Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana modułu na nowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wymiana modułu na nowy

    Czy jest możliwość wymiany, posiadanego modułu i karty na nowsze, umożliwiające odbiór kanałów 4K - podobnie jak się to odbywa w przypadku dekoderów?
    Jeśli nie to, czy byłaby opcja, żebym zakupił moduł i kartę we własnym zakresie i moje uprawnienia zostałyby "przepisane" na tą kartę?

  • #2
    cavalier nie ma możliwości wymiany modułu na dekodera 4K. Podobnie jak ponownego przypisania karty do nowo zakupionego modułu.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Nie pytalem o wymiane modulu na dekoder tylko starego modułu, nieobslugujacego 4K na taki, który 4K obsługuje.

      Komentarz


      • #4
        @cavalier,
        nie ma również możliwości wymiany modułów. Nie można zwrócić starego i pobrać nowy z obsługą formatu 4K.
        Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-06-14, 10:56.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          ale cavalier pisze że chce zakupić w własnym zakresie nowy moduł z kartą a nie wymieniać w nc+,to proszę napisać dlaczego jest to nie możliwe bo wszędzie jest napisane że NIE bez wyjaśnień?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
            @cavalier,
            nie ma również możliwości wymiany modułów. Nie można zwrócić starego i pobrać nowy z obsługo formatu 4K.
            Czy ktos mógłby w koncu zaczac czytac ze zrozumieniem...?
            1. Kupuję nowy moduł - sam, na własność.
            2. Jedyne czynności, których oczekuję od Operatora, jest:
            - nadanie uprawnień do odbioru treści, za które wnoszone są opłaty abonamentowe dla karty o wskazanym przeze mnie numerze
            oraz
            - jednoczesne odebranie wspomnianych uprawnień z karty, której korzystam obecnie.

            Czyli nikomu nic nie zwracam i nic od nikogo nie pobieram.
            Wymieniam sprzęt na który operator nadaje treści.

            W tym momencie wygląda to tak, jakby przykładowo któryś z nadawców (TVP/TVN/itp), powiedziało mi, że jeśli kupie telewizor marki X, to na nim już nie będę mógł oglądać tego co nadają.
            Ostatni raz edytowany przez cavalier; 2018-06-13, 16:00.

            Komentarz


            • #7
              czyli ok .rozumiem że w każdej chwili mogę prywatnie zakupić moduł CI+ i wymienić go a nc+ sparuje go z moją obecną kartą?

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) magiks33 Zobacz post
                czyli ok .rozumiem że w każdej chwili mogę prywatnie zakupić moduł CI+ i wymienić go a nc+ sparuje go z moją obecną kartą?
                No nie Ja opisałem sytuację jaka powinna być i jaką nc+ powinno umożliwić.
                Ale niestety, nasz operator ma nas gdzieś i tego nie umożliwia, mimo, że nie ma żadnego zapisu w regulaminie, który by to uniemożliwiał.
                Brakuje dobrej woli.

                Komentarz


                • #9
                  cavalier,
                  obecnie nie ma technicznych możliwości aby dokonać modyfikacji o której piszesz.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) cavalier Zobacz post

                    No nie Ja opisałem sytuację jaka powinna być i jaką nc+ powinno umożliwić.
                    Ale niestety, nasz operator ma nas gdzieś i tego nie umożliwia, mimo, że nie ma żadnego zapisu w regulaminie, który by to uniemożliwiał.
                    Brakuje dobrej woli.
                    no właśnie przewertowałem całą umowę i znalazłem tylko to :

                    Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta...

                    4. W trakcie trwania Umowy Abonent, który nie ma wymagalnych długów wynikających z Umowy, może
                    żądać raz na 12 miesięcy obowiązywania Umowy zmiany zasad świadczenia usług przez Dostawcę usług
                    w zakresie Sprzętu własnego Abonenta, o ile będzie to przewidziane w ofercie Dostawcy usług.

                    Komentarz


                    • #11
                      no ale co podczas awarii modułu???wtedy to chyba nc+musi przypisać nowy moduł i kartę ??pamiętam że jak była burza i teściowej padł dekoder to nie było problemu z wymianą i został wymieniony razem z kartą!!

                      Komentarz


                      • #12
                        Tak jak pisalem - to nie jest kwestia techniczna ani regulaminowa. To jest zwykły brak dobrej woli ze strony nc+

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+