Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dekoderem.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dekoderem.

    Witam, mam od dłuższego czasu problem z dekoderem n(250gb). Jestem abonentem od prawie 5 lat i jakies 2-3 miesiące temu dekoder zaczął zawodzic. Opuźniona reakcja po wybraniu programu, przeskakuje po 5 sekundach(czasami). Zawiesza się całkowice, tzn działa i nagle czarny ekran zero reakcji. Wtedy muszę go wyłączyc z prądu i odpalic ponownie. Czsami dzieje się tak co parę minut, a czasami gra przez cały dzien bez problemu. Walczę o wymianę dekodera i tu moje pytanie. Co robic z tymi ludzmi, nie da się z nimi dogadac. W punktach, w moim miescie czekają od 3 tygodni na dekodery i z tego powodu nie mogą mi wymienic. Informują ze "warszawa" nie wysyła. Na infolini natomiast uzyskuję informację ze w punkcie mam prosic by zamówili. Podzwoniłem po innych miejscowosciach i 25km od mojego domu mają dekodery! Przyjezdam, gosc sprawdza i bach po chwili się zacioł, ale dekodera mi nie wymieni bo go zresetuje. Mówię mu że już to robiłem res+epg+->, ale on swoje. Nagadał głupot walił w dekoder ręką, dmuchał w kartę i kazał przyjechac jesli nadal będzie zawodził. No i oczywiscie to samo. Teraz pewnie juz wymieni dekoder, ale poinformował mnię że te dekoredy które dają na wymianę to takie z regeneracji.. Czli dostanę stary dekoder... Dlaczego mam miec "wyeksploatowany i brudny" dekoder po kims? Jak wogóle walczyc z tymi ludzmi. Poradzcie cos bo juz brak mi słów na nich.. Teraz znów przedłużyłem umowę z n na nc+, ale po 11 msc zerwę umowę, bo kontakt z nimi tylko jest jesli mogą ludzi na cos naciągnąc. Co doradzicie w takiej sytuacji, jak walczyc o nowy dekoder? Dzięki

  • #2
    @kakadd,

    sugeruję dodatkowo wykonać reset dekodera z czyszczeniem dysku:

    EPG+REC+strzałka do góry (na panelu dekodera)

    Naciskamy EPG, trzymając EPG dociskamy REC, trzymając EPG+REC dociskamy strzałkę do góry i trzymamy przez kilka sekund do momentu, aż na wyświetlaczu dekodera pojawi się napis TEST.

    Dodam, że reset ten przywraca ustawienia fabryczne i formatuję dysk twardy dekodera:
    - znikają faktury (wgra się bieżąca)
    - znikają listy użytkowników
    - jeżeli dekoder jest podłączony jednym kablem antenowym, to należy odpowiednio skonfigurować ustawienie anteny dla jednego kabla
    - znika cała zawartość dysku twardego, nagrania (tych nie da się odzyskać) oraz usługa VOD - ta na nowo się wgra na dekoder w ciągu najbliższych kilku dni.

    Zasoby dekoderów w punktach serwisowych są cyklicznie uzupełniane na podstawie zgłoszeń, dokonywanych przez Pracowników Punktów. Jeżeli dany punkt chwilowo nie dysponuje dekoderami na wymianę, zawsze możesz skorzystać z serwisu producenta. W tym celu należy odesłać dekoder na adres firmy ADB. Wcześniej należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy, w celu uzyskania numeru zgłoszenia RMA (jest to warunek konieczny, ponieważ przesyłki bez nadanego numeru będą zwracane do nadawcy bez rozpatrzenia).
    Dane serwisu:
    ADB Polska Sp. z o.o.
    Trasa Północna 16 / budynek II
    65-119 Zielona Góra
    tel: (68) 45 15 0 15.
    Po potwierdzeniu usterki, w ciągu 3 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu, ADB wymienia i odsyła sprawny dekoder.

    Dekoder który otrzymasz po wymianie musi być sprawny. Nie gwarantujemy natomiast, że będzie nowy.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

    Komentarz


    • #3
      Żle napisałem. Resetował w punkcie tak jak Pan napisał, bo usunęły się wszystkie nagrania, faktury itp.

      A jest możliwosc zamówienie dekoderów (sprawnych) do punktu? Bo nie wiem czy Zostało w ogóle takie cos odnotowane.. Wydaje mi się że po 3 tygodniach zamówione dekodery powinny już byc na miejscu(oczywiscie po uznaniu wady przez pracownika punku, jak było u mnie). A tu nadal cisza ja dzwonię do nich co 3 dni i nie ma. Dbałośc o klienta dosłowinie poraża..

