Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Comfort+ 29,90 zł – dekoder własny 12m kilka pytań

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Comfort+ 29,90 zł – dekoder własny 12m kilka pytań

    Witam!!

    Aktualnie korzystam z oferty TNK HD i chciałbym przejść do oferty abonamentowej nc+ jak w tytule jednakże regulamin oferty jest tak zagmatwany że ciężko jest się rozeznać dlatego proszę o pomoc i rozwianie moich wątpliwości znawców tematu w dręczących mnie kwestiach:

    1. podpisując umowę przez internet np. dzisiaj pierwszy rachunek będzie płatny w lutym i wynosił będzie 29,90 czy jeszcze jakaś dopłata za miesiąc styczeń??
    2. ile wynosi okres rozliczeniowy w nc+, tzn. do kiedy płatny jest abonament - do końca bieżącego miesiąca w którym odpierana jest telewizja czy np. do 10 dnia tego miesiąca??
    3. podpisując umowę przez internet otrzymuję gratis na 2 miesiące kanały HBO normalnie płatne 25 zł - czy po okresie 2 miesięcy będe musiał pisać rezygnację z tych kanałów gdyż nie chce płacić 25 zł za nie czy promocja się skończy a kanały normalnie zostaną zakodowane??
    4. zgodnie z regulaminem jeżeli dobrze zrozumiałem po okresie 12 miesięcy umowa przejdzie na czas nieokreślony ale już z wyższym abonamentem w związku z tym kiedy mogę złożyć wypowiedzenie umowy aby nie płacić kary umownej za przedwczesne zerwanie umowy ani za kolejny miesiąc umowy już za czas nieokreślony z wyższym abo - w związku z tym że wypowiedzenie trwa miesiąc powinienem je złożyć pod koniec 11 miesiąca trwania umowy czy może w 12 miesiącu trwania umowy??
    5. po złożeniu wypowiedzenia dekoder już nie wróci do ofert TNK HD w związku z czym będzie bezużyteczny i mogę go wtedy po prostu wyrzucić na śmietnik i muszę kupić sobie wtedy nowy dekoder??

    Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i próbe pomocy

  • #2
    1) pierwszy rachunek otrzymasz w marcu za marzec, płatny do 18 dnia miesiąca, do końca lutego korzystasz z oferty bezpłatnie.
    2) abonament naliczany jest zawsze za dany miesiąc, od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Płatność zawsze obowiązuje do 18 dnia danego miesiąca.
    3) dostęp bezpłatny do kanałów HBO uzyskasz do końca marca, jeżeli w marcu nie zgłosisz ich do wyłączenia od kwietnia będą naliczane za 25zł.
    4) rezygnację możesz złożyć w każdym momencie, najpóźniej na 30 dni przed końcem umowy, aby rozwiązała się z końcem czasu oznaczonego np. umowa obowiązuje do 31.12.2015 to rezygnacja musi wpłynąć do 01.12.2015.
    5) dekoder nie powróci do oferty na kartę. Pozostanie nieaktywny.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Bardzo dziękuję za odpowiedź i pomoc
      Prosiłbym jeszcze o wyjaśnienie dwóch kwestii odnośnie poniższych punktów:
      3. "dostęp bezpłatny do kanałów HBO uzyskasz do końca marca, jeżeli w marcu nie zgłosisz ich do wyłączenia od kwietnia będą naliczane za 25zł" - w jaki sposób można złożyć taką rezygnację, oraz w jakim terminie można ją złożyć - czy również obowiązuje 30 dniowy okres rezygnacji z tych kanałów??
      5. "dekoder nie powróci do oferty na kartę. Pozostanie nieaktywny" - czy w przypadku gdy już po rozwiązaniu umowy dekoder pozostanie nieaktywny będzie istniała możliwość podpisania nowej umowy na ten sam dekoder w obowiązującej wtedy ofercie nc+, lub czy ewentualnie istnieje możliwość że po złożeniu rezygnacji zostanie mi przedstawiona oferta na podpisanie nowej umowy na czas określony na ten sam dekoder który wówczas będę użytkował??
      Z góry dziękuję za rozwianie moich wątpliwości

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post
        5) dekoder nie powróci do oferty na kartę. Pozostanie nieaktywny.
        Dlaczego? W końcu zapłaciłem za niego, jest mój i powinienem móc z niego korzystać.
        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

        Komentarz


        • #5
          @nicers

          1)rezygnację z HBO możesz zgłosić telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. Ważne, abyś się wyrobił w okresie bezpłatnym. Nie ma znaczenia czy zrobisz to w lutym czy w marcu.
          2) Propozycja przedłużenia umowy zostanie Ci zapewne przedstawiona i bez składania rezygnacji. Po prostu możesz przedłużyć umowę przed jej końcem np. 2 miesiące wcześniej.

