Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ciągły Restart dekodera

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Ciągły Restart dekodera

    Przy każdym włączeniu dekodera włącza się restart bez obrazu i tak kontynuuje. Nie ma ekranu powitalnego ani nic. Wszystko jest podłączone tak jak wcześniej (kiedy działało wszystko dobrze). Wygląda tak, jakby ciągle się restartował. Próbowałam przyciskać gwiazdkę i 1,2,3 i nic. Próbowałam bez karty przyciskać menu i res i nic. Tak jakby wogóle nie reagował. Co można zrobić?

  • #2
    Do wymiany. Miałem to samo.

    Komentarz


    • #3
      Czemu do wymiany, może tylko "słynna" wymiana kondensatorów (kilka szt. za grosze).
      wyłącz tefałen, włącz myślenie

      Komentarz


      • #4
        Co To sa te kondensatory? Przyznam ze wymiana Jest dla mnie problemowa bo mieszkam Za granica

        Komentarz


        • #5
          @genzos,
          wykonaj proszę reset dekodera do ustawień fabrycznych. Aby go wykonać proszę nacisnąć klawisz SETUP i wybrać zakładkę /Ustawienia/ a następnie przejść do zakładki /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek proszę wybrać przy opcji /Przywróć Ustawienia Domyślne/ wartość /Tak/.
          Wybór należy zatwierdzić klawiszem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
          Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
          - zostaną usunięte rachunki,
          - zostaną usunięte listy użytkowników.

          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Naciskam klawisz setup ale nadal jest czarny ekran. Nic nadal sie nie wlacza.
            naciskam tez reset na dekoterze i tez nic
            Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-06-20, 09:33.

            Komentarz


            • #7
              genzos w związku z niepoprawnie działającym dekoderem, konieczna będzie jego diagnostyka w Punkcie serwisowym. Jeśli potwierdzone zostanie uszkodzenie dekodera, sprzęt zostanie wymieniony.
              Aktualna lista Punktów Serwisowych i Salonów nc+, w których można dokonać wymiany dekodera jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako Punkt serwisowy lub Centrum nc+.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                zdecydowalam sie na zakup nowego dekodera TUNER N-BOX ITI- 2850 Combo

                i pojawil sie problem. Oto pokazuje on jakosc ustawienia anteny na ok 50%, a w instrukcji jest napisane ze ma miec przynajmniej 60%. Zadzwonilam po specjaliste od anteny, ktory wzmocnil sygnal ale bez zmian. Probowalismy na wszystkie sposoby, az w koncu sprobowalismy wlaczyc stary dekoder i dziwnym trafem uruchomil sie! Ale pokazujac jakosc sygnalu na poziomie 90%!!!
                I przyznam ze teraz zglupialam. Nowy dekoder pokazuje jakos sygnalu duzo duzo nizsza niz stary? Z jakiego powodu? Technik od anteny powiedial ze ten nowy jest zepsuty. Co z nim nie tak?

                Natomiast stary dekoder zastartowal, ale czasami szarpie obrazem albo pokazuje ze nieprawidlowy sygnal i brak obrazu (czasami), ale dzwiek jest.

                Komentarz


                • #9
                  Dekodery są różnej daty, wiec i miernik sygnału działa w nich na trochę innej zasadzie, dlatego mogą występować różnice w odczycie. Modele, które posiadasz są sparowane z kartami, więc przełożenie karty do nowego dekodera nic nie da. Pozostanie na ekranie aktywacyjnym.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+