Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem ''Brak sygnału''

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ibiza00
    założył(a) wątek Problem ''Brak sygnału''

    Problem ''Brak sygnału''

    Witam.
    Od trzech dni powtarzam mi się problem jak na załączonym obrazku:



    Kable są dobrze podpięte oraz salelita również. Dodam, że w niedziele zawiesił mi się raz dekoder, w poniedziałek było wszystko ok, a teraz gdy wracam z pracy o 15:00 to pojawia się taki komunikat. Przy odłączeniu od prądu, czasami wszystko wraca do normy, lub trzeba poczekać i jeszcze ze dwa razy zresetować wszystko. Ktoś wie co może być przyczyna?, wieszajacy się dekoder?. Dodam, że jak pojawia się ten komunikat to pilotem nic nie mogę zdziałać, tylko wyłączyć bądź włączyć dekoder.

  • DD5JI
    replied
    Musisz wybrac w telewizorze wejscie (sa rozne wejscia wTV AVI; Scart;USB; PC; RGB; HDMI )wybierz HDMI 1 lub 2 lub 3 w zaleznisci ile ich masz.Przy wlaczeniu dekodera powinno byc automatycznie wybrane wejscie gdzie jest dekoder podlaczony.Pozdrawiam

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    Ostatnie dni było wszystko w porządku, lecz dzisiaj problem znowu się pojawił. Jednak po odłączeniu kabla z telewizora i po ponownym podłączeniu obraz wrócił. Czy to wina kabla?, a może po prostu coś jest ze wtykiem w telewizorze? (poluzowany kabel)

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    kabel HDMI mam podłączony z dekodera do telewizora HDMI1. Tak samo mam ustawione w telewizorze.
    Od ponad tygodnia problem nie powraca i jest na razie ok. Jednak jak problem znowu się pojawi to spróbuję przełączyć kabel pod ''HDMI2 w TV'' i zobaczymy efekt. Proszę nie zamykać tematu, na bieżąco będą informował o wszystkim.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @ibiza00,z
    konieczne jest odpowiednie ustawienie telewizora. Sprawdź dokładnie jak opisane jest gniazdo do którego podłączyłeś kabel HDMI może mieć to być HDMI1 lub HDMI2. Następnie w Menu telewizora wybierz to źródło i obraz powinien powrócić.

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    Na TV źródło dobrze pokazywało bowiem kabel jest podłączony pod hdmi1, a są jeszcze dwa inne wejścia w tv.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    To jest komunikat LG, że na złączu HDMI nie ma przekazu. Może się w TV przelączylo źródlo na inne niż to do ktorego podpiety jest dekoder? To by wyjaśniało dlaczego nic nie widzisz oprócz gaszenia.

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    Aha. Czyli najpierw najlepiej zacząć od dekodera, później kabel hdmi.
    Wszystkie kable były nie ruszane i jest podłączone tak jak należy.

    Leave a comment:


  • therektor
    replied
    Na zdjęciu masz nie podłączony dekoder/nie wybrane wejście/uszkodzony przewód dhmi/uszkodzony dekoder/uszkodzony telewizor, do wyboru, do koloru.

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    kabel HDMi
    dekoder: wifi premiumbox+

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    ibiza00 jakim kablem dekoder podłączony jest do telewizora? Jaki to dekoder?

    Leave a comment:


  • ibiza00
    replied
    Nikt nie miał podobnego problemu?

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+