Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy - oszukany przez konsultanta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przedłużenie umowy - oszukany przez konsultanta

    Witam,

    Moja stara umowa z Cyfrą+ była ważna do końca września br. Już od połowy sierpnia dzwonili do mnie konsultanci z nowymi propozycjami. Umowę przedłużyłem pod koniec sierpnia, a nowa oferta miała obowiązywać już od września. Z Panią konsultant wynegocjowałem standardową ofertę za 59 zł, a w prezencie miałem dostać dekoder HD oraz HBO przez 6 miesięcy za darmo.
    Mamy już wrzesień ale HBO nadal nie działa, byłem w punkcie sprzedaży nc+ i zostałem poinformowany, że nie mam takiej usługi na moim koncie abonenta i że muszę złożyć reklamację. Oprócz HBO nie działa mi także Discovery Historia choć jest w tym pakiecie standardowo. Kanały nie działają a nowe rachunki już przyszły do opłacenia.
    Delikatnie mówiąc czuje się przez was oszukany, umowę przedłużyłem tylko ze względu na HBO.
    [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2013-09-09, 17:54. Powód: dane

  • #2
    delete...........
    Ostatni raz edytowany przez Augustus62; 2013-10-23, 16:27.

    Komentarz


    • #3
      jak czytam te forum to takich osób oszukanych przez konsultantów NC+, którym coś obiecano jest mnóstwo. Taka forma sprzedaży umożliwia takie nadużycia, inaczej by było jak by się negocjowało w salonach sprzedaży i dostawało by się umowę na papierze.
      Pakiet : nba.com + nfl.com

      Komentarz


      • #4
        mnóstwo?
        kilkanascie osob na dwa mln abo to jest dla ciebie mnóstwo
        TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

        "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) nlpfan Zobacz post
          jak czytam te forum to takich osób oszukanych przez konsultantów NC+, którym coś obiecano jest mnóstwo. Taka forma sprzedaży umożliwia takie nadużycia, inaczej by było jak by się negocjowało w salonach sprzedaży i dostawało by się umowę na papierze.
          Zapewne część tych osób celowo wprowadzono w błąd, ale patrząc na ogólną liczbę użytkowników forum w stosunku do liczby abonentów platformy to jest to malutki procent raczej.

          Ktoś kto woli takie sprawy załatwiać oko w oko bądź po prostu nie ma zaufania do konsultantów telefonicznych tak czy inaczej wybierze się do APS.

          A złudne nadzieje w tym, iż wtedy takich przypadków będzie mniej,bo Polak wysłucha, ale już nie przeczyta umowy i wyjdzie na jedno.
          Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
          W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
          Universe+/6xCanal+/3xHBO

          Komentarz


          • #6
            U mnie pomylili się, po 2 miesiącach zniknęły 4xC+ (został tylko Family), reklamacja > włączono brakujące kanały.
            A w razie czego - pamiętaj - nagrywaj ZAWSZE rozmowy z biurami obsługi: jak się im nagranie zgubi, to będziesz miał swoje.
            W N od 2006
            Było U+Superfilm/68
            Było nC+ silver, 6C+,HBO/69,
            Extra, HBO, HBOGO, C+,C+Film1i2 > 8*C+/74,90 do 29.02.2016
            Zaczyna być taniej i słoneczniej...

            Komentarz


            • #7
              Najbardziej wkurza mnie to, że pytałem się tej babki 15 razy czy na pewno jest to HBO i czy to nie jest jakaś pomyłka. Za każdym razem mi mówiła, że HBO dostanę w prezencie i że to nie jest pomyłka. Coś zbyt piękne mi się to wydawało. Gdzie mogę złożyć reklamację? Wystarczy do moderatora napisać? Wystarczy numer abonenta? Nowej umowy jeszcze nie dostałem w wersji papierowej, słyszałem, że jest coś takiego, że mam chyba 10 dni na napisanie wypowiedzenia jeśli to było podpisywane przez telefon.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) kaziu02 Zobacz post
                ... Gdzie mogę złożyć reklamację? ...
                Skorzystaj z tego:

                http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas
                Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
                W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
                Universe+/6xCanal+/3xHBO

