Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SUNDANCE HD - REKLAMACJA

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • SUNDANCE HD - REKLAMACJA

    Witam, od kilku miesięcy jestem abonentem nc+, przeszedłem z n i ogólnie było wszystko ok mimo drobnych problemów ze sprzętem jak i dostępem do wynegocjowanych kanałów, to przyznam szczerze że pomoc ze strony nc+ była pierwsza klasa, lecz trochę się to popsuło nie z winy nc+ jako firmy ani raczej z mojej winny też nie lecz przez miłą panią konsultantką z którą negocjowałem warunki migracji, ponieważ już od około miesiąca nie mam dostępu do kanału Sundance hd, dzwoniąc z tym problemem na infolinie dowiedziałem się że jest to nagle opcja dodatkowa za 2,99, i fajnie, tylko że ja jasno miałem przedstawioną ofertę na którą migrowałem do nc+ a mianowicie wszystkie kanały dostępne przez cały okres umowy + canal+family i canal+family2 gratis i history hd za 1,99, bez reszty canal +, hbo, cinemamax-ów i filmbox-ów i na taką ofertę przystąpiłem lecz nie było przez ta miłą panią w rozmowie zmianki nawet drobnej jako że po upływie określonego czasu zostanie mi wyłączony kanał sundance hd. Dlatego proszę o pomoc administratora forum w rozwiązaniu tego problemu gdyż jest to jawne łamanie warunków umowy na mocy której migrowałem i psuje to na nowo opinie o platformie nc+, o której osobiście mam dobre zdanie i wierze że uda się to co ta pani konsultantka zataiła w rozmowie naprawić poprzez ponowne włączenie sundance hd bądź danie dostępu do np. paczki hbo na pół roku bezpłatny dostęp.

  • #2
    Sundance HD to zawsze była opcja dodatkowa z tym że nc+ w ramach promocji na zapoznanie się z ramówka kanału dało do niego bezpłatny dostęp do 1 lipca. Okres promocji się skończył i kanał zgasł nie tylko Tobie.
    31.12.2015 NC+ DGCB/8x Canal+/3x HBO - NBOX BSKA - Obrotnica zasięg pozycji satelitarnych od 42' East do 30' West - SKY UK - SKY DE - CanalSat France

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Diogenez Zobacz post
      Witam, od kilku miesięcy jestem abonentem nc+, przeszedłem z n i ogólnie było wszystko ok mimo drobnych problemów ze sprzętem jak i dostępem do wynegocjowanych kanałów, to przyznam szczerze że pomoc ze strony nc+ była pierwsza klasa, lecz trochę się to popsuło nie z winy nc+ jako firmy ani raczej z mojej winny też nie lecz przez miłą panią konsultantką z którą negocjowałem warunki migracji, ponieważ już od około miesiąca nie mam dostępu do kanału Sundance hd, dzwoniąc z tym problemem na infolinie dowiedziałem się że jest to nagle opcja dodatkowa za 2,99, i fajnie, tylko że ja jasno miałem przedstawioną ofertę na którą migrowałem do nc+ a mianowicie wszystkie kanały dostępne przez cały okres umowy + canal+family i canal+family2 gratis i history hd za 1,99, bez reszty canal +, hbo, cinemamax-ów i filmbox-ów i na taką ofertę przystąpiłem lecz nie było przez ta miłą panią w rozmowie zmianki nawet drobnej jako że po upływie określonego czasu zostanie mi wyłączony kanał sundance hd. Dlatego proszę o pomoc administratora forum w rozwiązaniu tego problemu gdyż jest to jawne łamanie warunków umowy na mocy której migrowałem i psuje to na nowo opinie o platformie nc+, o której osobiście mam dobre zdanie i wierze że uda się to co ta pani konsultantka zataiła w rozmowie naprawić poprzez ponowne włączenie sundance hd bądź danie dostępu do np. paczki hbo na pół roku bezpłatny dostęp.
      Napisz do nas e-mail. Wytyczne znajdziesz w mojej sygnaturze. Sprawdzimy, jak wygląda sytuacja na Twoim koncie.

      Komentarz


      • #4
        oki dzięki Dawid

        Komentarz


        • #5
          Ja też miałem ten kanał mieć tak stwierdzono podczas rozmowy migracyjnej i mam to NAGRANE, nie było tam mowy o jakiejkolwiek opłacie za ten kanał.

          Komentarz


          • #6
            witam w klubie

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+