Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ITI 2849 z wadą - ostrzegam przed zakupem!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ITI 2849 z wadą - ostrzegam przed zakupem!

    Dokonałem zakupu tego dekodera w opcji TNK z pakietem Start+. Po zakupie aktywowałem kartę a sygnał został mi udostępniony w ciągu jednego dnia.
    Niestety każdorazowe uruchomienie dekodera powoduje pojawienie się planszy z informacją o konieczności wprowadzenia kodu multiroom. Po konsultacji z infolinią wykonałem reset dekodera do ustawień fabrycznych co pomogło na jeden dzień tzn. w ogóle mogłem oglądać programy TV. Niestety problem wrócił następnego dnia i obecnie sytuacja powtarza się regularnie przy każdym uruchomieniu dekodera. Dodatkowo przez kilka dni dekoder całkowicie był zablokowany - był tylko ekran TVP1 (sic!) bez możliwości zmiany programu, wejścia w Setup nic..
    Ponieważ są to dekodery odnawiane to przypuszczam, ze trafił mi się egzemplarz pracujący wcześniej jako dekoder dodatkowy w usłudze Multiroom i moje resety do ustawień faktycznych nic nie dają..
    I tutaj sedno sprawy - po kolejnym telefonie na infolinię usłyszałem że muszę odesłać (na własny koszt!!!) dekoder do serwisu (we Wrocławiu) i w terminie do 14 dni powinienem otrzymać naprawiony..
    To jest niepoważne zachowanie się ncplus i świadome naciąganie klientów na koszty. Gdzie jest kontrola jakości przed przekazaniem sprzętu do ponownej sprzedaży. Dlaczego, tak naprawdę jeszcze przed aktywacją usługi, mam ponosić dodatkowe koszty za zachowanie ncplus niezgodne z umową?
    Kto tu komu nabija klientów - cicha umowa m-dzy firmą serwisującą a dystrybutorem/dostawcą usługi?

    To nie jest Start+ to jest Falstart

    JK

  • #2
    Jarkogda
    wykonaj proszę reset dekodera według nastepujacego schematu:
    na pilocie od dekodera prosze wybrać poniższą konfigurację klawiszy.
    MENU czerwony czerwony 7 3 7 3 8.

    Sekwencję należy wprowadzać płynnie, bez zwłoki między naciśnięciem kolejnych klawiszy. Na reakcję dekodera należy poczekać kilka sekund.
    Po wykonaniu tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za odpowiedź i wskazówki.. ale dekoder 04.08.2017 w ramach "rękojmi" został przesłany przez sprzedawcę do SkyMax. Od tego czasu muszę czekać 14 dni na jego naprawę.
      Ciekawy tylko jestem czy okres 30 dni dostępu do pełnego pakietu programowego z oferty NC+ zostanie mi przedłużony o czas czynności reklamacyjnych? Obawiam się że nie, ponieważ aktywowana karta "nie wie" o tych problemach. Tak więc znowu temat w plecy
      Jako klient posiadający umowę z NC+ od jej początku (jeszcze za czasów ITI a później Cyfry+) coraz bardziej zniechęcam się do jej kolejnego przedłużania. W ramach posiadanego pakietu VIP+ z dodatkową usługą Multiroom Premium, zmuszony jestem regularnie wykonywać połączenia do infolinii z prośbą o odświeżanie uprawnień na drugi dekoder.
      A ten dodatkowy dekoder z usługą NaKartę, który od nowości jest zablokowany, miał służyć osobie starszej ale z takimi kłodami rzucanymi pod nogi abonentom i klientom PrePaid nie wygląda to zbyt przyjaźnie - same kłopoty, które od momentu zakupu obciążają przede wszystkim klienta.

      Komentarz


      • #4
        Witam mam dokladnie ten sam problem z tym dekoderem iti2849 tez zakupionym na karte z pakietem start wszelkie restarty itp nic nie pomaga tylko ewentualnie na krotka chwile poniewaz dekododer jest ciagle blokowany czy w jakis sposob sobie pan z tym problemem poradzil ?

        Komentarz


        • #5
          Adam234 czy wykonałeś reset który zalecałam powyżej, tzn. MENU czerwony czerwony 7 3 7 3 8 ?
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            aleksandra tak wykonywalem nawet serwisowy reset wszystko pomaga tylko na chwile aktywacja multiroomu odbywa sie przez satelite tak samo jak przychodzi przez satelite informacja o numerze bankowym do doladowan czy do kiedy wazny jest pakiet ten dekoder byl uzywany jako dekoder dodatkowy multiroomu i ciagle wysyla uprawnienia do tego i przez to blokuje go

            Komentarz


            • #7
              Adam234
              koniczny jest Twój kontakt z obsługą użytkowników telewizji na kartę, którą zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
              Konsultant powinien wykonać zgłoszenie do działu technicznego w celu usunięcia oprogramowania Multiroom.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                Aleksandra juz dzwonilem pod ten numer ale pomoc jaka tam otrzymalem byla bez uzyteczna ale pewnie zgloszenie do dzialu technicznego by pomoglo ale konsultant tego mi nie zaproponowal.

                Komentarz


                • #9
                  Adam234
                  w takiej sytuacji sugeruje złożenie reklamacji. Proszę opisz tą sytuację i roszczenie. Korespondencje należy wysłać na:
                  ITI Neovision S.A.
                  Skrytka pocztowa nr 8
                  02-100 Warszawa.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+