Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wifiBox+ / SAGEMCOM DSIW74 / Dekoder sam się włącza...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • wifiBox+ / SAGEMCOM DSIW74 / Dekoder sam się włącza...

    Witam,

    Dzisiaj zauważyłem, że dekoder wifiBox+ SAGEMCOM DSIW74 sam się włącza z trybu Standby na dowolny kanał.

    Po czym jak włączę telewizor to na dekoderze mam brak sygnału i muszę zrestartować dekoder, żeby zadziałał.

    Jakby się wieszał na danym kanale, bo w tym czasie nie reaguje na żaden sygnał z pilota.

    Mam najnowsze aktualizacje. Jak to naprawić? Jaki jest powód takiego zachowania? Co mogę zrobić?

    Pozdrawiam.
    Ostatni raz edytowany przez AjTee; 2018-08-09, 23:42.

  • #2
    AjTee,
    wykonaj reset z przywróceniem ustawień fabrycznych.
    Aby go wykonać proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę /Ustawienia/. Następnie proszę wybrać zakładkę /Instalacja/ a w kolejnym kroku: /Ustawienia Domyślne/. Używając strzałek należy zmienić ustawienia jak przedstawiono poniżej:
    Ustawienia Domyślne: Tak
    Wybraną konfigurację należy zatwierdzić przyciskiem OK. Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
    Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
    - zostaną usunięte rachunki,
    - zostaną usunięte listy użytkowników.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam,

      Oto czynności jakie wykonałem:
      1.Wymienioniłem dekoder na nowy egzemplarz
      2.Reset do ustawień fabrycznych dekodera
      3.Restart dekodera poprzez wyjęcie wtyczki zasilacza
      4.Wyjęcie i włożenie ponownie karty NC+ do dekodera
      5.Aktualizacja dekodera do najnowszej wersji oprogramowania
      6.Wszystkie połączenia m in antenowe również sprawdzone

      Problem na nowym egzemplarzu dalej występuje. Nie wiem gdzie leży problem. Moim zdaniem - firmware dekodera.

      Czekam na dalsze rady. Na drugim dekoderze - Premium Box który jest główny takie problemy nie występują.

      Komentarz


      • #4
        AjTee konieczna będzie diagnostyka w Punkcie Sprzedaży. Sugeruje abyś zabrał obydwa dekodery. Możliwe będzie sprawdzenie czy sprzęt poprawnie ze sobą współpracuje.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Zmieniłem złącze HDMI z HDMI/ARC na zwykłe + wymiana kabla HDMI i problem zniknął.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+