Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dekoderem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dekoderem

    Mój Pace HD PVR jest jeszcze z czasów cyfry+. Od jakiegoś czasu mam z nim kilka problemów, a mianowicie:
    - dekoder się często restartuje (zajętość dysku to 34%)
    - raz na jakiś czas pojawia się informacja, że nie ma sygnału na wejściu SAT 2
    - jest problem z obrazem i dźwiękiem, raz na kilka włączeń z trybu czuwania pojawiają się w różnych miejscach na ekranie telewizora pojawia się skaczący biały pas, sprawdzane było na różnych wejściach HDMI, kablach HDMI (inne urządzenia także podłączałem i działały), z różnymi telewizorami i nie pomagało. Dopiero, gdy kilka minut jest odłączony od prądu problem ten znika, ale na góra dzień.

    Gdy byłem w serwisie i przedstawiłem problemy "miła" Pani stwierdziła, że to jest problem z kablem HDMI (czego nie stwierdziłem, bo sprawdzałem na 3 różnych kablach i dwóch wejściach o czym pisałem wcześniej) i odesłała z tym dekoderem.

    Jestem abonentem aktualnego pakietu Universe+ i czy jest jakaś możliwość wymiany dekodera na ten sam model, lub od ADB (np na turbobox+), czy muszę się męczyć z tym egzemplarzem ?

  • #2
    napisał(a) grapcio33 Zobacz post
    Mój Pace HD PVR jest jeszcze z czasów cyfry+. Od jakiegoś czasu mam z nim kilka problemów, a mianowicie:
    - dekoder się często restartuje (zajętość dysku to 34%)
    - raz na jakiś czas pojawia się informacja, że nie ma sygnału na wejściu SAT 2
    - jest problem z obrazem i dźwiękiem, raz na kilka włączeń z trybu czuwania pojawiają się w różnych miejscach na ekranie telewizora pojawia się skaczący biały pas, sprawdzane było na różnych wejściach HDMI, kablach HDMI (inne urządzenia także podłączałem i działały), z różnymi telewizorami i nie pomagało. Dopiero, gdy kilka minut jest odłączony od prądu problem ten znika, ale na góra dzień.

    Gdy byłem w serwisie i przedstawiłem problemy "miła" Pani stwierdziła, że to jest problem z kablem HDMI (czego nie stwierdziłem, bo sprawdzałem na 3 różnych kablach i dwóch wejściach o czym pisałem wcześniej) i odesłała z tym dekoderem.

    Jestem abonentem aktualnego pakietu Universe+ i czy jest jakaś możliwość wymiany dekodera na ten sam model, lub od ADB (np na turbobox+), czy muszę się męczyć z tym egzemplarzem ?
    Czy w punkcie ci sprawdzali ten uszkodzony dekoder?

    Napisz tu o swoim problemie http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas, natomiast by w umowie czynnej przejść na dekoder ADB to musisz zmienić pakiet za zgoda BOA i wtedy poprosić o dekoder ADB, ale są odpłatne co m-c 5- 10zł, oraz jednorazowo 49 zl/199zł.

    Komentarz


    • #3
      W przypadku restartującego się dekodera i komunikatu o braku sygnału proponował bym sprawdzenie instalacji antenowej pod względem spięć powstałych na przewodzie antenowym lub konwerterze. Ten dekoder charakteryzuje się także współpracą z konwerterami, których max pobór prądu stanowi 250 mA. To właśnie może powodować restarty terminalu. W takiej sytuacji zalecane jest użycia zestawu antenowego nieprzekraczającego tego założenia (250 mA)... Biały pas może wynikać z błędnej współpracy TV z dekoderem. Może wyłączenie jakiejś funkcji w TV pomoże? Ewentualnie zamiast przechodzenia TV do trybu czuwania pozostaje wyłączanie obu urządzeń.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+