Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kary za niezwrócenie karty

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kary za niezwrócenie karty

    Witam.

    Starsza osoba podpisała w 2015 roku umowę z NC+. Otrzymała samą kartę, którą używała w swoim starym dekoderze. Od momentu podpisania umowy NC+ wyłączał kolejne programy, przymuszał do przejścia na cyfrę. Otrzymany dekoder okazał się być nie do opanowania przez ponad 70-latkę więc wypowiedziała umowę i wróciła do starych warunków. Zwrot samego dekodera okazał się problematyczny, ale po różnych bojach udało się. w lutym 2017 umowa wygasła.
    prze zgłaszaniu zamiaru nieprzedłużania umowy abonentka wraz z córką dopytywały się przyjmującego zgłoszenie czy po zakończeniu umowy muszą jeszcze coś zrobić, jakieś formalności. Odpowiedz brzmiała: nie to wszystko. około miesiąca po zakończeniu umowy abonentka znalazła pismo przypominające o obowiązku zwrotu karty do dekodera w ciągu 14 dni od zakończenia umowy. a po kilku dniach pismo informujące o naliczeniu kary 100 zł za niedotrzymanie w/w terminu.
    tutaj dodać należy, że informacja sprzedawcy, że po zakończeniu umowy nic nie musi już robić oznaczała dokładnie nic. więc poleciła stary dekoder sd wyrzucić. nie zważając że w środku jest jakaś karta. nieaktywna już zresztą. do umowy nie zaglądała, gdyż była przeświadczona, że młody przedstawiciel NC+ nie może wprowadzać w błąd...

    próby wyjaśnienia telefonicznego nic nie dały. reklamacja złożona w tym samym autoryzowanym punkcie w którym podpisywano umowę oraz składano rezygnację została odrzucona (wiadomosc email od starszego specjalisty ds. reklamacji Pana [ciach] z dnia 3.04.2017). mało tego doliczono karę za brak zwrotu karty (utratę) w wysokości 60 zł. czyli za to samo karamy podwójnie? w dodatku wcześniej wprowadzając, być może nieumyślnie, w błąd? jaką wartość ma (miała) ta karta. jak to się ma do art. 385 3 pkt 17 KC? jak to sie ma do zwykłej etyki biznesu? jak to się ma do raczej powszechnej dbałości o opinię w warunkach konkurencji rynkowej? dodam, że córka abonentki jest również abonentką NC+ takimi bezczelnymi działaniami NC+ nie zachęcicie jej do dalszego korzystania z usług oraz polecania NC+ jako zaufanego partnera.

    co mogę więc zrobić dla abonentki, aby anulować te obciążenia, a jeżeli NC+ musi literalnie stosować zapisy umowy oraz nie poczuwa się do odpowiedzialności za lekkomyślne słowa młodego przedstawiciela NC+ w salonie ("tak, to wszystko co musi Pani zrobić") to jak zmniejszyć tę karę do faktycznej wartości utraconego dobra (karty dekodującej

    z poważaniem
    Krzysztof Scharner
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-04-19, 08:41.

  • #2
    @krzyscha,
    skontaktuj się proszę z nami zgodnie z moja sygnaturą. Sprawa wymaga weryfikacji konta abonenckiego.

    Komentarz


    • #3
      NC+ słynie z takich zagrań w moim przypadku nc+ wcisnęło dla osoby starszej pakiet którego wcale nie chciała rzekomo na okres próbny ale nie można było go wyłączyć w okresie oznaczonym jako próbny po miesiącu testowania i przez 2 lata trzeba było płacić, ja osobiście przez takie zagrania nigdy nie podpisze żadnej umowy z NC+ bo poziom chamstwa przekroczył poziom MAX pytanie tylko kiedy ktoś w zarządzie NC+ to zauważy ? za czasów N-ki to nawet można było dostać pismo z przeprosinami a teraz to tylko wyrwać kasę i się pożegnać.
      WIFIBOX+ kiedy w końcu stabilny soft ???

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+