Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dźwięk na programach Canal+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dźwięk na programach Canal+

    Dzień dobry
    Mam pytanko czy coś się dzieje z dźwiękiem na canałach Canal + ?
    Dotyczy niektórych programów canal + oraz Canal _ discovery , dźwięk jest jak z puszki ( polski DD ) jak przełącze na oryginalny to wszystko jest OK.
    Albo tak został nagrany dubbing polski , albo coś się dzieje z dekoderem . Na innych programach jest dobrze.
    Np. teraz canal + 20.12.2018 , 12.15 , "O co biega " dzwięk polski DD jak z piwnicy z puszki takie echo że aż głowa boli , a po przełączeniu na angielski DD wszystko bardzo dobrze słychać i nie ma żadnego pogłosu puszki , a jest to program PL i język polski jest na obydwu ustawieniach.
    Resetowałem dekoder ale nic nie daje.
    Nie jest to zawsze ale bardzo często , wcześniej tego nie było , teraz nie da się słuchać , nawet na samym TV jest pogłos i echo , a mam kino domowe i zmieniałem kombinowałem w ustawieniach , na daremno . Czy to kino czy głośniki TV .
    Polski z puszki , oryginalny pięknie działa .
    Czy ktoś wyjaśni co się dzieje ?
    dziękuję za info
    Zdrowych wesołych Świąt
    Andrzej Mediabox+

  • #2
    anten, przekazuje sprawę do działu technicznego. Proszę o cierpliwość.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Dodam, że na niektórych kanałach c+ dźwięk niby 5.1, a lektor czy głos komentarzy leci na wszystkich 5 głośnikach...

      Wysłane z mojego Pixel 3 przy użyciu Tapatalka

      Komentarz


      • #4

        Witam.

        U mnie jest to samo na dekoderze 4K. Lektor na wszystkich głośnikach na canal+. Teraz muszę bawić się pilotem od amplitunera i przełączać na stereo bo inaczej się tego oglądać nie da! Przy okazji: nauczcie się w końcu Państwo od swoich kolegów z Niemiec i podawajcie nam w opcjach jaka DOKŁADNIE ścieżka audio jest do wyboru: mpeg, ac3 2.0 lub ac3 5.1 ewentualnie E-AC3. Tak to jest szukanie często na oślep. ZDF, ARD z Astry itd. to jest wzór do naśladowania. A o tych idiotyzmach z wymuszonymi napisami na tvp to już sobie daruje pisanie.

        Pozdrawiam
        Ostatni raz edytowany przez dawidezzo; 2018-12-23, 10:46.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) zyga
          Dodam, że na niekt�rych kanałach c+ dźwięk niby 5.1, a lektor czy głos komentarzy leci na wszystkich 5 głośnikach...

          Wysłane z mojego Pixel 3 przy użyciu Tapatalka
          Oczywiście nikt z nc+ głosu nie zabierze...

          Wysłane z mojego Pixel 3 przy użyciu Tapatalka

          Komentarz


          • #6
            Sytuacja z lektorem tra już dobre dwa tygodnie więc na szybką naprawę usterki nie liczę.

            Komentarz


            • #7
              Forum nie słuszy do zgłaszania problemów. Jeżelj widzisz problem zgłoś go przez formularz "Napisz do Nas" na moje.ncplus.pl

              Komentarz


              • #8
                Jeśli nie służy to po co przedstawiciele nc+ przyjmują?

                Wysłane z mojego Pixel 3 przy użyciu Tapatalka

                Komentarz


                • #9
                  Drodzy, czy problem nadal występuje? Chodzi o jakiś konkretny mecz czy film/serial?
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam
                    Na dzień dzisiejszy wszystko wróciło do normy , na kanałach Canal+ i innych , dźwięk czysty stabilny taki jak ma być żadnego echa i pogłosu puszki , aż miło posłuchać .
                    dziękuję i pozdrawiam
                    Anten

                    Komentarz


                    • #11
                      Problem z dźwiękiem występuje nadal zero poprawy. Dzwięk z silnym pogłosem występuje tylko na programach Canal+. Po zmianie ścieżki dźwiękowej wszystko jest ok. Problem zgłaszałem na infolini zostałem wyśmiany i zasugerował żeby naprawił TV. Sprawdzałem na innym tv problem ten sam.
                      Uwolnić listę kanałów w N-boxie

                      Komentarz


                      • #12
                        Od wczoraj cały pakiet poza Canal+ discovery działa prawidłowo. W Canal+ discovery nadal występuje echo poza tym jakość dźwięku na innych programach doskonała.
                        Uwolnić listę kanałów w N-boxie

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+