                Komentarz


                • #9
                  Dziękuję za szybką odpowiedź. Jeśli chodzi o numer umowy to muszę czekać na tą nową umowę czy mogę ze stary numer podać?
                  Po tych wszystkich zmianach w Cyfrze nie mogę zalogować się do internetowego centrum klienta eh ;/
                  Ostatni raz edytowany przez kaziu02; 2013-09-09, 21:11.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) kaziu02 Zobacz post
                    Dziękuję za szybką odpowiedź. Jeśli chodzi o numer umowy to muszę czekać na tą nową umowę czy mogę ze stary numer podać?
                    Po tych wszystkich zmianach w Cyfrze nie mogę zalogować się do internetowego centrum klienta eh ;/
                    W Cyfrze numer abonenta to chyba jednocześnie numer umowy. Tak czy inaczej podaj pierwotny numer.
                    Poproś o odsłuchanie rozmowy telefonicznej,jak najszybsze uruchomienie brakujących kanałów i np.rekompensatę do abonamentu za stracony czas i nerwy
                    Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-09-09, 21:21.
                    Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
                    W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
                    Universe+/6xCanal+/3xHBO

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) GDA Zobacz post
                      mnóstwo?
                      kilkanascie osob na dwa mln abo to jest dla ciebie mnóstwo
                      NO SORRY , ale ja już widziałem co najmniej kilkadziesiąt takich postów , a weź pod uwagę, że nie wszyscy korzystają z forum i o większości reklamacji nie masz pojęcia.

                      Ja uważam, że zakup przez telefon to najgorsza forma sprzedaży, która umożliwia nadużycia, bo udowodnienie jest bardzo trudne jak nie nagrywasz tego typu rozmów to nic nie udowodnisz, za to jak masz na papierze, albo jak kupujesz w necie to widzisz co akceptujesz i masz potwierdzenie w ciągu kilku sekund na każdą dokonaną operację. Tutaj nie dostajesz, żadnego potwierdzenia chyba, że się domagasz lub jak poczekasz kilka miesięcy - chyba nie o to chodzi w jakości obsługi klienta, by tak działać by nic nie było jasne i wiadome.
                      Pakiet : nba.com + nfl.com

                      Komentarz


                      • #12
                        Miałem już nie przedłużać umowy, a połaszczyłem się na HBO...dziwi mnie to, że żaden z mod'ów się ze mną nie skontaktował, żeby wyjaśnić sprawę.

                        Komentarz


                        • #13
                          delete......
                          Ostatni raz edytowany przez Augustus62; 2013-10-23, 16:25.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) kaziu02 Zobacz post
                            Miałem już nie przedłużać umowy, a połaszczyłem się na HBO...dziwi mnie to, że żaden z mod'ów się ze mną nie skontaktował, żeby wyjaśnić sprawę.
                            Ale to ty ,jeżeli chcesz pomocy, powinieneś skontaktować się z nimi i na samym początku wątku masz wyjaśnione jak to zrobić.

                            napisał(a) nlpfan Zobacz post
                            ...Ja uważam, że zakup przez telefon to najgorsza forma sprzedaży, która umożliwia nadużycia, bo udowodnienie jest bardzo trudne jak nie nagrywasz tego typu rozmów to nic nie udowodnisz, za to jak masz na papierze, albo jak kupujesz w necie to widzisz co akceptujesz i masz potwierdzenie w ciągu kilku sekund na każdą dokonaną operację. Tutaj nie dostajesz, żadnego potwierdzenia chyba, że się domagasz lub jak poczekasz kilka miesięcy - chyba nie o to chodzi w jakości obsługi klienta, by tak działać by nic nie było jasne i wiadome.
                            Tak umożliwia, ale jak się ma głowę na karku to można się przed takimi zdarzeniami zabezpieczyć i w razie reklamacji mamy pewność racji. Z drugiej strony jeżeli im rozmowa zaginie to nie ma umowy i podstaw do naliczeń.
                            Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-09-10, 18:30.
                            Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
                            W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
                            Universe+/6xCanal+/3xHBO

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+