Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ zmieniamy się na lepsze

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    No nie ma się co oszukiwać: swoimi cenami o nowych abonentów, będzie im raczej ciężko. Z utrzymaniem klienta jest nieco łatwiej, bo oferty przy przedłużaniu umowy (oczywiście ze złożonym wypowiedzeniem) mają akceptowalne.

    Komentarz


    • #32
      Aktualnie opuściło ich 300 tyś ludzi i z tego co widać będzie kolejne 300

      Komentarz


      • #33
        Nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro dla przedłużających umowy oraz przychodzących z innych platform, można zrobić fajną ofertę jak widać http://media2.pl/media/109619-Platfo...atorow-TV.html to dlaczego nowi abonenci muszą być zniechęceni wysokimi cenami. Generalnie, zarząd nc+ robi ten sam błąd co nasz kochany (nie)rząd podnosi ceny (podatki) i liczy na większy przychód - wzrost klientów. A każdy ekonomista i każdy kto prowadzi jakąkolwiek firmę wie, że niższymi cenami zwiększa się zyski. Jak mawia mój znajomy "masia robi kasia" - czyli lepiej sprzedać 100 szt. po 5zł i mając 2zł zysku ze sztuki, niż sprzedać 10szt. po 7zł i mając 4zł ze sztuki. Pan Solorz już o tym wie - żabojad jeszcze nie

        Komentarz


        • #34
          napisał(a) martin52 Zobacz post
          Nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro dla przedłużających umowy oraz przychodzących z innych platform, można zrobić fajną ofertę jak widać http://media2.pl/media/109619-Platfo...atorow-TV.html to dlaczego nowi abonenci muszą być zniechęceni wysokimi cenami. Generalnie, zarząd nc+ robi ten sam błąd co nasz kochany (nie)rząd podnosi ceny (podatki) i liczy na większy przychód - wzrost klientów. A każdy ekonomista i każdy kto prowadzi jakąkolwiek firmę wie, że niższymi cenami zwiększa się zyski. Jak mawia mój znajomy "masia robi kasia" - czyli lepiej sprzedać 100 szt. po 5zł i mając 2zł zysku ze sztuki, niż sprzedać 10szt. po 7zł i mając 4zł ze sztuki. Pan Solorz już o tym wie - żabojad jeszcze nie
          To proste.Chca utrzymać obecna liczbę abonentów.Wydaje sie to wystarczającym celem.

          Komentarz


          • #35
            czy ktoś się uważnie przyjrzał się tej nowej ofercie w wersji podstawowej poza polsatem i swoimi kanałami praktycznie cała reszta jest FTA albo nie gwarantowana a w opcji extra jest jeszcze gorzej to znaczy może z 5 gwarantowanych kanałów w praktyce może się okazać że zostaną tylko te gwarantowane kanały czyli tvn polsat i tvp i oczywiście canal+ a pozatym nic znaczy to tylko jedno zabezpieczają się przed zrywaniem umów z powodu usuwania kanałów z oferty bardzo ale to bardzo przezorne ciekawe co oni wiedzą ale jeszcze nie mówią czyżby szykowali sobie jakiś spadochron żeby nie tracić klientów jak potracą kontrakty na kanały które do tej pory mieli?

            Komentarz


            • #36
              napisał(a) Maccie Zobacz post
              To proste.Chca utrzymać obecna liczbę abonentów.Wydaje sie to wystarczającym celem.
              Niby proste, ale abonent przychodzący z obcej platformy, to zawsze nowy abonent, więc co za różnica.

              Komentarz


              • #37
                Ale czego nie rozumiesz? To po prostu promocja dla tych ktorzy zmieniaja operatora, podobne promocje robi CP czy inni operatorzy telekomunikacyjni.

                Komentarz


                • #38
                  napisał(a) danielqs Zobacz post
                  Ale czego nie rozumiesz? To po prostu promocja dla tych ktorzy zmieniaja operatora, podobne promocje robi CP czy inni operatorzy telekomunikacyjni.

                  Nie tylko dla osób przechodzących od innych operatorów. Ja dzisiaj bez problemu zmieniłem swoją Umowe z Comfort 12msc na tą nową ofertę . W sumie wychodzi 10 zł taniej niż dla nowego klienta w tym History HD .
                  Comfort+Multi+Extra+Sport&Film+HBO+Cinemax+Filmbox +Nc+GO TV + HBOGO+WimpPremium+History/H2+Sundance+PrapremieryTVP+Multiroom Standard = 139,76.