          @tomkep
          Jeżeli oferta Ci nie odpowiada, nie musisz z niej korzystać. Twoja wolna wola, w innym wypadku akceptujesz fakt, że dekoder jest wyłączany.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Owszem, Damian. I dlatego z niej NIE KORZYSTAM i NIE SKORZYSTAM. Pytam zaś dlatego, że ciekawi mnie ta sprawa. Również z formalno-prawnego punktu widzenia. Gdybym dostał jakąś rzeczową odpowiedź, to może dałbym się przekonać, że takie postępowanie ma swoje uzasadnienie. Jak na razie coraz bardziej narasta we mnie przekonanie, że takie zapisy MOGĄ się kwalifikować pod określenie "zakazana klauzula umowna" oraz "naruszenie zbiorowych interesów konsumentów" i poważnie się zastanawiam, czy nie zainteresować tą sprawą UOKiK-u.
            NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

            Komentarz


            • #7
              Faktycznie jest to trochę nie fair że dekoder który kupiłem na własność i wydałem za niego kase staje się bezużyteczny po skorzystaniu z promocji operatora. To nie przymierzając troche tak jakbym zakupił sobie na własność laptopa, ale po skorzystaniu z oferty mobilnego internetu w promocji przez któregoś z operatorów i zakończeniu tejże promocji mój laptop zostałby zablokowany i nie mógłbym już z niego korzystać bez podpisania nowej umowy z operatorem...

              Jednakże odnośnie samej umowy nasuwają mi się kolejne 2 pytania:
              1. wyczytałem gdzieś na forum że po zawarciu umowy przez internet nie otrzymam kopii tej umowy ani listownie na piśmie ani poprzez e-mail - w związku z tym gdzie należy się zgłosić i z kim skontaktować by taką umowę otrzymać chociażby na maila??(jeżeli jest możliwe napisanie takiej prośby przez jakiś formularz proszę o link do formularza)
              2. "rezygnację z HBO możesz zgłosić telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy" - czy mogę prosić o linka do tego formularza tudzież o numer telefonu na który powinienem zadzwonić w tej sprawie??
              3. czy abonament w nc+ można zapłacić za kilka mięsięcy z góry - na przykład płacąc raz na kwartał kwotę 89,70 zł w przypadku oferty Comfort+ 29,90 zł czy trzeba płacić abo co miesiąc w kwocie 29,90??

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) nicers Zobacz post
                Faktycznie jest to trochę nie fair że dekoder który kupiłem na własność i wydałem za niego kase staje się bezużyteczny po skorzystaniu z promocji operatora. To nie przymierzając troche tak jakbym zakupił sobie na własność laptopa, ale po skorzystaniu z oferty mobilnego internetu w promocji przez któregoś z operatorów i zakończeniu tejże promocji mój laptop zostałby zablokowany i nie mógłbym już z niego korzystać bez podpisania nowej umowy z operatorem...

                Jednakże odnośnie samej umowy nasuwają mi się kolejne 2 pytania:
                1. wyczytałem gdzieś na forum że po zawarciu umowy przez internet nie otrzymam kopii tej umowy ani listownie na piśmie ani poprzez e-mail - w związku z tym gdzie należy się zgłosić i z kim skontaktować by taką umowę otrzymać chociażby na maila??(jeżeli jest możliwe napisanie takiej prośby przez jakiś formularz proszę o link do formularza)
                Umowę powinieneś otrzymać mailem. W przypadku braku, prosimy o kontakt z obsługą np. przez skrzynkę doradca (sygnatura).

                2. "rezygnację z HBO możesz zgłosić telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy" - czy mogę prosić o linka do tego formularza tudzież o numer telefonu na który powinienem zadzwonić w tej sprawie??
                Dane kontaktowe Centrum Abonenta znajdziesz pod adresem http://ncplus.pl/kontakt.

