Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie mogę*rozwiązać umowy z nc+ !!!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nie mogę*rozwiązać umowy z nc+ !!!

    16 stycznia 2017 złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy w punkcie nc+ w Jelczu-Laskowicach (mam potwierdzenie). Dziś na infolinii poinformowano mnie, że nie mogę rozwiązać umowy - bo na koncie są nieuregulowane należności. Nie znalazłem w regulaminie zapisu, który reguluje taką sytuację - jestem obecnie "zmuszony" nadal korzystać z nc+ oraz nie regulować nawet częściowo należności, bo w ten sposób sygnał zostanie przywrócony i będę płacił za kolejny okres korzystania.

    Proszę o pilną interwencję.

  • #2
    Trzeba było razem ze składaniem wniosku uregulować zaległości.Ja też bym chciał rozwiązać umowę o kredyt w banku nie spłacając go w całości ;)

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Pablo70 Zobacz post
      Trzeba było razem ze składaniem wniosku uregulować zaległości.Ja też bym chciał rozwiązać umowę o kredyt w banku nie spłacając go w całości ;)
      W banku masz do spłaty X rat z odsetkami - i to jest umowa zaciągnięcia kredytu lub pożyczki. Tutaj umowa może trwać wieczność, chyba że nc+ to instytucja finansowa i w rzeczywistości wziąłem kredyt? W sumie błąd, że tu szukam odpowiedzi. Zadzwonię na infolinie UOKiK.
      Ostatni raz edytowany przez Dee; 2017-03-28, 21:03.

      Komentarz


      • #4
        I bardzo dobrze, szkoda zachodu. Lepiej odrazu do UOKiK tam cie zleja bez zbednych postow.

        Komentarz


        • #5
          Niedoczekanie. Jednym z podstawowych praw konsumenta, jest możliwość zerwania umowy a należności stron nie mają tu nic do rzeczy. Potwierdzono to właśnie na infolinii UOKiK. A NC+ właśnie jest w trakcie "szukania przyczyny" skasowania mojego wniosku o wypowiedzenie umowy, bo tego samego dnia zarejestrowano wypowiedzenie i "ktoś" je skasował.

          Nie przesądzając o finale sprawy - wartość merytoryczna tego forum (wyłączając treści o ofercie i kanałach) jest na żenująco niskim poziomie. Przejrzałem kilka wątków i tendencyjność oraz "fachowość" wypowiedzi ekspertów (sądząc po ilości postów) zakrawa na żart. Szczególnie w tematach związanych z rozwiązaniem umowy albo w sporach dotyczących opłat

          Komentarz


          • #6
            Konsument oprócz praw ma też obowiązki.Podpisując umowę z operatorem zobowiązałeś się uiszczać opłatę za usługę.Jeśli uregulujesz zaległości nie będziesz miał problemu z zakończeniem umowy.Ty jednak wolisz przepychanki z UOKIK.Twoja sprawa.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Pablo70 Zobacz post
              Konsument oprócz praw ma też obowiązki.Podpisując umowę z operatorem zobowiązałeś się uiszczać opłatę za usługę.Jeśli uregulujesz zaległości nie będziesz miał problemu z zakończeniem umowy.Ty jednak wolisz przepychanki z UOKIK.Twoja sprawa.
              Nie było żadnych przepychanek z UOKiK. Swoją drogą, patrząc na ilość skarg na nc+ to niedługo w UOKiK powstanie specjalna komórka do zajmowania się tylko tym podmiotem. Dla potomnych: sprawa wyjaśniona, z niewyjaśnionych przyczyn mój wniosek o rozwiązanie umowy został skasowany z systemu. Rozwiązanie zostało ponownie zarejestrowane i uznane "wstecznie". W błąd wprowadził mnie konsultant, twierdzący że nie można rozwiązać umowy - umowę rozwiązać można, ale w trybie "egzekucyjnym" co jest "tak niekorzystne dla klienta, że nawet się o tym nie wspomina" - tak mi to wyjaśniono.

              Tak więc, Panie Pablo70 - więcej merytoryki. Ja nigdzie nie napisałem, że chcę się uchylić od obowiązku zapłacenia zaległych faktur. Przedmiotem wątku, jest rozwiązanie umowy o świadczenie usług a nie jakaś tajna klauzula o wymiganiu się od płatności.

              Wątek można zamknąć.

              Komentarz


              • #8
                Czyli tak jak napisałem.Uregulujesz zaległość->rozwiążesz umowę.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Pablo70 Zobacz post
                  Czyli tak jak napisałem.Uregulujesz zaległość->rozwiążesz umowę.
                  Czytaj ze zrozumieniem. Umowa została już rozwiązania wstecznie - w terminie w jakim złożyłem wypowiedzenie. Zaległości nie mają nic do rzeczy.

                  Komentarz


                  • #10
                    Jak mam czytać ze zrozumieniem jak nie podałeś szczegółów do kiedy masz umowę ?Jedyna data jak padła to dzień złożenia wypowiedzenia.Temat załatwiony.Bicie piany niepotrzebne.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+