Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SAGEMCOM DSI83 Wiesza się kilka razy dziennie

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • SAGEMCOM DSI83 Wiesza się kilka razy dziennie

    Jak w temacie dekoder wiesza się kilka razy dziennie... co jakiś czas trzeba wyciągać wtyczkę z gniazdka. Wymieniłem na kolejny egzemplarz i ten sam problem... po co to wypożyczacie skoro to nie działa jak powinno. Podpisałem przedłużenie umowy i jestem w ciemnej d... ale ostatni raz. Nc+ ma głęboko gdzieś swoich abonentów.

  • #2
    Próbował ktoś rozwiązać z nimi umowę z ww powodu... ???

    Komentarz


    • #3
      Ja zgłosiłem sprawę do UKE mam nadzieję że coś zadziałają, bo rozmowa z biurem obsługi klienta nie przynosi rezultatów.

      Komentarz


      • #4
        LukaszL
        rozumiem Twoje niezadowolenie i przepraszam za niedogodności. Proszę o ponowne udanie się do Punktu Serwisu w celu ponownej diagnostyki sprzętu.

        Komentarz


        • #5
          Opticum 305/310 rozwiąże problem, oczywiście po wymianie oprogramowania. Z oryginalnym oprogramowaniem nie będzie widział karty. Sagemcom dsi83/87 strata czasu i nerwòw,tyle z zalet że wszystko jest automatyczne a przy nieoficjalnym dekoderze co nie co trzeba wiedzieć żeby wszystko działało poprawnie
          wyłącz tefałen, włącz myślenie

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
            LukaszL
            rozumiem Twoje niezadowolenie i przepraszam za niedogodności. Proszę o ponowne udanie się do Punktu Serwisu w celu ponownej diagnostyki sprzętu.
            odpowiedź co najmniej śmiechu warta 90 % dsi83 zachowuje się w ten sam sposób nie widzicie ile się tego wymienia w punktach ? i dosłownie każdy tak samo się wiesza co chwilę od ostatniej aktualizacji oprogramowania która miała miejsce bodajże w listopadzie, z sprzedaży praktycznie wycofaliście mydelniczki ( 2849/2850/2851 ) i pchacie je na własność w ofercie na kartę a klientom zostawiacie szrot, już o pomstę do nieba woła wasza konfiguracja wymian gdzie zdając 5800s dajecie klientowi dsi83 to jest parodia jakaś, który w żadnym stopniu nie odpowiada poczciwemu 5800s zamiast zachować się w porządku i oferować takiemu klientowi mydelniczke.

            Komentarz


            • #7
              Szkoda sié stresować. To nic nie da. Trzeba emigrowac z nc+ i tyle. Olewają nas, to olejmy ich i my.

              Komentarz


              • #8
                Zgłosiłem reklamację z prośbą o wymianę na inny model, zobaczę czy to coś da. Podobno na rozpatrzenie mają 30 dni, trochę długo jak na zgłoszenie niedziałającego sprzętu, za który przecież płacę..

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Krzysztof_N Zobacz post
                  Zgłosiłem reklamację z prośbą o wymianę na inny model, zobaczę czy to coś da. Podobno na rozpatrzenie mają 30 dni, trochę długo jak na zgłoszenie niedziałającego sprzętu, za który przecież płacę..
                  No właśnie - płacisz za sprzęt i tylko to jest chyba dla NC istotne. Nasze problemy z tymi Sagemcomami to kwestia mało istotna - mimo, że doskonale wiedzą o problemach przynajmniej od połowy ubiegłego roku (aktualizacja oprogramowania w tych dekoderach, po której na potęgę zaczęły się problemy). Schemat zawsze taki sam- odeślą Cię do salonu celem wymiany na inny egzemplarz tego samego dekodera. Z tego co mi wiadomo, to możliwość wymiany na inny model jest tylko podczas przedłużania umowy, w dodatku nie przy każdym abonamencie. No ale zobaczymy co Ci odpiszą.

                  Kilka dni temu napisałem do Konsumenckiego Centrum E-porad opisując sytuację z dekoderami Sagemcom i brakiem zainteresowania w tej sprawie operatora NC+. Poprosiłem o poradę czy sprawę powinienem kierować jednostkowo do Rzecznika Praw Konsumenta, czy można przygotować jakieś zbiorowe pismo bezpośrednio do UOKiK. W ciągu 5 dni roboczych powinienem otrzymać odpowiedź i chętnie podzielę się nią ze wszystkimi zainteresowanymi.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja takze czekam z niecierpliwoscia jak ci pojdzie ta batalia bo juz jestem na skraju wytrzymania nerwowego z powodu tych dekoderow

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) Krzysztof_N Zobacz post
                      Zgłosiłem reklamację z prośbą o wymianę na inny model, zobaczę czy to coś da. Podobno na rozpatrzenie mają 30 dni, trochę długo jak na zgłoszenie niedziałającego sprzętu, za który przecież płacę..
                      Musze Cie zmartwic ale to nic nie da . Odpisza Ci ze mozliwa jest wymiana ale tylko na ten sam model .
                      Extra 8XC+

                      Komentarz


                      • #12
                        W kwietniu kończy się moja umowa i z powodu regularnego niemam codziennego zawieszania się dekodera Sagem.com postanowiłem nie przedłużać umowy i zwrócić dekoder.

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) abonc+ Zobacz post

                          Musze Cie zmartwic ale to nic nie da . Odpisza Ci ze mozliwa jest wymiana ale tylko na ten sam model .

                          Niestety masz całkowitą rację NC+ jest miłe tylko przy podpisywaniu nowej umowy. Oczywiście wymiana ciągle wieszającego się dekodera niemożliwa, według cwaniackiej NC+ to działanie poprawne. W odpowiedzi na reklamację dostałem jakiś niezrozumiały bełkot o jakości mojego sygnału, którego nikt z NC+ nie sprawdzał a jest to powodem nieuznania reklamacji. Niestety przed wymianą dekodera dałem się naciągnąć na przedłużenie umowy.
                          Niestety kiedyś dobra telewizja zeszła na psy, Chyba najgorszy na rynku dekoder-zabawka, ignorancja i niekompetencja w dziale reklamacji.
                          Odradzam korzystanie z usług NC+ a szczególnie z trefnych dekoderów Sagemcom. Zdecydowanie ostatnia moja umowa w tej firmie.

                          Komentarz


                          • #14
                            Co do najgorszego dekodera to ogolnie prawie wszystkie to wielki szmelc od 2 listopada wymienilem juz 3 raz turboboxa . Sagemcoma ktorego dostalem do multiroom zmienilem na fergusona bo przynajmniej dali mi do multi karte Camleleon .
                            Extra 8XC+

                            Komentarz


                            • #15
                              Mam pytanie do kolegów zorientowanych w temacie. Czy kupując na portalu aukcyjnym odnowiony n-box - czy będzie współpracował z oryginalną kartą /czy jest sparowana/ i czy będzie działał multiroom /dekoder ma być jako dodatkowy w miejsce Sagemcom/?
                              Chodzi mi o dekodery z Enigmą.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+