      Komentarz


      • #4
        Nie ma możliwości zamówienia dekodera do odbioru w punkcie. Możesz spróbować porozmawiać z pracownikiem. Możliwe, że zgodzi się odłożyć dla Ciebie jeden egzemplarz. Wydaje mi się jednak, że lepszym rozwiązaniem jest wysyłka sprzętu (tu nie ma ryzyka braku dekoderów), niż męczenie się z uszkodzonym...
        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

        Komentarz


        • #5
          No to teraz już wiem dlaczego w ciągu ok. miesiąca 3 razy wymieniałem dekoder (dokładnie te same objawy co u kakadda)...

          Tak nie powinno być. Rada, aby samemu zająć się wysyłką sprzętu jest niepoważna. Może jeszcze samemu naprawiać? Kurcze, zapłaciłem 99 zł, 3 razy traciłem czas i paliwo, aby wymienić dekoder (wreszcie trafiłem na egzemplarz, który wiesza się "tylko" raz na kilka dni).

          A na oficjalnym forum nc+ radzą, aby samemu się zająć wysyłką sprzętu ("nie ma ryzyka braku dekoderów"). Takiego ryzyka w ogóle nie powinno być! Płacimy niemałe pieniądze!

          A już wypowiedź pt: " Możesz spróbować porozmawiać z pracownikiem. Możliwe, że zgodzi się odłożyć dla Ciebie jeden egzemplarz" mnie po prostu powaliła. Abonenci nc+! Jeśli wam się zepsuje dekoder, klękajcie przed pracownikiem! MOŻE się zgodzi!

          Żenada.

          Komentarz


          • #6
            @tarpan,
            punkty oczywiście powinny posiadać dekodery na stanie a jeśli jest inaczej, braki magazynowe powinny zostać szybko uzupełnione. Czasami jednak z różnych przyczyn, dekodery mogą być przez chwilę w punktach niedostępne. Aby nie narażać Klientów na czekania i konieczność udawania się do punktu, umożliwiliśmy wymianę poprzez serwis producenta. Wysyłka jest alternatywą, nie obowiązkiem.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

            Komentarz


            • #7
              W zupełności zgadzam się z moim poprzednikiem. Ja juz tez 3x wymieniałem dekoder. Wszystko to co napisałes o objawach, pokrywa sie z objawami u mnie. Na dodatek jest mój dekoder sam restartuje i przeprowadza pełna instalacje. Złośliwość rzeczy martwych, zawsze w najciekawszym fragmencie programu. Tez juz kazano usunąć nagranie, wyczyścić dysk. A objawy sie ciągle powtarzaj. W pełni Cie popieram że płacimy grube pieniądze, a otrzymujemy spzręt nadający sie tylko na złom, a z problemami musimy sobie sami radzic i ponosić jeszcze związane z tym spore koszty.

              Komentarz


              • #8
                Ja mam na razie drugi dekoder, ale jest jeszcze gorzej niż było. Ciągłe restarty / resety nie pomagają. Te dekodery niestety tak mają. Oprogramowanie posiada masę błędów jeśli chodzi o stabilność

                Komentarz


                • #9
                  Witam

                  Mam podobny problem...

                  Co jakis czas wszystkie kanaly znikaja - tzn znika tylko wizja i fonia bo "niebieski pasek z kanalami" zostaje na czarnym tle. Oczywiscie zadzwonilem do milej pani z obslugi klienta, ktora powiedziala zeby "cos skasowac z dysku i problem powinien zniknac" i faktycznie od tego czasu wszystko co ogladam nagrywam zeby w razie pojawienia sie problemu (tzn. zniknieciu obrazu i dzwieku) miec co skasowac z dysku. Problem pojawia sie jak chce cos nagrac w czasie jak "nie ogladam" zeby ogladnac poazniej... Pozniej oczywiscie zdziwienie bo film ktory normalnie trwa 1:30 u mnie na dysku trwa 50 minut a czasem tylko 10 bo rezta sie nie nagrala...

