Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cesja umowy nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    Nowy nabywca rozpoczyna nową umowę i nowe warunki, ale nie wiem jak to jest z cesją na firmę
    COMFORT+
    Multi+
    EXTRA+
    HBO
    Premium Sport &Film
    CANAL+ VOD
    netVOD+ konto podstawowe
    NC+ GO internet
    Multiroom Premium

    1-12: 49.90, 13-24: 99.90

    Komentarz


    • #32
      To jest zagadka. Wygląda to tak:

      1. Telefonicznie wybiera się, deklaruje ofertę, którą wybierze nowa osoba. Minimum w takiej samej cenie. W moim przypadku U+Canal+ na cały okres oraz HBO i Cinemax na pół roku za 99 złotych, lub na cały okres umowy za 109 złotych.

      2. Dwie strony składają dokumenty w punkcie nc+, osoba chcąca zrezygnować z umowy i nowa, która chce przejąć umowę. Papierki, podpisy, kopie dowodów etc.

      3. Nowa strona dostaje kurierem nową umowę, którą podpisuje. Wtedy stara umowa wygasa.

      4. Do tego czasu stary abonent korzysta z NC+ i płaci za ofertę, a nowy musi czekać na sprzęt do czasu przejęcia praw. Z informacji na infolinii wynika, że nie ma okreslonego terminu, kiedy taka cesja ma nastąpić. Może to być 5 dni, 14 dni albo 30 dni i nikt nie będzie narzekał.

      Strasznie to zagmatwane i zupełnie niepotrzebne, a na dodatek przeczące zasadzie cesji umowy (przejęcie starych warunków przez nową osobę).

      Ponadto problem, który zauważam jest taki, że jeśli zamierzam przepisać umowę na zupełnie obcą osobę, to nie jest to takie proste, jak w przypadku rodziny. Komuś bliskiemu mogę bez problemu przekazać tuner do czasu przejęcia praw z umowy. Komuś, kogo nie znam, niekoniecznie, a i osoba bez dekodera nie podpisze umowy...

      Tak oto kolejny gwóźdź do tego, żeby zrezygnować z abonamentu nc+ i wziąć sobie NC+ Mix bez żadnego zobowiązania. Ot i tyle w temacie.

      Chyba, że do sierpnia pojawi się opcja zamiany tunera na moduł CI. Choć jak czytam, bez wypowiedzenia, żeby zyskać dobrą ofertę, i tak by się nie obyło.

      Żal mi tylko tych konsultantów, którym za każdym razem ze szczerym uśmiechem będę mówił, że chcę ofertę z modułem, a oni mi będą klepać, że z modułem nie mam netVOD+, ich wspaniałych kolekcji etc...
      Biedacy nie wiedzą, że w Samsungu mam kilka aplikacji z premierowymi filmami...
      Ostatni raz edytowany przez tomwro; 2014-01-25, 10:32.
      Do 31.12.2016 Comfort+Extra+Multi+3*HBO+6*Canal+ w ofercie z modułem CI+ (NC+ Mix) za 79,90 zł

      Komentarz


      • #33
        napisał(a) tomwro Zobacz post
        To jest zagadka. Wygląda to tak:

        1. Telefonicznie wybiera się, deklaruje ofertę, którą wybierze nowa osoba. Minimum w takiej samej cenie. W moim przypadku U+Canal+ na cały okres oraz HBO i Cinemax na pół roku za 99 złotych, lub na cały okres umowy za 109 złotych.

        2. Dwie strony składają dokumenty w punkcie nc+, osoba chcąca zrezygnować z umowy i nowa, która chce przejąć umowę. Papierki, podpisy, kopie dowodów etc.

        3. Nowa strona dostaje kurierem nową umowę, którą podpisuje. Wtedy stara umowa wygasa.

        4. Do tego czasu stary abonent korzysta z NC+ i płaci za ofertę, a nowy musi czekać na sprzęt do czasu przejęcia praw. Z informacji na infolinii wynika, że nie ma okreslonego terminu, kiedy taka cesja ma nastąpić. Może to być 5 dni, 14 dni albo 30 dni i nikt nie będzie narzekał.

