Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie mały problem z przedłużeniem umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nie mały problem z przedłużeniem umowy

    Witam. Otóż mam taki problem:

    - w grudniu moja mama była w placówce NC+ zorientować się jak wygląda sprawa z przedłużeniem umowy na jakie warunki itp
    Zostawiła tam również rezygnacje z dotychczasowej umowy za którą płaciła 165zł. Podobno tak można zrobić.

    Umowy kończyła się dokładnie wczoraj (31.01.2015).
    Kilka tygodni temu również zadzwoniono do mojej mamy z ofertą którą przysłali na mi na maila:

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie przypominamy o konieczności aktywowania zamówienia dotyczącego oferty/usługi:

    COMFORT+ 59zł
    FILMBOX 15zł
    Multi+ 15zł
    HBO 25zł
    Premium Sport &Film 69zł
    EXTRA+ 30zł
    CANAL+ VOD 0zł
    VOD+ PRAPREMIERY.TVP 9zł
    VOD+ SERIALE+ 30zł
    MULTIROOM STANDARD 20zł
    NAJEM PVR 20zł
    CINEMAX 15zł

    Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

    Comfort+ 34,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.
    CANAL+VOD 0zl 24m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Cinemax 5 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Extra+ 5 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Filmbox 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    HBO 20 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Premium Sport&Film 35 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    VOD+ Seriale+ 0 zl 9 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    VOD+ Prapremiery.TVP 0zl 9m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.
    Multiroom Standard 0 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.
    Najem ultraBox+ 0 zł przez 24 m dla Abonentów

    Potwierdzamy, że uruchomienie oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu Państwa zgody na jej aktywację.

    W przypadku otrzymania Państwa odmowy dotyczącej uruchomienia oferty/usługi lub nieuzyskania Państwa akceptacji, w terminie uzgodnionym z Konsultantem podczas rozmowy telefonicznej, zamówienie na ofertę/usługę zostanie anulowane.
    Ja kliknąłem, że rezygnuje...

    W piątek znów moja mama była w placówce NC+ w celu podpisania nowej umowy ( 100zł ( 88kanały + 30gb internetu) zaproponowano jej aby przyszła w poniedziałek ponieważ pierwszy miesiąc jest za darmo i będzie miala cały luty za darmo to zgodziła się.

    Po przyjściu do domu dostała telefon od NC+, że jeżeli nie Akceptowała oferty skierowanej na maila umowa została automatycznie przedłużona...
    Czyli 160zł ma płacić nadal...
    Nie wiem dokładnie jak wyglądala rozmowa tel poprzednia z moją mamą. Może rzeczywiście ktoś ją poinformował, że jeżeli nie zaakceptuje to będzie przedłużona oferta...

    Pani przez telefon bezczelnie jej jeszcze powiedziała, że może sobie podpisać drugą umowe w poniedziałek ( chodzi o te 88k + 30gb internetu) ale wtedy będzie płacic dwie umowy miesięcznie...

    Co możemy w tej sytuacji zrobić...? Wypowiedzenie było, rezygnacja z oferty również
    Chyba proste jest, że jeżeli nie zaakceptowałem oferty wysłanej na maila to rezygnuje z nich całkowicie

    Pozdrawiam i proszę o poradę

  • #2
    W tej sprawie pozostaje jedynie złożyć reklamację w celu odsłuchania rozmowy w trakcie której przedstawiana była oferta.

    Jeżeli podczas rozmowy Twoja mama odstąpiła od złożonej rezygnacji, aby uzyskać ofertę, to umowa dalej obowiązuje.

    Reklamację może złożyć Twoja mama poprzez formularz dostępny na naszej stronie: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas.
    Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2015-02-01, 11:40.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Jeżeli tak zrobiła i rzeczywiście wyjdzie na to, że zaakceptowała to.

      Jest szansa jakoś z tego zrezygnować ?
      Jaka jest kara pienięzna ?

      Ilośc miesięcy x 165zł ?

      Komentarz


      • #4
        Trzeba ponownie złożyć rezygnację i umowa rozwiążę się za 3 miesiące lub miesiąc, w zależności, gdzie była zawarta.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) grasso Zobacz post
          ...
          Jaka jest kara pienięzna ?

          Ilośc miesięcy x 165zł ?
          Nie kara pieniężna tylko abonament wg cen standardowych (bez promocji) przez okres wypowiedzenia łącznie z lutym w Waszym przypadku ok. 250 zł na miesięcznie. Pisałem o tym w innym wątku ale Twoje i moje posty zniknęły gdzieś w cyberprzestrzeni.
          Ostatni raz edytowany przez dizmar; 2015-02-01, 12:12.
          Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+