Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

DSI87 nie startuje z podłączoną anteną

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • DSI87 nie startuje z podłączoną anteną

    Witam
    Wyciągnąłem ostatnio z szafy po dłuższym okresie nieużywania dekoder Sagemcom DSI87. Gdy podłączę do niego antenę to na wyświetlaczu pojawia się "boot", potem "init", światełko zapala się na zielono, zamiast godziny są kreseczki i cisza. Dekoder nie "wstaje", nie reaguje na pilota, nic nie pojawia się na ekranie, nie da się go wyłączyć pilotem. Wyłącza się tylko po dłuższym przytrzymaniu przycisku zasilania na obudowie. Gdy odłączę antenę, dekoder wstaje, po chwili pojawia się komunikat "Sprawdź instalację antenową", wtedy podłączam antenę i wszystko śmiga bez problemu. Po wyłączeniu sytuacja powtarza się, znów trzeba odłączyć antenę, żeby wstał. Próbowałem wymusić aktualizację przytrzymując przycisk P+ przy włączaniu zasilania, pojawiają się "8888" potem rosną procenty jakby coś pobierał, aż nagle pokazuje Err05 i następuje reset. Po resecie nic się nie zmienia. Po uruchomieniu bez anteny i podłączeniu anteny próbowałem włączyć aktualizację oprogramowania, ale już od ponad godziny widzę komunikat "trwa wyszukiwanie nowej wersji oprogramowania" i nic się nie dzieje.

    Co robić ? Jak żyć ?

  • #2
    @Buashy,

    zalecam jeszcze z poziomu MENU, reset do ustawień fabrycznych. Jeśli nadal jest to samo, i dla przykładu, jeśli na innym zestawie antenowym problem również występuje to sugestia wizyty w Punkcie Serwisowym NC+(wykaz na http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic), zakładając, że dekoder nie jest Twoją własnością.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Reset do ustawień fabrycznych już robiłem. Nie pomogło. A jakie to ma znaczenie, czy dekoder jest moją własnością ?

      Komentarz


      • #4
        @Buashy,

        jeśli jest wypożyczony, to w przypadku stwierdzenia usterki, zostanie wymieniony na nowy.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          A jeżeli jest kupiony na własność bezpośrednio od was ?

          Komentarz


          • #6
            @Buashy,

            własności Abonenta nie jesteśmy w stanie wymienić. Napisz na skrzynkę doradcy, zgodnie z moją sygnaturą, podając przy okazji dane tej umowy. Pozwoli to na jasne określenie na czym stoisz.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Nie jesteście w stanie wymienić wadliwego towaru, który sprzedaliście ? "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r." twierdzi co innego.

              Komentarz


              • #8
                @Buashy,

                dany zakup podlega też odpowiedniej gwarancji. Nie mogę gdybać jak sprawa wygląda, więc zgodnie z sugestią, prześlij maila na doradcę i wówczas będziemy mieli jasność.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+