                3. czy abonament w nc+ można zapłacić za kilka mięsięcy z góry - na przykład płacąc raz na kwartał kwotę 89,70 zł w przypadku oferty Comfort+ 29,90 zł czy trzeba płacić abo co miesiąc w kwocie 29,90??
                Możesz wpłacić większą kwotę. Wówczas na Twojej umowie powstanie nadpłata, która będzie automatycznie pomniejszana po wystawieniu rachunku.

                Komentarz


                • #9
                  Zdecydowałem się podpisać umowę z nc+ a dekoder wczoraj odebrał nowe ustawienia z dostępem do nowych kanałów - jednakże do dnia dzisiejszego kanały HBO(które powinienem odbierać darmowo przez 2 miesiące) nadal pozostają zakodowane - czy normalnie zostają one rozkodowane zaraz w momencie otrzymania dostępu do odbioru kanałów z pakietu Comfort+ 29,90 zł czy należy poczekać nieco dłużej na ich rozkodowanie??
                  Chciałbym również zapytać o coś już po fakcie a o czym zapomniałem przed podpisaniem umowy - a mianowicie czy podpisanie umowy z nc+ przechodząc z TNK HD wiąże się jeszcze dodatkowo z jakąś opłatą aktywacyjną doliczoną do pierwszego rachunku??

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) tomkep Zobacz post
                    Dlaczego? W końcu zapłaciłem za niego, jest mój i powinienem móc z niego korzystać.
                    Ja mam podobnie.

                    Mój kupiony na własność dekoder (nc+mix) nie odbiera nawet FTA, po tym jak doładowałem konto na 1 miesiąc, potem działał jeszcze przez miesiąc tzw. pakiet bez opłat, a po darmowym miesiącu dekoder stoi na ekranie aktywacyjnym.

                    Telefony do BOA nic nie dają, 3 razy ponawiali mi sygnał i dalej nic. Dekoder zablokowany, mimo że jest moja własnością. Jeden konsultant nawet stwierdził, że dekoder będzie zablokowany na wieki, chyba że znów doładuję kartę.


                    Czy ktoś zna odpowiedź na tę enceplusową zagadkę
                    w polskiej TV nie ma co oglądać, chyba, że płacisz relatywnie 3 x więcej niz bogaty Szwed, Francuz, Holender, Brytol czy Niemiec, a polskie FTA to rekord światowego dziadostwa

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam Comfort+ 29,90 zł – dekoder własny 12m od lutego 2015, ale nie mam dostępu do kilku programów (zgodnie z aktuaną zawatośią pakietu na stronie):
                      AXNspinHD; Romance, cbcdrama, DaVinci, NatGeoWildHD, cbsrealy, Discovery life. Może ktoś wie dlaczego Zrobię jeszcze reaktywację karty i zobaczę.
                      SMART HD+ ...płać kiedy chcesz. Dostawca może uniemożliwić korzystanie z Kart w przypadku wygaśnięcia Dostępu do Pakietu bez opłat

                      Komentarz


                      • #12
                        hi ım from turkey ı only know english my brother live in ukraine lviv ı want to buy nc+ full hd pack but ı couldnot understand the price. ı looked at nc+ web adress and ısee 59 zl and 127 zl ı only need nc+ full hd pack how much money is it? if ı buy how can ı watch my abonment? with receiver? or can ı watch with my vu+ solo hd? can you help me friends... and please write in english... ım sorry because ı dont know your language... my skype: sefacelik67

                        Komentarz


                        • #13
                          @67sefa,

                          I would like to inform you that nc+ services are available only in Poland. It is not possible to send the set abroad because it is against the policy of nc+. If you have questions about the offer please contact Sales infoline: 22 220 00 00 where you will get all the necessary information about required equipment, prices, TV packages etc. (infoline is available in English as well).
                          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam,
                            żeby nie zakładać nowego, przypnę się z pytaniem do tego wątku.

                            Z końcem stycznia br. zakończyła mi się umowa z nc+ z dekoderami po byłej N.
                            Chcę podpisać nową umowę, ale na moduł CAM przechodząc z pre-paida NNK HD.

                            Czy mogę to zrobić w każdej chwili, np. na początku marca jak będzie kończyć się doładowanie, czy też jest jakiś okres karencji po rozwiązaniu poprzednio posiadanej umowy?

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+