Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O tym jak Nc+ rozwiązuje umowy z klientami....

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • O tym jak Nc+ rozwiązuje umowy z klientami....

    Witam,
    Opiszę tu sytuację, kuriozalną, jaką zafundowało mi nc+.
    Moja umowa na nc+ kończyła się z 30.07.2018. Jednak świadoma tego, że w tym okresie będę poza granicami PL i nie będę w stanie dostarczyć pisma o rezygnacji z usługi nc+ w miesiącu poprzedzającym ten termin - by uzyskać 30 dni wypowiedzenia - złożyłam rezygnację pisemnie, w salonie nc+, w miesiącu kwietniu 2018. Czyli zdecydowanie dochowałam 30 dni wypowiedzenia.
    Pracownik przeczytał sobie to pismo, po czym odmówił jego przyjęcia. Twierdząc, że nie bo nie! Nie podał żadnych argumentów za nie przyjęciem pisma. Kazał przyjść w lipcu 2018, twierdząc, że wszystko będzie w porządku.
    Natychmiast poinformowałam centrale nc+ o zaistniałej sytuacji, o złożeniu rezygnacji i o jej nie przyjęciu. Centrala nie odpisała nic sensownego poza cytatami z umowy. Rozmowy zostały przerwane na skutek mojego wyjazdu.
    Po powrocie, gdy tylko stało się to możliwe ponownie zaniosłam rezygnację z nc+ do punktu obsługi. No i co się okazało...? Ano nc+ przedłużyło mi o kolejny miesiąc opłaty bo nie zachowano 30 dni wypowiedzenia!!!!
    Podsumowując:
    1) wywalono do śmieci moje pismo o rezygnacji z usług z kwietnia 2018.
    2) okłamano, że mogę złożyć rezygnację po powrocie do PL i umowa będzie wypowiedziana zgodnie z jej zapisami 30.07.2018
    3) przedłużono mi płatności o kolejny miesiąc. Kłamiąc w POKu, iż ten miesiąc wynika z zapisów umowy. No starszą panią można okłamywać!
    4) kazano przedłożyć dokument o zdaniu sprzętu na adres reklamacje@...... ale okazało się, że w POKu wypisano mi taką wyrwaną karteczkę 5x5cm ze stemplem, wypisanie dokumentu na papierze toaletowym miało by większy sens.
    5) reklamacje zrzuciły na mnie obowiązek bym to ja wykłócała się z pracownikiem nc+ by wypisał mi dokument zdania sprzętu zgodny z wymaganiami nc+.
    6) reklamacje udają, że nie widzą problemu w zachowaniu obsługi POKu i pozostają przy stanowisku "płać frajerzyno"

    Nie polecam usług tej firmy! dla 80złotych stracą moje 2 umowy i pójdą do sądu!

  • #2
    qunike
    skontaktuj się proszę w tej sprawie poprzez moje nc+, do wyboru chat lub e-mail - przy użyciu formularza kontaktowego w zakładce /Napisz do nas/. Postaramy się pomóc.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Ależ kontaktowałem się przez formularz, to właśnie ten formularz przejęty został przez reklamacje@..... i uzyskałem wielce pomocną odpowiedź "wypowiedzenie należy zgłosić na 30 dni przed zakończeniem umowy"
      Nikt tam się nie zorientował do tej pory, że od kwietnia do końca lipca jest znacznie więcej niż 30 dni. Nikt się nie przejmuje tym, że zarówno POK jak i wasz dział kontaktowy odrzucił pismo o rezygnacji z kwietnia 2018r!

      Komentarz


      • #4
        @qunike,

        jeśli była to odpowiedź na reklamację od specjalisty tego działu to proszę o złożenie odwołania od odpowiedzi.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+