        Strasznie to zagmatwane i zupełnie niepotrzebne, a na dodatek przeczące zasadzie cesji umowy (przejęcie starych warunków przez nową osobę).

        Ponadto problem, który zauważam jest taki, że jeśli zamierzam przepisać umowę na zupełnie obcą osobę, to nie jest to takie proste, jak w przypadku rodziny. Komuś bliskiemu mogę bez problemu przekazać tuner do czasu przejęcia praw z umowy. Komuś, kogo nie znam, niekoniecznie, a i osoba bez dekodera nie podpisze umowy...

        Tak oto kolejny gwóźdź do tego, żeby zrezygnować z abonamentu nc+ i wziąć sobie NC+ Mix bez żadnego zobowiązania. Ot i tyle w temacie.

        Chyba, że do sierpnia pojawi się opcja zamiany tunera na moduł CI. Choć jak czytam, bez wypowiedzenia, żeby zyskać dobrą ofertę, i tak by się nie obyło.

        Żal mi tylko tych konsultantów, którym za każdym razem ze szczerym uśmiechem będę mówił, że chcę ofertę z modułem, a oni mi będą klepać, że z modułem nie mam netVOD+, ich wspaniałych kolekcji etc...
        Biedacy nie wiedzą, że w Samsungu mam kilka aplikacji z premierowymi filmami...
        WNIOSEK PROSTY: dotrwać DO KOŃCA, podziękować, i nie wracać.

        Komentarz


        • #34
          wlodek, jest dokładnie tak jak piszesz.

          Na ofertę nie narzekam, ale chciałbym wykorzystać 100 procent opcji telewizora, za który dałem 4500 zł
          Do 31.12.2016 Comfort+Extra+Multi+3*HBO+6*Canal+ w ofercie z modułem CI+ (NC+ Mix) za 79,90 zł

          Komentarz


          • #35
            napisał(a) tomwro Zobacz post
            wlodek, jest dokładnie tak jak piszesz.

            Na ofertę nie narzekam, ale chciałbym wykorzystać 100 procent opcji telewizora, za który dałem 4500 zł
            Myśle, że czasami warto na rok zmienić operatora, by ochłonąć z jakości i porównać innych z ich pakietami.

            Komentarz


            • #36
              Ja z chęcią wykonam cesję z nowym nabywcą. Obecnie posiadam pakiet Canal+ Gold z pełną opcją Canal+, do tego HBO, Filmbox oraz Redlight HD za 98zł. Umowa jest do końca maja, wypowiedzenie dostarczone, więc będą się pojawiać nowe oferty przedłużeniowe. Zapraszam na PW

              Komentarz


              • #37
                I tak Ci to nic nie da bo nowy nabywca nie przejmuje Twoich praw do promocji bo w ''nc+''/n jest tak ze cesja to nowa umowa dla nabywcy a nie cesja
                TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

                Komentarz


                • #38
                  Nie wiem skąd koledzy mają takie informacje, ale to bzdura.
                  Aktualnie szukam kogoś do cesji mojej dobrej oferty:
                  http://allegro.pl/cesja-nc-dobra-ofe...341844282.html
                  Wygląda to tak: nc+ przesyła formularz, obie strony wypełniają i podpisują potem odsyłają do nc+. W przekazaniu dekodera i karty nc+ nie pośredniczy.
                  Informacje z BOK.
                  Agenci Nki zdemaskowani na forum: GDA...
                  kto następny?

                  Komentarz


                  • #39
                    Nie wprowadzaj w błąd

                    napisał(a) Jurek_nc+ Zobacz post
                    Po skorzystaniu z cesji osoba nabywająca prawa do umowy będzie musiała wybrać ofertę spośród tych, dostępnych dla nowych Klientów.
                    COMFORT+
                    Multi+
                    EXTRA+
                    HBO
                    Premium Sport &Film
                    CANAL+ VOD
                    netVOD+ konto podstawowe
                    NC+ GO internet
                    Multiroom Premium

                    1-12: 49.90, 13-24: 99.90

                    Komentarz


                    • #40
                      @marcin_ketrzyn @lcf zmieniło się to w ostatnim czasie.
                      Najpierw przedłużasz umowę potem robisz cesję. Jeżeli masz już umowę z nc+ z numerem np 8......-1 oraz abonenci korzystający z ofert C+, możesz zadzwonić do BOK i poprosić o wysłanie formularza cesji.


