Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem ''Brak sygnału''

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem ''Brak sygnału''

    Witam.
    Od trzech dni powtarzam mi się problem jak na załączonym obrazku:



    Kable są dobrze podpięte oraz salelita również. Dodam, że w niedziele zawiesił mi się raz dekoder, w poniedziałek było wszystko ok, a teraz gdy wracam z pracy o 15:00 to pojawia się taki komunikat. Przy odłączeniu od prądu, czasami wszystko wraca do normy, lub trzeba poczekać i jeszcze ze dwa razy zresetować wszystko. Ktoś wie co może być przyczyna?, wieszajacy się dekoder?. Dodam, że jak pojawia się ten komunikat to pilotem nic nie mogę zdziałać, tylko wyłączyć bądź włączyć dekoder.

  • #2
    Nikt nie miał podobnego problemu?

    Komentarz


    • #3
      ibiza00 jakim kablem dekoder podłączony jest do telewizora? Jaki to dekoder?
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        kabel HDMi
        dekoder: wifi premiumbox+

        Komentarz


        • #5
          Na zdjęciu masz nie podłączony dekoder/nie wybrane wejście/uszkodzony przewód dhmi/uszkodzony dekoder/uszkodzony telewizor, do wyboru, do koloru.
          wyłącz tefałen, włącz myślenie

          Komentarz


          • #6
            Aha. Czyli najpierw najlepiej zacząć od dekodera, później kabel hdmi.
            Wszystkie kable były nie ruszane i jest podłączone tak jak należy.

            Komentarz


            • #7
              To jest komunikat LG, że na złączu HDMI nie ma przekazu. Może się w TV przelączylo źródlo na inne niż to do ktorego podpiety jest dekoder? To by wyjaśniało dlaczego nic nie widzisz oprócz gaszenia.

              Komentarz


              • #8
                Na TV źródło dobrze pokazywało bowiem kabel jest podłączony pod hdmi1, a są jeszcze dwa inne wejścia w tv.

                Komentarz


                • #9
                  @ibiza00,z
                  konieczne jest odpowiednie ustawienie telewizora. Sprawdź dokładnie jak opisane jest gniazdo do którego podłączyłeś kabel HDMI może mieć to być HDMI1 lub HDMI2. Następnie w Menu telewizora wybierz to źródło i obraz powinien powrócić.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    kabel HDMI mam podłączony z dekodera do telewizora HDMI1. Tak samo mam ustawione w telewizorze.
                    Od ponad tygodnia problem nie powraca i jest na razie ok. Jednak jak problem znowu się pojawi to spróbuję przełączyć kabel pod ''HDMI2 w TV'' i zobaczymy efekt. Proszę nie zamykać tematu, na bieżąco będą informował o wszystkim.

                    Komentarz


                    • #11
                      Ostatnie dni było wszystko w porządku, lecz dzisiaj problem znowu się pojawił. Jednak po odłączeniu kabla z telewizora i po ponownym podłączeniu obraz wrócił. Czy to wina kabla?, a może po prostu coś jest ze wtykiem w telewizorze? (poluzowany kabel)

                      Komentarz


                      • #12
                        Musisz wybrac w telewizorze wejscie (sa rozne wejscia wTV AVI; Scart;USB; PC; RGB; HDMI )wybierz HDMI 1 lub 2 lub 3 w zaleznisci ile ich masz.Przy wlaczeniu dekodera powinno byc automatycznie wybrane wejscie gdzie jest dekoder podlaczony.Pozdrawiam

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+