Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Canal +4k

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Rozmowa z chat z 5minut i kanał 4K włączony do końca umowy za 0zł, mam dekoder 4K

    Komentarz


    • #17
      Posiadam moduł dzisiaj zadzwoniłem do BOK. Okazało się że dla modułu nie jest dostępne 4k a na tunerach jest dodatkowo płatne.
      Uwolnić listę kanałów w N-boxie

      Komentarz


      • #18
        napisał(a) abidabi Zobacz post
        Posiadam moduł dzisiaj zadzwoniłem do BOK. Okazało się że dla modułu nie jest dostępne 4k a na tunerach jest dodatkowo płatne.
        Dokładnie potwierdzam.
        NC+ zaczyna schodzić na psy. Dają dostęp tylko na dekoderach. Ci którzy mają CI+ są traktowani gorzej bo nie można ich inwigilować.
        Mi zaproponowali wymianę na dekoder, ale się nie zgodziłem, bo nie dość, że dodatkowy pilot to kable i szpecenie półki dekoderem - inwigilatorem.

        Jak to konsultant powiedział - "Brak możliwości technicznej dla modułów". No to ciekawe że do końca sierpnia była możliwość, a nagle nie ma.

        Nasprzedawali umów z modułem przed mundialem, a teraz plują człowiekowi mówiąc, że deszcz pada.
        Modół nCAM HD

        Komentarz


        • #19
          dlaczego wasz firma nie szanuje klienta? kupiłem kilka modułów cam za 199zł tylko dla opcji oglądania kanału 4k na nowych TV ,podpisałem umowy , zakupiłem canal+ bo musiał być a teraz mi wyłączono ten kanał canal+ 4k i jak dzwonię na infolinię to spotykam się z całkowitym brakiem szacunku ze strony konsultanta , brak ofert na włączenie kanału za darmo , za pieniądze jakieś tak samo brak oferty, jestem zbywany i traktowany niechętnie , brak jakiegokolwiek zaangażowania z waszej strony do obsłużenia mnie tak abym był zadowolony
          mam umowę w polsacie i tam jest całkiem inna obsługa ze strony konsultantów
          ludzie obudźcie się bo z takim traktowaniem klienta jedynie zrażacie do siebie ...

          Komentarz


          • #20
            Borowczak

            jeśli nie zgadzasz się z przedstawionymi informacjami przez Konsultantów to złóż proszę reklamację poprzez NAPISZ DO NAS w moje nc+, z opisem sytuacji. Sprawa zostanie przekazana do weryfikacji.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #21
              no pewnie że się nie zgadzam , uważam że jesteście krętaczami i oszukaliście mnie przy sprzedaży mi modułu 4k i umowy na niego
              miałem obiecany ten kanał za darmo a teraz musiałem zakupić go osobno za 10 zł miesięcznie i jeszcze prosić się 10 dni aby mi go włączono
              uważam że to złe podejście do klienta i całkowity brak szacunku i mam do was żal o to
              a że jedyne co mogę to napisać o tym w internecie to będę tak pisał ku przestrodze dla innych aby nie dali się nabijać w butelkę
              nie umiem użyć moje nc+ przyjmijcie reklamację tutaj mogę wam podać numer abonenta

              Komentarz


              • #22
                Tutaj nie można składać reklamacji.
                Złóż ją zatem telefonicznie lub na adres: ITI NEOVISION S.A., skr. poczt. 8, 02-100 Warszawa

                Komentarz


                • #23
                  Coś niedobrego dzieje się w tych kontaktach pomiędzy abonentem, a DUK. Wczoraj zostałem przekonany na przedłużenie umowy. Chodziło mi o dostęp do treści 4k, wymianę dekodera i przede wszystkim zachowanie wysokości obecnego abo. To mi zaproponowano. Niestety okazało się, że treści 4k (CANAL+ 4K) są dla mnie dodatkowo płatne. Dowiedziałem się o tym dzisiaj, kiedy podłączyłem dekoder. Drogie nc+ słabe to jest i to bardzo. Zadam więc Wam takie pytanie: po co mi Wasz dekoder, skoro, aby w pełni się nim cieszyć muszę dopłacić do swojego abo 10zł? Zostałem z dekoderem (płatnym co miesiąc) na którym w ramach swojego abo mogę oglądać treści, które z powodzeniem mogłem oglądać na dotychczasowym dekoderze (mediabox, brak opłat comiesięcznych).
                  Dzisiaj po wszystkim, pani która przedstawiała mi ofertę próbowała mnie przepraszać. I co z tego? Opisałem całą sytuacje poprzez „NAPISZ DO NAS”. Tak to teraz ma wyglądać z Waszej strony?

                  Komentarz


                  • #24
                    to jest nic , ja żeby włączyć 4k canal+ to musiałem się prosić na infolinii kilka razy i w końcu włączyli za 10 zł miesięcznie a teraz okazało się że mój kolega ten sam kanał dostał ZA DARMO na taki sam moduł cam jaki ja kupiłem (kupowaliśmy tego samego dnia w tym samym sklepie )
                    To jest jawne oszukiwanie klientów , dzielenie ich na kategorie tzw. lepszy i gorszy sort
                    chamstwo i nic więcej , sprzedawca mnie też jedynie potrafił przeprosić za sytuację , co mi z przeprosin jak czuje się oszukany

                    Komentarz


                    • #25
                      Zawsze będę to powtarzał: zrażony klient(abonent), to nieufny klient. Nieufny klient, to taki, którego za chwilę można stracić. W moim przypadku nc+ solidnie zapracowało w tym obszarze. W takich sytuacjach najczęściej pojawia się efekt domina i nieświeży ferment zaczyna się wydzielać wokół platformy. Kompletnie nie rozumiem komu było/jest to potrzebne.

                      Komentarz


                      • #26
                        Jeżeli uważasz że zostałeś wprowadzony w błąd, przy pomocy moje nc+ możesz złożyć reklamacje. Stosowny dział zajmie się wówczas twoją sprawą.

                        Obecnie forum nc+ służy jedynie do wymiania się opiniami i z uwagi na ochronę danych osobowych nie uzyskasz tu pomocy, wszelkie sprawy należy załatwiać przez moje nc+, kontakt z infolinią nc+ bądź wysyłając pismo na adres korespondencyjny platformy nc+.

                        Komentarz


                        • #27
                          Dziękuję za dobre i szablonowe rady. Jeśli były one kierowane do mnie to najwidoczniej nie czytałeś moich wszystkich wpisów w tym wątku (były dwa). Wymiana opinii? Tak, to była opinia i jednocześnie informacja dla śledzących wątek, że nc+ zaczyna stosować praktyki typu „ważniejsze co ukrywamy, niż to co przedstawiamy”.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+