Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

UWAGA! HBO - 6 miesięcy (3 miesiące 0 zł, 3 miesiące 20 zł)

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • UWAGA! HBO - 6 miesięcy (3 miesiące 0 zł, 3 miesiące 20 zł)

    Mniej-więcej trzy miesiące temu skorzystałem u konsultantki z infolinii z następującej promocji: Cinemax na 6 miesięcy w cenie 9,90 zł i dodatkowo otrzymałem do tego HBO na 6 miesięcy - 3 pierwsze miesiące bezpłatne, 3 następne - 20 zł. Podczas rozmowy zostałem poinformowany przez konsultantkę, że po pierwszych trzech miesiącach HBO mogę sobie odłączyć i nic nie płacić. Dziś zadzwoniłem na infolinię, aby wyłączyć opcję HBO - dowiedziałem się, że nie mogę, bo takie są warunki tej promocji. Zostałem wprowadzony w błąd i bardzo mi się to nie podoba. Reklamacja złożona - mam czekać 30 dni na odpowiedź, a jak w tym czasie, gdy reklamacja będzie rozpatrywana przyjdzie mi faktura o 20 zł większa - płać i płacz ;) nikogo to nie interesuje. Czy w nc+ jest aż tak duże parcie na sprzedaż tych opcji dodatkowych, że konsultantki oszukują klientów? Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z tej opcji - jeśli ktoś Wam mówi, że po 3 miesiącach można ją wyłączyć - to nieprawda ;). Taki prezent otrzymałem od nc+ na 20 LAT CANAL+
    Ostatni raz edytowany przez emanuel.adisadebe; 2015-02-20, 16:29.

  • #2
    napisał(a) emanuel.adisadebe Zobacz post
    ...Reklamacja złożona - mam czekać 30 dni na odpowiedź, a jak w tym czasie, gdy reklamacja będzie rozpatrywana przyjdzie mi faktura o 20 zł większa - płać i płacz ;) nikogo to nie interesuje...
    Jeżeli złożyłeś reklamację to części reklamowanej możesz nie płacić do rozstrzygnięcia reklamacji.
    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) dizmar Zobacz post
      Jeżeli złożyłeś reklamację to części reklamowanej możesz nie płacić do rozstrzygnięcia reklamacji.
      Konsultantka twierdziła inaczej. Kolejna niedouczona?
      Ostatni raz edytowany przez emanuel.adisadebe; 2015-02-20, 19:28.

      Komentarz


      • #4
        Zapłać te 20 zł. Jeśli reklamacja pójdzie po Twojej myśli to następny rachunek będzie niższy o tę kwotę. Jeśli nie zapłacisz to pewnie znowu będziesz musiał składać następną reklamację tłumaczącą dlaczego nie zapłaciłeś.

        Komentarz


        • #5
          Myślę że kolega musiał coś źle dosłyszeć.Jaki zysk dla operatora miałaby promocja na 6 miesięcy z czego po 3 darmowych można było wyłączyć kanały i nic nie płacić ?W sumie to i tak nieźle bo wychodzi średnio dychę za pakiet.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Pablo70 Zobacz post
            Myślę że kolega musiał coś źle dosłyszeć.Jaki zysk dla operatora miałaby promocja na 6 miesięcy z czego po 3 darmowych można było wyłączyć kanały i nic nie płacić ?W sumie to i tak nieźle bo wychodzi średnio dychę za pakiet.
            Aby otrzymać tę promocję musiałem wziąć Cinemax na 6 miesięcy za 9,90 miesięcznie, więc jakiśtam zysk jest.
            Sam dopytywałem konsultantki dwukrotnie, czy po 3 miesiącach bezpłatnych będę mógł wyłączyć HBO - powiedziała, że tak.
            Ostatni raz edytowany przez emanuel.adisadebe; 2015-02-21, 21:38.

            Komentarz


            • #7
              Finał sprawy - dziś zauważyłem, że HBO nie działa. Telefon na infolinię - reklamacja rozpatrzona pozytywnie + korekta faktury. Jestem zadowolony.

              Komentarz


              • #8
                Wątek zamykam.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+