                  Dekoder mam od kilku lat i czasem sie zdazaly male "zaciecia" oczywiscie w momencie najmniej odpowiednim ale po kilku glosno wypowiedzianych wulgaryzmach wszysto wracalo do normy i powod do kolejnych przeklenstw pojawial sie po kilku miesiacach... Problem nasilil sie (oczywiscie moim zdaniem) kiedy oferty C+ i n polaczyly sie i aktualizowal sie dekoder... Teraz potrafi mi sie zaciac kilka razy w czasie jednego programu, mam wrazenie ze wiecej sie zacina na kanalacj HD...

                  Moje pytanie jest nastepujace: Co mam zrobic zeby sie tym ktos zajal bo grozby nie przedluzenia umowy jakos wiekszego wrazenia nie robia... Obsluga klienta mydli oczy jakimis glupotami ktore tymczasowo pomagaja ale na dluzsza mete nikt nic z tym nie robi... Wiec "Jak zyc?" sie pytam.....

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) fabrini Zobacz post
                    ... bo grozby nie przedluzenia umowy jakos wiekszego wrazenia nie robia... ... Wiec "Jak zyc?" sie pytam.....
                    Spełnić groźby i żyć bez stresów.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) fabrini Zobacz post
                      Witam

                      Mam podobny problem...

                      Co jakis czas wszystkie kanaly znikaja - tzn znika tylko wizja i fonia bo "niebieski pasek z kanalami" zostaje na czarnym tle. Oczywiscie zadzwonilem do milej pani z obslugi klienta, ktora powiedziala zeby "cos skasowac z dysku i problem powinien zniknac" i faktycznie od tego czasu wszystko co ogladam nagrywam zeby w razie pojawienia sie problemu (tzn. zniknieciu obrazu i dzwieku) miec co skasowac z dysku. Problem pojawia sie jak chce cos nagrac w czasie jak "nie ogladam" zeby ogladnac poazniej... Pozniej oczywiscie zdziwienie bo film ktory normalnie trwa 1:30 u mnie na dysku trwa 50 minut a czasem tylko 10 bo rezta sie nie nagrala...

                      Dekoder mam od kilku lat i czasem sie zdazaly male "zaciecia" oczywiscie w momencie najmniej odpowiednim ale po kilku glosno wypowiedzianych wulgaryzmach wszysto wracalo do normy i powod do kolejnych przeklenstw pojawial sie po kilku miesiacach... Problem nasilil sie (oczywiscie moim zdaniem) kiedy oferty C+ i n polaczyly sie i aktualizowal sie dekoder... Teraz potrafi mi sie zaciac kilka razy w czasie jednego programu, mam wrazenie ze wiecej sie zacina na kanalacj HD...

                      Moje pytanie jest nastepujace: Co mam zrobic zeby sie tym ktos zajal bo grozby nie przedluzenia umowy jakos wiekszego wrazenia nie robia... Obsluga klienta mydli oczy jakimis glupotami ktore tymczasowo pomagaja ale na dluzsza mete nikt nic z tym nie robi... Wiec "Jak zyc?" sie pytam.....
                      Spróbuj resetu dekodera do ustawień domyślnych (z kasowaniem zawartości dysku twardego).

                      Komentarz


                      • #12
                        Czarny ekran

                        napisał(a) fabrini Zobacz post
                        Witam

                        Mam podobny problem...

                        Co jakis czas wszystkie kanaly znikaja - tzn znika tylko wizja i fonia bo "niebieski pasek z kanalami" zostaje na czarnym tle.

                        Miałem ten sam problem (do teraz), po skasowaniu wszystkiego z dysku przestał wyłączać obraz minutę po włączeniu.
                        Problemy zaczęły się od tego, że restartował się co kilka dni, potem potrafił nagle w czasie nagrywania wystartować sprawdzanie, czy jest nowe oprogramowanie - przy okazji psując nagranie.
                        Wygląda na to, że nie potrafi sobie radzić z porządkowaniem dysku - raczej nie chodzi o ilość wolnego miejsca, dotąd potrafił działać z mniejszą ilością wolnego miejsca. Ostatni upgrade był 07.08.2012, czyli to raczej nie to. Mam nadzieję, że po skasowaniu wszystkiego przez jakiś czas będzie spokój. Z tego co inni piszą, kasowanie kilku filmów nie ma sensu, to pomaga na krótką metę.

