Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kipna z działu reklamacji!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kipna z działu reklamacji!

    Witam, od kilku tygodni przepycham się z reklamacją z tytułu nie sprawnego dekodera. Dodam ze przez kilka wiadomości zostałem informowany o tym samym, tak jak bym nie umiał czytać, że nie można wymienić sprzętu na moduł CAM.

    Mój problem polega na braku dźwięku z dekodera po kablu HDMI, próbowałem wielu ustawień i nie mam dźwięku na TV, ani na kinie domowym, żeby obejść problem zakupiłem kabel optyczny. Problemem jest że za każdym razem muszę przełączać kabel pomiędzy dekoderem, a TV.
    Wystąpiłem do działu reklamacyjnego o wymianę sprzętu z dekodera na moduł CAM wraz z nową kartą. Posiadam TV który ma wejście na moduł CAM CI. Na początku chciałem zostać przy platformie NC+, ale z każdą informacją z działu reklamacji uznaję ze traktują nas klienta jak debili.
    Cytują pełną odpowiedz od kolejnej osoby zajmującej się moją sprawą, dodam ze za każdym razem odpisuje ktoś inny.



  • #2
    To są jaja!
    Zwróćcie uwagę że na tą chwilę płacę abonament miesięczny w wysokości 41,99zł. Cytuje "wychodząc naprzeciw moim oczekiwaniom" proponują zawarcie nowej umowy lecz z minimalną średnia opłatą w wysokości 61,58zł.
    Reasumując:
    aktualnie: 21 miesięcy x 41,99 =881,79zł
    promocja NC+: 24 miesiące x 61,58 = 1477,92zł
    Odejmując sumę pierwszej od drugiej nadpłacę kwotę 596,13zł!!! Dodatkowo przy nowej umowie będzie kolejna opłata aktywacyjna. Zrywając umowę poniosę mniejsze koszty.
    Co z tym fantem robić?

    Pozdrawiam Łukasz

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) lukasz_comfort Zobacz post
      To są jaja!
      Zwróćcie uwagę że na tą chwilę płacę abonament miesięczny w wysokości 41,99zł. Cytuje "wychodząc naprzeciw moim oczekiwaniom" proponują zawarcie nowej umowy lecz z minimalną średnia opłatą w wysokości 61,58zł.
      Reasumując:
      aktualnie: 21 miesięcy x 41,99 =881,79zł
      promocja NC+: 24 miesiące x 61,58 = 1477,92zł
      Odejmując sumę pierwszej od drugiej nadpłacę kwotę 596,13zł!!! Dodatkowo przy nowej umowie będzie kolejna opłata aktywacyjna. Zrywając umowę poniosę mniejsze koszty.
      Co z tym fantem robić?

      Pozdrawiam Łukasz
      Wątpie, żebyś otrzymał tu rzeczową i merytoryczną pomoc. Za chwilę dostaniesz odpowiedź, że sam to popsułeś i jesteś w rzeczywistości naciągaczem a nc+ chce Ci pójść na rękę. No i że w ogóle do Ciebie dopłacają. Moja rada: lokalny rzecznik praw konsumenta lub wstępnie infolinia UOKiK. To forum powstało głównie po to, żeby Ci uświadomić że nie masz racji.

      Komentarz


      • #4
        Rzeczową pomoc można udzielić mając trochę więcej informacji na temat użytkowanego sprzętu.Są odpowiednie działy dotyczące poszczególnych dekoderów i tam można liczyć na pomoc w rozwiązaniu problemu.Zawsze można tez wymienić sprzęt na wolny od wad.

        Komentarz


        • #5
          stan działu reklamacji jak i całej firmy na żenująco niskim poziomi . Zrobią wszystko by cie złapać a później się "bujaj"

          Komentarz


          • #6
            lukasz_comfort,
            Jaki masz dekoder? Czy jest on wykupiony na własność czy wypożyczony? Jaki masz model telewizora?

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+