Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak KOMPETENCJI pracowników Infolinii

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak KOMPETENCJI pracowników Infolinii

    Z początkiem lutego br. zgłosiłem reklamację , którą (po ponad 60 -ciu dniach i kilku telefonach) uznano W ramach rekompensaty (informacja otrzymana e-mailem) dostałem dostęp na 30-dni do pakietów C+ lub HBO (do wyboru), wybrałem C+ i taki pakiet mi włączono...tyle tylko, że (mimo zapewnień, bo o to pytałem, nie dezaktywowano mi go po miesiącu, mało tego - naliczono mi 80 zł do rachunku! Gdy zadzwoniłem, usłyszałem : Pan ma pakiet C+, (tłumaczę w czym rzecz, domagam się wyjaśnienia oraz wyłączenia pakietu), słyszę: "nie mogę - dopiero na koniec bm....Proszę złożyć reklamację...Tak więc - złożyłem (3 maja)...Cała to sytuacja to jakieś kuriozum, brak mi sił, czy mogę taką sprawę zgłosić do UOKiK? Chętnie opiszę całą sytuację na jakimś branżowym portalu, to kpina z abonenta, z całą pewnością nie pozostanę abonentem tej platformy.

  • #2
    @dandee77,
    skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Konieczna jest weryfikacja Twojego konta, dopiero wówczas będę mogła udzielić odpowiedzi.

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+