Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dekoderem telewizji na kartę

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dekoderem telewizji na kartę

    Witam!
    Od jakiegoś czasu mój dekoder telewizji na kartę nie odbierał programów tvp1 i tvp2, ponadto nie było podpisów pod programami.
    Dlatego też postawiłem zresetować dekoder. No i się zaczęło... Siła i jakoś są w porzadku (na poziomie 80%), jednak część programów zniknęła, a te które są, zostały zapamiętane od kanału 2000 wzwyż .
    Przywrocenie ustawień fabrycznych nie pomogło.
    Proszę o pomoc. Nie mam pojęcia, w czym problem.

    P.S.
    Jesli wątek został umieszczony w złym miejscu, to z góry przepraszam.

  • #2
    aleks_ jaki masz dekoder?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      HD ITI-2849ST srebrny staruszek ale działa bez zarzutu.

      Komentarz


      • #4
        aleks_, czy masz podłączoną telewizje naziemną? Do kiedy masz aktywowany pakiet? Jaka jest dokładnie wartość dla jakości?
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Telewizja naziemna jest podłączona. Jesli chodzi o pakiet, to prawdopodobnie do połowy lipca - niestety nie mige dokładnie sprawdzić (od czasu resetu funkcja „doładowania” rownież nie jest aktywna).
          Siła 84%
          jakosc 78%
          Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-06-29, 11:16.

          Komentarz


          • #6
            aleks_ czy na kanałach powyżej 2000 nie pojawiły się kanały z telewizji naziemnej?
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Nie, nie są to kanały tel naziemnej. tvp1 i tvp2 nadal nie ma.

              Komentarz


              • #8
                aleks_, jaki masz dekoder? Podaj model.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  20 zł.
                  doładowałem z DB 20 zł 6.09.2018 godzina 12:50


                  DANE POPRAWNE
                  info że karta wazna do 7-09-2018
                  dlaczego 1 dzien ?
                  uprawnienia nie przechodza na karte

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam!
                    Proces zaksięgowania wpłaty potrafi trwać nawet kilka dni! Czy wiesz, co to jest "interfejs manualny" ?
                    Pozdrawiam!
                    abonent od 01.03.2007r.

                    Komentarz


                    • #11
                      o.k. dzięki liczyłem na nc+ admina , ale uprawnienia miałem ostatnie 2012.08.27 , teraz po wpłacie dali 1 dzień , na karcie stare, no ale o.k. manualne czyli Człowiek

                      Komentarz


                      • #12
                        na jakim kanale przechodzą uprawnienia na karte mam na 11 - TVP1 HD

                        Komentarz


                        • #13
                          6-09-2018 wpłaciłem 20 zł, konto nieaktywne w SD, na infolini pani zmieniła na HD każe mi wpłacic kolejne 20 zł na to samo konto bankowe i pisac list to firmy z prosba o zwrot 20 zł z wpłaty z 6-09-2018 , o bardzo nieładnie jezeli nie doszlo to transakcji to nalezy sie zwrot pieniedzy, niech ktos z NC+ sie odezwie , prosze o zaksiegowanie 20 zł już wpłaconych,

                          10.09.2018 ruszyły kanały TVP 1 i 2 HD , te kanały z NTC , ale tych z pakietu za 20 nie ma / tvn 24, kino polska , tvn turbo ?
                          Ostatni raz edytowany przez aptekarobert; 2018-09-10, 08:18.

                          Komentarz


                          • #14
                            aptekarobert, w powstałej sytuacji, mając na uwadze pełna świadomość dyskomfortu, na który zostałeś narażony, pragnę serdecznie przeprosić. Nie mam jednak dostępu do konta abonenckiego z poziomu forum. Konieczne jest wykonanie instrukcji które zostały przekazane na Infolinii.

                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz


                            • #15
                              czyli pisanie pisma o zwrot 20 zł ? czy o przeksięgowanie 20 zł, proszę o emaila bo w mojej okolicy nie ma poczty

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+