Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przysłano mi dwa zestawy multiroom

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zamerstary
    założył(a) wątek Przysłano mi dwa zestawy multiroom

    Przysłano mi dwa zestawy multiroom

    Dzień dobry. Opiszę moją sytuację od samego początku.

    Zamówiłem za pośrednictwem strony ncplus podstawowy pakiet programów (chyba Comfort+) + usługa Multiroom z jednym dodatkowym dekoderem. Kurier zjawił się za kilka dni, podpisałem umowę, odebrałem sprzęt.

    Po rozpakowaniu pudełek okazało się, że przysłano mi dwa zestawy to znaczy 2xWifi Premiumbox + 2x dekoder dodatkowy + 1 Antena satelitarna.

    Mało tego podobno zamówiłem dwe usługi do mojego domu....

    Zaraz zadzwoniłem na infolinię, to miła Pani próbowała mi wmówić, że pewnie dwa razy kliknąłem... Dziwne ponieważ umowę podpisałem jedną. Poradzono mi rozwiązać jedną umowę w punkcie NC+ i oddać sprzęt, który mi przysłano omyłkowo.

    Pojechałem do najbliższego punktu, zasugerowanego przez Panią z infolinii, więc udałem się do Myszkowa przy ulicy Kościuszki 27P Tam Pan powiedział mi, że nie są punktem obsługi i nie mogę u nich zwrócić sprzętu, odesłano mnie do Zawiercia do punktu CENTRUM NC+ INTERMARCHE przy ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej 20I.

    Tam Pan przyjął moje wypowiedzenie, dostałem wydruk z pieczątką (jak się okazało nie ważną od jakiegoś czasu, na pieczątce widniała jeszcze firma Cyfra+/ ARPOL Sp. jawna) jednak sprzętu nie zwróciłem ponieważ nie mogłem!!! Polecono mi przyjechać za kilka dni i wtedy zwrócę sprzęt. Przyjechałem za kilka dni do innego punktu obsługi. Mianowice do VIDEOMARK Częstochowa przy ulicy Warszawskiej 41.

    Pokazałem Panu wydruk jaki dostałem, Pan przyjął mi sprzęt ale okazało się, że to nie ten sprzęt mam zwrócić tylko dekoder, który mam w domu. Dodam, że sprzętu do zwrotu nawet nie rozpakowałem. No to pojechałem do domu, spakowałem dekoder i znów do punktu NC+ w Częstochowie. Wtedy okazało się, że karty się nie zgadzają i muszę jechać bo raz kolejny... Jeździłem tak trzy razy ponieważ ciągle się coś nie zgadzało. Kiedy już z wielkim bólem udało mi się zwrócić dekodery, które przysłano mi z racji błędu pojawił się kolejny problem.

    Mianowićie usługa multiroom nie działa. Więc znów zadzwoniłem na infolinię NC+

    Po około 40 minutach oczekiwania na konsultana i kolejnych 40 minutach rozmowy z konsultantem udało się skonfigurować dekodery. Myślałem, że problemów już starczy jednak multiroom działał około 10-20 minut po czym dostałem komunikat, że dekoder jest zablokowany bla bla bla...

    I znów czekanie na konsultanta ok 40 minut i rozmowa po której stwierdziłem tylko, że Pani, z którą rozmawia nie ma pojęcia o czym ja do niej mówie, nie wspomnę już o tym, że nie wiedziała co to jest kabel koncetryczny...

    Dzwoniłem conajmniej kilka razy jeszcze z tym problemem jednak byłem zbywany twierdzeniami, że to wina oprogramowania dekoderów i że do końca stycznia będzie wydana aktualizacja, która rozwiąże mój problem. Dzisiaj jest 14 luty, a problem występuję nadal, nie wspomnę o tym, że aktualizacji żadnej nie było. Mulitoom działa przez 10 minut do kilku godzin po czym muszę konfigurować wszystko od nowa i tak w koło codziennie lub kilka razy dziennie! Znam już na pamięć procedury, które wmawiają mi Panowie i Panie z infolini ale one nic nie dają.

    Trzy dni temu dostałem SMS z treścią, że mój rachunej jest gotowy i mam go zapłacić do 18 lutego. Proszę mi tylko powiedzieć jak mam to zrobić skoro w sekcji TV Rachunki nie mam żadnego nr konta ani informacji o rachunkach.

    Jestem zniesmaczony poziomem kompetencji ludzi pracujących na infolini oraz w w Punkcie obsługi w Częstochowie przy ulicy Warszawskiej.

    Proszę o natychmiastową odpowiedź w mojej sprawie,

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Napisz do nas @ na skrzynkę Doradca. Podaj koniecznie numer umowy. Postaram się pomóc.

    Leave a comment:


  • Zamerstary
    replied
    Czy ktoś może mi pomóc?

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+