                        Pozdrowienia.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zrobilem jak mowiliscie i szlak trafil caly dekoder... Co prawda problem sie rozwiazal bo znow ogladam telewizje ale innym sposobem do tego doszedlem, a mianowicie:

                          Uruchomilem calkowity restart ustawien fabrycznych i pojawil sie napis na dekoderze TEST oraz niebieska plansza na telewizorze z obrazkiem JAVA i napisem "nie wylanczac" po czym blysnely wszystkie diody na dekoderze i znow pojawil sie napis na dekoderze TEST oraz niebieska plansza na telewizorze z obrazkiem JAVA i napisem "nie wylanczac" po czym blysnely wszystkie diody na dekoderze i znow pojawil sie napis na dekoderze TEST oraz niebieska plansza na telewizorze z obrazkiem JAVA i napisem "nie wylanczac" po czym blysnely wszystkie diody na dekoderze i znow.... i tak sie robilo przez trzy godziny wiec pomyslame ze chyba cos jest nie tak wiec zdenerwowany zadzwonilem do malo wiedzacej co sie dzieje z dekoderami pani w centrum obslugi, ta mnie przelaczyla do pana ktory wiedzial ze musze zrobic restart dekodera wiec ja mu mowie ze pojawil sie napis na dekoderze TEST oraz niebieska plansza na telewizorze z obrazkiem JAVA i napisem "nie wylanczac" po czym blysnely wszystkie diody na dekoderze i znow (nie bede juz chybaa opisywal co sie dzialo z dekoderem) wiec mnie przelaczym znow do innego pana ktory mi mowi ze musze zrobic restart dekodera (tak nawiasem to restart jest sposobem na wszystkie troski??) Pozniej poradzil mi zebym powylanczal wszystkie kable, wyciagnal kaarte i sprobowal wszystko podlaczyc w jakiejs tam tylko jemu wiadomej kolejnosci. Wiec i tak postanowilem zrobic... jego pierwszym pomyslem bylo wlaczenie zasilania i sprawdzeniu co sie dzieje - jesli ktos wogole doczytal do tegoo momentu to pewnie sie domysli co sie stalo... Pan sie chwile zastanowil, rozlaczyl po kilku chwilach z muzyczka polaczyl sie znow ze mna i powiedzial ze "dekoder sie zapetlil i musze go wymienic w najblizszym punkcie"

                          Wiec dekoder wymienilem i teraz dziala bez zastrzezen...

                          Troszke porozmawialem z panem w punkcie gdzie wymienialem dekoder i on powiedzial mi cos dziwnego ze jego zdaniem moze to byc celowe dzialnie firmy, bo zeby wymienic dekoder musze podpisac umowe na nowych warunkach (o ile wczesniej tego nie zrobilem) problem z tego typu dekoderami w ostatnim czasie sie nasilil wiec to tylko potwierdza jego obawy... Jesli to prawda to jest to troszke dziwna polityka firmy.... Jak juz wspomnialem wczesniej myslalem o rezygnacji ale w moim przypadku zostalby mi tylko polsat a tam jeszcze wieksze bagno jest (przynajmniej bylo kilka lat temu)

                          Mam teraz nadzieje ze wszystko bedzie wporzadku i ze ju wiecej nie pojawi sie napis na dekoderze TEST oraz niebieska plansza na telewizorze z obrazkiem JAVA i napisem "nie wylanczac" po czym blysna wszystkie diody na dekoderze i znow pojawil sie napis na dekoderze TEST....

                          Pozdrawiam serdecznie...

                          Komentarz


                          • #14
                            Wymiana dekodera w przypadku usterki, realizowana jest na ten sam model dekodera. Wówczas migracja do platformy nc+ nie jest konieczna.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                            Komentarz


                            • #15
                              Widze ze nie tylko ja mam problem z ty,m typem dekodera
                              Troche sie uspokoilem ze problem jest znany i nie wystepuje tylko u mnie
                              Moj stary dekoder jeszcze z Nki chodzil dobrze kilka lat ostatnio zacza miec problemy z opoznieniem dzialal i w koncu polegl czarny ekran
                              Bez problemu mi go pan w Carrefour w krakowie wymienil na taki sam ale z logo NC+ Problem w tym ze on ma takie same opoznienia jak poprzedni jednego dnia wszystko smiga a innego trzeba go resetowac wylaczajac z pradu

                              Mam pytanie do osoby odpowiedzialnej
                              Czy cos jest robione by te problemy nie wystepowaly w przyszlosci ?

                              Chcialem we wrzesniu wykupic multiroom i zmienic dekoder Teraz sie wacham
                              czy na innym dekoderze sa te same klopoty

                              Jestem abonentem Nki od samego poczatku jak weszla na polski rynek i nigdy klopotow z ta firma nie mialem

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+