadzwonił z działu technicznego. Krótka rozmowa, sprawdzenie konfiguracji, dodanie wpisu w systemie i poszło. A tu się bujam z konsultantami od prawie 2 m-cy, którzy tylko stękają żeby zanieść dekoder do wymiany. Bo im tak skrypt nakazuje...
            Ostatni raz edytowany przez Sabek; 2018-08-17, 19:41.
            -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            NBOX CLRA/CARBO SOFT 0X7E 23.05.2017 + multiroom premium

            Komentarz


            • #7
              Sabek
              Telefoniczne Centrum Abonenta jest dostępne pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłata według stawek operatorów). Po wybraniu numeru wewnętrznego 4 połączysz się z Konsultantem, który pomoże w kwestiach technicznych lub przełączy rozmowę do właściwej osoby.
              Jeśli przedstawione ścieżki nie przyniosą rozwiązania może okazać się, że będzie istniała konieczność wymiany dekodera głównego w najbliższym Salonie nc+ lub Punkcie Serwisowym.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+