                  Cyfrowy Polsat : Pakiet Rodzinny HD . 19.90.

                  Komentarz


                  • #39
                    No wlasnie nic nie wiesz, bo ja nie porownuje oferty, ktora dla jednego moze byc lepsza a dla innego gorsza, tylko pisze o tym ze takie promocje ze specjalnymi warunkami dla zmieniajacych uslugodawce sa nie tylko w nc+ ale i u innych operatorow. I jest to cos w rodzaju wabika dla kogos kto ma juz jakas platforme zeby skusic go wlasnie do tej zmiany, nie wiem jak to prosciej wytlumaczyc, moze teraz zrozumiesz. Dlatego tez taki zmieniajacy operatora moze dostac jakies gratisy itp. w stosunku do abonenta nowego z ulicy, jak to okresliles.

                    Komentarz


                    • #40
                      napisał(a) martin52
                      Nie rozumiem, dlaczego dla nowych użytkowników, nie można zrobić bardzo podobnej cenowo oferty, jak tych, którzy zmieniają operatora.
                      Uściślając chodzi głównie o tych którym kończą się umowy u innych operatorów. Co za tym idzie dany operator chce "zabrać" klienta innemu dlatego proponuje mu korzystniejsze warunki niż takiemu potencjalnemu abonentowi "z ulicy". To taki wyższy priorytet. Bo to jest taka wojna między operatorami. Normalna praktyka bez względu na to czy jest to TV, telefonia czy internet...
                      Extra+, 8xC+, HBO, HBO GO, HHD, Eleven, mrs, na 24 m. za 108,88 zł. Sundance HD 6 m. za 0 zł, Eleven 2 m. za 0 zł.

                      Komentarz


                      • #41
                        Nowego klienta można niższą lub porównywalną ceną również zachęcić , do skorzystania z oferty ;) Żeby nie było: rozumiem o co chodzi w tej kwestii, bo Wy chyba myślicie że nie wiem o co chodzi ;) Chodzi mi po prostu o zbyt dużą rozbieżność cenową pomiędzy ofertą dla kogoś zmieniającego operatora, a kogoś zupełnie nowego. Po części, można zrozumieć że na nowym operator chce zarobić. W końcu podpisując nową umowę, trzeba klienta wprowadzić w system itp - ktoś to przecież musi zrobić i takiej osobie trzeba zapłacić za pracę. Dodatkowo trzeba udostępnić dekoder (przecież też nie za darmo). I przy przedłużaniu umowy, można już dać rabat, bo w końcu się na kliencie zarobiło, jedynym kosztem jest telefon do niego, więc lepiej zarabiać dalej. A z takim klientem przechodzącym z innej platformy ponosi się takie same koszta, a zarabia się mniej, ale i tak się opłaca. Jak już pisałem wcześniej wg mnie lepiej sprzedać więcej za mniejsze pieniądze niż mniej za większe pieniądze, no chyba, że jest to na tyle zbilansowane, że zysk wychodzi podobny, kosztem wykonania mniejszej pracy.
                        Ale nie ma co dyskutować, właściciele robią wedle uznania, mądre głowy są tam od tego, żeby wybrać korzystne rozwiązanie dla firmy, a klient decyduje czy mu pasują warunki czy idzie gdzieś indziej. Mi nie pasowały, ale na pewno znajdzie się ktoś zadowolony komu będą pasować i tyle.
                        Ostatni raz edytowany przez martin52; 2014-03-04, 19:49.

                        Komentarz


                        • #42
                          Problem w tym ze nowych jest stosunkowo niewielka ilosc, rynek jest juz na tyle nasycony, ze takie praktyki to cos normalnego w walce o wyrwanie klienta konkurencji.

                          Komentarz


                          • #43
                            napisał(a) danielqs Zobacz post
                            Problem w tym ze nowych jest stosunkowo niewielka ilosc, rynek jest juz na tyle nasycony, ze takie praktyki to cos normalnego w walce o wyrwanie klienta konkurencji.
                            I to jest jedyne sensowne wytłumaczenie takich praktyk ;)

                            Komentarz


                            • #44
                              napisał(a) Adasko20 Zobacz post
                              Drogi kliencie zmieniamy się na lepsze i wracamy 3 marca... Taki napis widnieje na stronie nc+ https://ncplus.pl/sklep/promocje ciekawe co to oznacza
                              Poprostu zmiana pakietów, na różne ceny i dodatki.

                              Komentarz


                              • #45
                                Praktycznie nic się nie zmieniło. Za to co teraz mam płaciłbym tyle samo

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+