Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Serwis dekoderów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Serwis dekoderów

    Witam, byłam wczoraj w serwisie nc+ w Lubinie (59-300) w celu wymiany multiroom. Na infolinii dział techniczny próbował mi pomoc, ale za kazdym razem problem powracał. Przy rozmowie telefonicznej z konsultantem, nie z działu technicznego tylko od usług, poproszono mnie o udanie się do serwisu i wymiany dekodera. W serwisie przywitała mnie bardzo nieuprzejma Pani, która powiedziała najpierw, że ona nie wymienia dekoderów tylko je diagnozuje i potrzebuje na to więcej czasu, niż pozostało do zamknięcia. Byłam 30 min przed zamknięciem, potrzebowała 40 min. Kazała mi zostawić na 1 dzień 2 dekodery lub przyjechać następnego dnia. Zostawiłam, bo miałam 20 km do przejechania i 3 dzieci w aucie, w tym 9- Cio miesięczne bliźniaki. Pani była arogancka i pretensjonalna. Śmiała się, że na pewno źle mam skonfigurowane, że nie umiem tego podłączyć przez router wifi, że na pewno mam zepsuty router ( mam ofertę i router 2,5 roku i wszystko działało ). Wyśmiewała się z poziomu kompetencji działu technicznego infolinii, mówiła, że tam nikt się na tym nie zna, tylko ona potrafi to konfigurować i sprawdzać. Przed sprawdzeniem stwierdziła, że nie wymieni mi urządzeń, bo to ona płaci za nowe, podłączyła na 5 min multiroom i powiedziała, że jest ok, s ja mówiłam że zacina się po 2h i wywala uprawnienia i muszę dzwonić na infolinie lub przekładać kartę. Krzyczała na mnie, że karty nie wolno co chwile przekładać a ja jej na to to jak mam korzystać z urządzenia ? Byłam tak zdenerwowana, że cały wieczór rozpamiętywała jak ona ze wszystkich się śmiała z nc+, ze mnie, że jestem głupia i na pewno nie radzę sobie z konfiguracja. Po wyjściu zadzwoniłam na infolinie ogólna, konsultant polecił mi tylko zabrać sprzęt i pójść do innego serwisu, nie mógł zainterweniować, bo to franszyza, a nie ich punkt. Dzisiaj rano Pani oznajmiła mi, że sprzęt jest sprawny i mam go sobie zabrać, bo ona zna się na sprzęcie, mimo iż multiroom nie został podłączony na 2h, zeby sprawdzić czy wywala uprawnienia, bo nie miała czasu, byli klienci w serwisie. Zadzwoniłam na serwis techniczny, który musi mieć sprzęt, żebym mogła zrobić z nimi konfiguracje i ustawienia. Tez usłyszałam, że router mam na pewno zepsuty, sprzęt nie miał prawa się zepsuć, w końcu powiedziałam, że odeśle do siedziby 2 dekodery i zerwę umowę, ponieważ nie wywiazujecie się z umowy, sprzęt za najem którego miesięcznie płace ma być sprawny w 100% a ja nie będę marnować nerwów i czasu na błaganie kogoś, żeby mi pomógł. Nerwy z 2 dni sięgnęły zenitu i dzieci przez to były nerwowe i płakały, a o co ?!! Bo mama musi się denerwować przy wymianie zepsutego dekodera !! Poziom obsługi serwisu urządzenia jest karygodny, widoczne nc+ ma taką politykę, ponieważ w innym przypadku nie pozwoliły by na taką obsługę w mieście Lubin. Na koniec zadzwoniła już spokorniała Pani poprosiła o nr pin, sprawdziła o dziwo 2 raz dekodery i co?!! Okazało się, że multiroom jest zepsuty i wiesza się na kanałach, wymieniła sprzęt na nowy !!! Dlaczego firma nc+ pozwala, żeby niekompetentne osoby, które nie maja predyspozycji do pracy z klientem mogły obsługiwać zwykłych użytkowników, którzy przychodzą po pomoc a nie po pogardę i wyniosłe, złe traktowanie. Dlaczego w Pl zakorzenione jest, że ktoś ma prawo czuć się lepszym, pysznic się tym i traktować kogoś z wyniosłością i brakiem szacunku ? Wystarczy przekroczyć granice Polski i człowiek jest w szoku, w urzędzie, w sklepie, u lekarza ! Wszędzie mili i zatroskani o nasze potrzeby obsługujący ! Mówię, nie dla takiego traktowania, a takich ludzi trzeba napiętnować i wykluczyć z obsługi klienta !

  • #2
    karcw, w powstałej sytuacji, mając na uwadze pełna świadomość dyskomfortu, na który zostałaś narażona, pragnę serdecznie przeprosić. Zapewniam, iż platforma nc+ dołoży wszelkich starań, by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+