                      Wszystkie aktualne informacje odnośnie cesji umowy można uzyskać w BOK. Można również udać się w tej sprawie do Centrum NC+.

                      Komentarz


                      • #41
                        A więc osoba która przeprowadzi cesję np. ze mną przejmuje wszystkie promocje i całą wynegocjonowaną przeze mnie ofertą - pakietem jak i ceną.Nic się nie zmienia oprócz abonenta tak?

                        Komentarz


                        • #42
                          To zależy tylko i wyłącznie do tego jaką masz konkretnie umowę.
                          Nie mając jej danych nie mogę tego stwierdzić. Najlepiej zadzwoń do BOK i otrzymasz wszystkie szczegółowe informacje i odpowiedzi na Twoje pytania.

                          Komentarz


                          • #43
                            napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
                            @marcin_ketrzyn @lcf zmieniło się to w ostatnim czasie.
                            Najpierw przedłużasz umowę potem robisz cesję. Jeżeli masz już umowę z nc+ z numerem np 8......-1 oraz abonenci korzystający z ofert C+, możesz zadzwonić do BOK i poprosić o wysłanie formularza cesji.


                            Wszystkie aktualne informacje odnośnie cesji umowy można uzyskać w BOK. Można również udać się w tej sprawie do Centrum NC+.
                            Tu piszesz poniekąd ze jest to tak jak bywało w Cyfrze+ HD czyli cesja przebiega w sposób normalny czyli obie strony podpisują dokumenty i osoba przejmuje wszystkie promocje i rabaty i nie musi wybierać jakiejś chorej cesji jak to było w byłej ''n'' czyli poniekąd nowe warunki

                            napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
                            To zależy tylko i wyłącznie do tego jaką masz konkretnie umowę.
                            Nie mając jej danych nie mogę tego stwierdzić. Najlepiej zadzwoń do BOK i otrzymasz wszystkie szczegółowe informacje i odpowiedzi na Twoje pytania.
                            A tutaj szanowny kolego piszesz ze ''zależy jak leży''

                            Jak nie wymyślicie coś na przekór klientowi to macie chyba nieudany miesiąc.W końcu sie zdecydujcie czy jest cesja jak za byłej Cyfry+ HD czy jak za byłej ''n'' ???
                            TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

                            Komentarz


                            • #44
                              No ja nie rozumiem odpowiedzi przedstawiciela nc+. Po co moje dane przecież każda umowa powinna być traktowana tak samo.
                              Ostatni raz edytowany przez banita24; 2014-06-19, 13:44.

                              Komentarz


                              • #45
                                Załatwiał ktoś cesję umowy w punkcie nc+?
                                Według konsultanta nie stanowi to problemu.

                                Dostałem następującą informację na e-mail:

                                Witam,

                                informuję, że w przypadku cesji umowy po uzupełnieniu wszelkich formalności osoba która nabywa prawa Abonenta dokonuje wyboru jednej z obecnie dostępnych promocji na dany okres czasu. Nie ma możliwości aby warunki Pana obecnej oferty pozostały wraz z zobowiązaniem u osoby na którą zostanie dokonana cesja. Jeżeli chce Pan dokonać przepisania umowy na inna osobę, proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta czynnym 24 godziny na dobę.

                                Łączę wyrazy szacunku,

                                J---- T----.
                                Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+ Internetowe Centrum Abonenta
                                ica.ncplus.pl

                                Co to ma wspólnego z cesją?
                                W BOA uzyskałem informację, że JA muszę najpierw przedłużyć obecną umowę (która obowiązuje do końca kwietnia 2015r). To jest skandal!
                                Państwo sami nie wiecie, jak przeprowadzić CESJĘ!
                                O tej praktyce został powiadomiony Rzecznik Konsumenta.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+